Drumminghen 04.10.2004 09:23:44 | |
---|
Hei kyllä niitä tyttörumpaleita löytyy mut musta tuntuu että ongelman ydin on että kundit eivät osaa kunnioittaa tyttörumpaleita.. Yleisesti kun kaikki ajattelee että "ei nuo tytöt osaa mitään". Mulla ainakin on monesti ollu silleen, että kun sanon että soittelen rumpuja niin jätkät kattoo silleen oudosti.:/ Yhestikin yhen kundin kanssa keskustelin aiheesta ja se sitten sanoi että "eikö se ole vaikeaa tytöllä soittaa rumpuja"!! Ei se sen vaikeampaa ole kuin jätkillekään voihyvänenaika. Mut hyvä että kaivataan lisää tyttöjä.. ehkä niitä sitten rupias ilmestymään teillekin päin.:) -Sanoitko sinä kotkot vai kuulinko minä väärin? |
MK73 04.10.2004 11:06:06 | |
---|
Se on varmaan enemmän toi asennepuoli, missä mättää. Rumpujen soittoa on kuitenkin aina pidetty enemmän miesten puuhana (jostain kumman syystä?). Mitään fyysisiä rajoitteita ei ainakaan ole, etteikö tytöltäkin irtoa kunnon beat - sehän on nähty. Nämä menestyvät tyttöbändit kyllä varmasti muuttavat asenteita, toivon ainakin. Miksi tytöt valitsevat soittimekseen rumpujen sijaan ennemmin pianon tai viulun? Tai kuinka moni vanhempi edes ehdottaa tyttärelleen rumpuja? Itse meinaan ainakin tyttärelleni opettaa tuon jalon taidon... jos saisi hänet vaikka innostumaan. Ja tyttörokkarit hoi! Antaisitte vielä paljon vakuuttavamman kuvan itsestänne, kun esiintyisitte reilusti koko nimillänne. Tiktakit, Indicat ynnä muut: Sukunimet levyn kansiin perhana! Ei nimi naista(kaan) pahenna. |
Alpha 04.10.2004 12:24:07 | |
---|
Sekin hämmästyttää, että kun täällä nyt jutellaan settien saundeista, pedaalien ominaisuuksista, hardwaren laadusta ynnä muusta...niin ei naispuoliset paljoa ota kantaa noihin juttuihin. MIKSI? |
biibob 04.10.2004 12:30:18 | |
---|
White stripesin rumpalihan on naispuolinen. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
bluesman86 04.10.2004 12:55:44 | |
---|
ja mieleen tuli samantha maloney joka muunmuassa on mötley crüessakin soittanu. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
hatussa vika 05.10.2004 06:22:30 | |
---|
Hei kyllä niitä tyttörumpaleita löytyy mut musta tuntuu että ongelman ydin on että kundit eivät osaa kunnioittaa tyttörumpaleita.. Yleisesti kun kaikki ajattelee että "ei nuo tytöt osaa mitään". Mulla ainakin on monesti ollu silleen, että kun sanon että soittelen rumpuja niin jätkät kattoo silleen oudosti.:/ Yhestikin yhen kundin kanssa keskustelin aiheesta ja se sitten sanoi että "eikö se ole vaikeaa tytöllä soittaa rumpuja"!! Ei se sen vaikeampaa ole kuin jätkillekään voihyvänenaika. Mut hyvä että kaivataan lisää tyttöjä.. ehkä niitä sitten rupias ilmestymään teillekin päin.:) Pitaa vaan kuunnella Hillary Jonesia Tai Suzanne Morrizettea. on siin hommii suomipojilla,ku samat temput tekee.Morrizette teki 3.10-04 tuurauskeikan Don randi&quest bandissa,ei voinu ,ku suu auki kuunnella,voihan kettu. esimakua: www.jenniferyork.com sivuilta |
18is9 05.10.2004 13:44:28 | |
---|
