hollmi-5 07.04.2007 14:45:44 | |
---|
Kuoppamäki on ihan hyvä rumpali. Sääli että se soittaa noilla vermeillä jotka vaan lätisee. Minun eilen perjantaina idolsissa kuulemani rumpusetti (Gradient/Maranz-systeemin läpi kuultuna) soi. Jopa niin, että lattiatomit tuntuivat humisevan kokoajan. Lähetyksen taajuuskaista ulottui todella alas ja siellä alarekisterissä se rumpujenkin sointi kuului. Livenä olen seurannut Kuoppista setin vierestä soundcheckissä ja keikalla lavan edestä. Rummut soivat mukavan pyöreästi. Jos Jami tarkoittaa kireitä vireitä, niin se on eri juttu, mutta Kuoppiksen rummut soivat. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bonesaw 07.04.2007 14:59:19 | |
---|
Livenä olen seurannut Kuoppista setin vierestä soundcheckissä ja keikalla lavan edestä. Rummut soivat mukavan pyöreästi. Jos Jami tarkoittaa kireitä vireitä, niin se on eri juttu, mutta Kuoppiksen rummut soivat. Niin. Kyllä tosta on "lätinä" aika kaukana. Joo'o |
lkx 07.04.2007 23:44:11 | |
---|
Niin. Kyllä tosta on "lätinä" aika kaukana. Mitä sinäputkesta noita Arskan paria vetoa kattelin, niin bassarissa on rockilätkyä sopivasti, mutta ehkä "lätinä" kokonaisuudessaan on väärä sana kuvaamaan setin soundia. Hyvältä kuulosti soundit ja soitto nuissa viimesimmissä(kin) biiseissä. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
eleeton 08.04.2007 14:05:12 | |
---|
Pöh. Makuasioita sano mummo. Minä ainakin tykkään lätinästä. Aina pitäis kaiken Soida. kele. |
Cimble 09.04.2007 13:22:22 (muokattu 09.04.2007 13:54:21) | |
---|
Kuoppamäki on ihan hyvä rumpali. Elähän liioittele... Ehkä jokseenkin tyydyttävä, mutta että "ihan hyvä"... Joku raja liioittelullakin! ;) Pöh. Makuasioita sano mummo. Minä ainakin tykkään lätinästä. Aina pitäis kaiken Soida. kele. Tästä saadaan vielä samanlainen aivan turha vääntö, mikä löytyy tuolta Rumpukamat-osiosta otsikon "Basarin naksu, miten?" alta. :) Ihan turha väittely, toiset tykkää lätinästä ja naksusta ja toisille pitäis olla pinkeemmäks viritettyjä. Ihan kuin tuostakaan asiasta olisi vain yhtä totuutta. Mutta heitän vettä myllyyn: Itsekin tykkään vähän "kosteammasta" saundista, jossa on paksuutta. Joku voi sanoa sitä lätinäksi, mutta kaukanahan se on vielä semmoisesta. Bassarissakin saa olla sitä napsua, eikä sen tartte aina "soida". |
jazzmies 09.04.2007 13:45:22 | |
---|
Kuoppamäen soittoon kannattaa tutustua Kingston Wallin tuotannon kautta niin saattanee aueta minkälaisesta soittajasta oikeesti on kyse. Tai siis KW:n tutustumisen kautta voi kuulla, miten hän soitti KW:ssa. Ja Idols-vetojen kautta voi kuulla, miten hän soittaa koko maailman sivu ei lajeja. Kyllähän Samia voisi kutsua kauniisti, soittajaksi! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
-Jere- 24.06.2007 21:22:55 | |
---|
Jos olis pakko kuunnella Stratovariusta, tekis mieli kuunnella mieluummin Kuoppista Stratovariuksen kannuissa. Sillä ois kuitenkin semmoiseenkin hommaan enemmän panostaessaan tarjota jotain juttua siihen, vaikkei varsinaisesti hevirumpali olekaan. Tämä kuitenkaan haukkumatta Stratossa soittaneita rumpaleita. On se vaan ollut semmosta pelkkää tikutikua. Entä jos niiltä ottaa toisen bassarin pois, mitä jää..? ;) Eri asia sitten mitä Tolkki on määrännyt... Sami sano itse tuosta stratovariuksesta että: eipä ne kovin groovaa, tolkki oli sanonut että ei noissa biiseissä mitään ihme tuplabasari hommia ole (kaikissa oli ollut kuiteski) kuoppis oli mennyt tuuraamaan sitä rumpalia kun oli kuulemma loukannut kätensä jossain studio sessioiden aikana ja studio aika oli kulunut, että rohkeudella vaan mukaan kaikkeen. kyllähän sami soittaa ihan törkeän hienosti mitä tahansa, stratovariuksen rumpaleista sen verran että meikä otti joskus nuorena poikana toisen bassarin jörgiltä pois nii se ei alkanut soittamaan ollenkaan. mun piti kasata sille setti jotain klinikkaa varten oulussa , niin kasasin sille jazz setin, ride, crash, 2 tomia, bd, virveli, hh. talon kamoista kylläkin, siellä ei ollut tuplapedaalia (kyseessä oli silloinen foxian alakerrassa ollut jazzklubi) jörgillehän piti mennä hakemaan musa liikkeestä tuplat ennenku se alko mitään veteleen. No hei, onhan se nyt tosiaan! |
