Kailis 19.01.2008 10:21:56 | |
---|
|
Ruutikallo 19.01.2008 10:25:33 | |
---|
Missä nuo vedot on soitettu? Palmut vaan taustalla humajaa... Ööh.. Paikkakuntaa en muista, mutta jossain teltassa joen äärellä. "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
grooveman 19.01.2008 13:37:48 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=zOl1xM85jfM Olikohan tää täällä jo? no pistetään uudestaan. meikä soittaa biittiä ja kiihdyttää Siisti meininki noissa pätkissä, ja hyvä soundit. Pianistilla ei kyllä mitenkään hirveen mieleenpainuvaa sooloilua, ehkä jopa vähän puuduttavaakin joissain kohtia. Rumpusooloja jäin kaipaamaan. "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
welho 19.01.2008 19:53:14 | |
---|
Tuttua ja taattua runttausta. Ootko pitkään Blakessa soittanut? Pidän kovasti uudestakin materiaalista... Oisinkohan puoltoista vuotta heilunut mukana. Hieno bändi! Sain just uuden lätyn miksaukset ja aivan tulee tippa linssiin kun mä vedän niin hyvin:D:D www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Kailis 19.01.2008 20:02:22 | |
---|
Oisinkohan puoltoista vuotta heilunut mukana. Hieno bändi! Sain just uuden lätyn miksaukset ja aivan tulee tippa linssiin kun mä vedän niin hyvin:D:D Vitun homo! Helppoahan se on itseään kehua kun osaa... |
Epämuusikko 20.01.2008 11:49:30 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=zOl1xM85jfM Olikohan tää täällä jo? no pistetään uudestaan. meikä soittaa biittiä ja kiihdyttää Näitä katselin jonkun verran tuossa. Soitosta pidin kovasti, mutta kysy itseltäsi: Onko tuo basarisoundi nyt hyvä? Vertauksena erään puolituttuni analyysi erään sinänsä lempirumpalini virvelisoundista: "Minä en voi sietää Kirk Covingtonin virvelisoundia (siltä ajalta kun Kirki soitteli matalilla virveleillä), se on kuin potkisi marsua perseelle ja sanoisi "Huuda kuin leijona"". "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Nolte 20.01.2008 12:03:47 | |
---|
Näitä katselin jonkun verran tuossa. Soitosta pidin kovasti, mutta kysy itseltäsi: Onko tuo basarisoundi nyt hyvä? Hyvin vetää Suninen kyllä. Hmmm, basari kuulostaa hyvältä minun korvassani. Mikä vika siinä sinusta on? jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
K.Suninen 20.01.2008 12:59:22 | |
---|
mutta kysy itseltäsi: Onko tuo basarisoundi nyt hyvä? Joo oikeestaan juu toi basarisoundi on munki mielestä vähän liian hevi ja sellanen..pölhö. mulla oli tuolla mukana emperorin bassarikalvo ja olin aikeissa vaihtaa sen siihen, mutta en sitten kerinnyt. tossa videossa basarikalvona on powerstroke. en kyllä itsekään pidä siitä kauheasti, vähän sieluttoman kuulonen.. niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Velli 20.01.2008 13:40:37 (muokattu 20.01.2008 13:41:22) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=zOl1xM85jfM Olikohan tää täällä jo? no pistetään uudestaan. meikä soittaa biittiä ja kiihdyttää Ihan letkeä joskin ehkä hieman turhan imelä biisi paikka paikoin. Tuli introsta (siitä kun piano tulee mukaan) jotenkin Baywatchin tunnari mieleen. Tuo basarisoundi on tosiaan ihan kuin joltain Tamperelaiselta tyttöjenitketyshevibändiltä. |
arse 20.01.2008 15:34:55 | |
---|
Joo oikeestaan juu toi basarisoundi on munki mielestä vähän liian hevi ja sellanen..pölhö. mulla oli tuolla mukana emperorin bassarikalvo ja olin aikeissa vaihtaa sen siihen, mutta en sitten kerinnyt. tossa videossa basarikalvona on powerstroke. en kyllä itsekään pidä siitä kauheasti, vähän sieluttoman kuulonen.. Meitsipä diggaa! Yllättävän töpäkkä basari ollakseen noin pikkuinen, enkä minä tuohon ainakaan mitään jatsihuminaa kaipaa. Basarisaundi taitaa muutenkin olla tuossa pätkässä se kaikkein sielukkain juttu... Así no. |
Kailis 20.01.2008 16:06:36 (muokattu 20.01.2008 16:14:59) | |
---|
Kiihtyy se tosiaankin, vaan eipä hirveästi haittaa. Basarisoundi on aika amerikkalainen, sen se PS3 helposti tekee. Sinänsä ihan hyväsointinen, mutta aina joku hifikorva nillittää kun ei kuulosta -50 luvun jazzlevyiltä. Yksi juttu verrattuna noihin vanhoihin levyihin on äänityskaluston huima kehitys. Luin juuri vanhan jazzrumpalilegendan haastattelun missä se selittää että kyllä ne silloin ennenvanhaan potki sitä basaria ihan helvetikseen, ne mikit ei vaan poimineet niitä taajuuksia. Rummut oli vielä usein sijoitettu mahdollisimman kauas siitä yhdestä mikrofonista. Ei ne nyt ihan tuolta kuulostaneet, mutta aika väärän kuvan saa sen ajan soittamisesta jos yrittää levyjen kautta päätellä |
Epämuusikko 21.01.2008 13:31:07 | |
---|
Basarisaundi taitaa muutenkin olla tuossa pätkässä se kaikkein sielukkain juttu... Auts....... "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
toba 21.01.2008 14:02:42 | |
---|
|
Vic Firth 21.01.2008 14:52:53 | |
---|
- |
Kailis 21.01.2008 19:09:19 | |
---|
|
fish-eye 24.01.2008 22:42:48 | |
---|
Melkein tekisi mieli laittaa yksi video utubesta, muttakun se on pelkkää kamojen testausta ja siinä on muutama virhekin, niin ei taida kehdata... :( Ei olisi pitäny virittää sitä ambassadoria niin kireälle prkl. It is all crimson. |
Deino 24.01.2008 22:58:35 | |
---|
Melkein tekisi mieli laittaa yksi video utubesta, muttakun se on pelkkää kamojen testausta ja siinä on muutama virhekin, niin ei taida kehdata... :( Ei olisi pitäny virittää sitä ambassadoria niin kireälle prkl. Laita vaa. |
fish-eye 24.01.2008 23:11:15 | |
---|
Pitää katsoa, jos huomenna saisi kuvattua kunnollisen videon, niin laittais sit sen... Drum testing nimellä se nykyinen on, jos joku haluaa etsiä...:) It is all crimson. |
Nolte 24.01.2008 23:18:18 | |
---|
Melkein tekisi mieli laittaa yksi video utubesta Eikunvaan. muttakun se on pelkkää kamojen testausta ja siinä on muutama virhekin, niin ei taida kehdata... Ai virheitä? Elä laita. Pitää katsoa, jos huomenna saisi kuvattua kunnollisen videon, niin laittais sit sen... Ei kiirettä... Drum testing nimellä se nykyinen on, jos joku haluaa etsiä... Onpas kello jo paljon. Kyllä se aika rientää, pitääkin tästä mennä nukkumaan jo. ;) nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
fish-eye 24.01.2008 23:26:11 (muokattu 24.01.2008 23:26:24) | |
---|
It is all crimson. |