Linda Pitmon!! Satuin kerran San Franciscossa Steve Wynnin keikalle joka oli kaikin puolin persiistä mutta bändissä oli tosi taitava rumpali joka kaiken lisäksi oli nainen. Ja aivan hemmetin kaunis, valokuvat netistä eivät tee oikeutta :'(. Malleteilla soitteli tunnelmajuttuja ja komppasi jämäkästi. Ainoa muusikko koko kysesisestä porukasta. http://www.drummergirl.com/interviews/pitmon.html"I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Tangled** 05.10.2004 15:31:06 | |
---|
Sekin hämmästyttää, että kun täällä nyt jutellaan settien saundeista, pedaalien ominaisuuksista, hardwaren laadusta ynnä muusta...niin ei naispuoliset paljoa ota kantaa noihin juttuihin. MIKSI? No mut hei, yleensä se mielipide on suht samanlainen, ei se kauheasti riipu sukupuolesta. Nickien taakse on niin helppo piiloutua. Eipä sitä nyt kauheasti mainosta, että hei, minä olen NAISPUOLEISENA tätä mieltä (: Se on varmaan enemmän toi asennepuoli, missä mättää. Toi on muuten ihan tosi totta. Miksi tytöt valitsevat soittimekseen rumpujen sijaan ennemmin pianon tai viulun? Tai kuinka moni vanhempi edes ehdottaa tyttärelleen rumpuja? Jotenkin piano tai viulu, on enemmän tyttömäinen soitin. Niistä lähtee sellainen tyttömäisempi saundi (: (osasin selittää) Ei kovin moni vanhempi todellakaan ehdota tyttärelleen rumpuja. Ainakin mun porukat ihmetteli, että miksi rummut?!? Nojaa, minä sitten vain totesin, että "tyttömäiset" soittimet on suoraan sieltä, siksi rummut jotka eivät muka ole "tyttömäinen" soitin. Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
18is9 05.10.2004 16:19:16 | |
---|
Mitään fyysisiä rajoitteita ei ainakaan ole, etteikö tytöltäkin irtoa kunnon beat - sehän on nähty. Hoho, ex-tyttökaverini totesi että rinnat pomppivat inhottavan tuntuisesti rumpuja soittaessa. Joten myös fyysinen rajoite löytyy, tosin tämä ei taida olla se yleisin syy naisrumpalien vähyyteen. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Youni 05.10.2004 17:03:10 | |
---|
Ei ne uskalla täälläkään tunnustautua ja esittäytyä, kun on näin hiton pimeitä juttuja! Kannuissa kiinni...ei jumalauta... : D Pakkanen kesyttää nudistin.
[Kuva setistä profiilissa] |
v bear 05.10.2004 18:07:15 | |
---|
samntah maloney on sika kova rumpali!!! kandee tzekata...soittanut mm mötley cruessa! vetää yhtä hevisti ku lee!!! jne... omassa bändissäni on soittanu tyttö rumpuja ennen minua..! www.turn.to/miseriatwist twist on jumala |
Paas 06.10.2004 18:29:36 | |
---|
Sekin hämmästyttää, että kun täällä nyt jutellaan settien saundeista, pedaalien ominaisuuksista, hardwaren laadusta ynnä muusta...niin ei naispuoliset paljoa ota kantaa noihin juttuihin. MIKSI? Mulla on sellanen teoria että niitä ei sellaiset asiat niin paljoa kiinnosta. Niille se musiikki ja soitto on vaan "se juttu". Kamoista eivät sitten ilmeisesti niinkään välitä. Minä taas rumpu-kama-friikkinä edustan toista ääripäätä, siis näitä rumpu/symbaali kuvasto kädessä kuolaavia kavereita. ;) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Jeltz 06.10.2004 20:45:46 | |
---|