Eukka 25.06.2007 14:20:12 | |
---|
Se rumpali oli Lassilan Tuomo, Stratovariuksen toinen perustajajäsen jonka sitten Tolkki meni potkimaan pelolle... Nykyään Lassila toimii Lohjan Kaupunginorkesterissa lyömäsoitinten äänenjohtajana. Akatax for you! |
moderndrummer88 25.06.2007 20:07:36 | |
---|
stratovariuksen rumpaleista sen verran että meikä otti joskus nuorena poikana toisen bassarin jörgiltä pois nii se ei alkanut soittamaan ollenkaan. mun piti kasata sille setti jotain klinikkaa varten oulussa , niin kasasin sille jazz setin, ride, crash, 2 tomia, bd, virveli, hh. talon kamoista kylläkin, siellä ei ollut tuplapedaalia (kyseessä oli silloinen foxian alakerrassa ollut jazzklubi) jörgillehän piti mennä hakemaan musa liikkeestä tuplat ennenku se alko mitään veteleen. Sen oli varmaan tarkotus pitääkkin hevipainotteinen klinikka. Mitä jos sut pyydettäis pitämään klinikkaa (jazzmeiningillä) ja annetaan mahdottoman iso tuplabasarisetti...? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
-Jere- 25.06.2007 22:42:01 | |
---|
Sen oli varmaan tarkotus pitääkkin hevipainotteinen klinikka. Mitä jos sut pyydettäis pitämään klinikkaa (jazzmeiningillä) ja annetaan mahdottoman iso tuplabasarisetti...? kusessahan mää olisin, varmaan koittasin tulla sillä setillä toimeen, poistasin toisen basarin jne... kyseessä vaan oli talon rummut jotka mun piti sille kasata ja siinä ei ollut muuta kuin nuo ko. kamat. No hei, onhan se nyt tosiaan! |
timwee 07.07.2008 13:16:24 | |
---|
Kuoppis on bongattu viime viikonloppuna Anna Erikssonin rumpalina! Ei muuta kuin Annan keikkakalenteria tutkimaan... |
Tankero 08.07.2008 11:45:13 (muokattu 08.07.2008 11:46:05) | |
---|
Kuoppis on bongattu viime viikonloppuna Anna Erikssonin rumpalina! Ei muuta kuin Annan keikkakalenteria tutkimaan... Tuuraa muutaman keikan Harri Lehtosta. Joka on myös mahti vetäjä. Anna Erikssonin keikkaa kannattaa mennä katsoon muutenkin. Kova ryhmä on asialla. Humppajyrä |
M.i.k.key 08.07.2008 12:22:43 | |
---|
Tuuraa muutaman keikan Harri Lehtosta. Joka on myös mahti vetäjä. Anna Erikssonin keikkaa kannattaa mennä katsoon muutenkin. Kova ryhmä on asialla. Jaaha, täällä tämmöistä. Kuoppis soittaa itseasiassa kaikki heinäkuun keikat. möllisty |
Jaska 08.07.2008 14:23:34 | |
---|
On muuten myös nähtävissä Pori Jazzeilla ilmaiskonsertissa Siini Nordinin kanssa. |
Tankero 08.07.2008 18:24:25 | |
---|
Jaaha, täällä tämmöistä. Kuoppis soittaa itseasiassa kaikki heinäkuun keikat. Ahah, joku urkuri vaan joskus tais puhua muutamasta vedosta. Humppajyrä |
Kailis 16.07.2008 06:35:55 | |
---|
Minä en pidä siitä täyteentupatusta Kingston Wall tuuttauksesta. |
Davos 16.07.2008 23:15:46 | |
---|
Minä näin Samin tänään Siirin bändissä. koko bändi soitti mielettömän hienosti, ja Sami piti paketin hienosti kasassa. ehdottomasti valtakunnan kärkisoittajia. Myös Siiri oli hyvä! We will always be so much more human than we wish to be... |
Tankero 17.07.2008 00:44:58 | |
---|
Minä näin Samin tänään Siirin bändissä. koko bändi soitti mielettömän hienosti, ja Sami piti paketin hienosti kasassa. ehdottomasti valtakunnan kärkisoittajia. Myös Siiri oli hyvä! Kuka ihmeen Siiri ollut hyvä? Angerkoski? Humppajyrä |
hollmi-5 17.07.2008 01:00:39 | |
---|
Kuka ihmeen Siiri ollut hyvä? Angerkoski? No se ainakin. Ja Nordin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Roberto 17.07.2008 08:06:58 | |
---|
Minä näin Samin tänään Siirin bändissä. koko bändi soitti mielettömän hienosti, ja Sami piti paketin hienosti kasassa. ehdottomasti valtakunnan kärkisoittajia. Myös Siiri oli hyvä! Kärkirivin muusikoita kaikki. |