Minä taas rumpu-kama-friikkinä edustan toista ääripäätä, siis näitä rumpu/symbaali kuvasto kädessä kuolaavia kavereita. ;) Mä olen samanlainen ihminen. Koko ajan tutkii jotain rumpuihin liittyvää tavaraa, ja on iso lista kaikesta jota pitäisi hankkia. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Bacchus 07.10.2004 00:40:36 | |
---|
Kamoista eivät sitten ilmeisesti niinkään välitä. Minä taas rumpu-kama-friikkinä edustan toista ääripäätä, siis näitä rumpu/symbaali kuvasto kädessä kuolaavia kavereita. ;) Jep, sama juttu täällä... Vessassakin perskeles lojuu rumpukataloogeja, että voi asioinnin lomassa tutkailla...=) Ehkä naiset eivät yleensä sen takia hirveän kiinnostuneita rumpujen kamapuolesta ole, että niillä on aina niin hemmetin monta rautaa tulessa. Ovat kiinnostuneita laajemmalti asioista, ja harrastavat samaan aikaan kaikennäköistä karatesta vatsatanssiin. Itse putkiaivoillani suhtaudun mielipuolisen intohimoisesti lähinnä aina yhteen suurempaan asiaan, ja touhuan sen parissa niin paljon kun pystyn. Vähän sama ilmiö, mistä Paas muistaakseni joskus kertoi: Töissäkin stressaa ja pohtii rumpuja ja musiikkia sen verran ettei meinaa hommat sujua. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Alpha 07.10.2004 02:29:15 | |
---|
Mä olen samanlainen ihminen. Koko ajan tutkii jotain rumpuihin liittyvää tavaraa, ja on iso lista kaikesta jota pitäisi hankkia. Vilkaisu lompakkoon saa yleensä melko tehokkaasti kiinnostumaan siitä soitosta...:o) |
merisiili 08.10.2004 12:26:19 | |
---|
Täytyy sanoa, että Tiktakin Tuuli ja Indican Laura on aika kovia rumpaleita. Olen kumpaakin kuullut useaan potteeseen livenä, kun soitan samassa bändikoulussa kuin mistä nuo bändit ponnistivat. On noita rumpuja tullut jonkin verran paukuteltua, eli jotain osaan. Mun ykkössoitin on kuitenkin skitta. Ajattelin jossain vaiheessa hankkia oman setin, jos jostain saisin tempaistua siihen tarvittavat rahat. Juu... Soitin vuoden yhen kaverin bändissä ja ois taas aika kiva jatkaa sitä rumpujen paukuttelua... |
Perro Stupido 10.10.2004 13:06:07 | |
---|
Se olis kyllä hienoa jos olisi rumpali tyttönen tyttöystävänä. Mutta en tiedä tulisiko siitäkään mitään pidemmän päälle. Menis hermot jos se sitten vaan lääppis niitä mun rumpuja ja naarmuttaisi niitä. :) Ja sit se osais vielä soittaakin sua paremmin. Se se olisi hirveää! :D Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
Alpha 10.10.2004 14:27:55 | |
---|
Ja sit se osais vielä soittaakin sua paremmin. Se se olisi hirveää! :D Päästään tähän paremmuus juttuun...eli jos hän polkis tuplia nopeempaa...:o) |
dictatorsh*t 10.10.2004 19:28:02 | |
---|
Päästään tähän paremmuus juttuun...eli jos hän polkis tuplia nopeempaa...:o) Nii, nopeus on kaikki kaikessa. Nyt on kyllä aiheet sekaisin.
Ko. puuskahduksethan johtuvat aktin aikana tiettyyn strategiseen paikkaan jäävästä ilmasta ja sen nopeasta poistumisesta. - Bacchus |
Paas 10.10.2004 23:45:20 | |
---|
Päästään tähän paremmuus juttuun...eli jos hän polkis tuplia nopeempaa...:o) Se kyllä söisi miestä pentele sentään! :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |