jazzmies 26.02.2019 17:31:21 | |
---|
OtsoT: Siis onko rummuillakin tarkoitus soittaa jokin omavalintainen kappale kouluun haetessa? Itse löysin pjk sivuilta vain tuon, että 30 sek. eri tyylilajeja sekä 2min soolo. Tyylilajit ja soolo rummuilla riittävät. Toisessa vaiheessa, jos sinne asti edetään, niin soitatetaan musiikkia kosolti! "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
moderndrummer88 28.02.2019 00:11:18 | |
---|
jazzmies: Tyylilajit ja soolo rummuilla riittävät. Toisessa vaiheessa, jos sinne asti edetään, niin soitatetaan musiikkia kosolti! Onko muuten Mika minkälainen lähestymistapa pikkurumpuetydeihin sinun opetuksessa, nyt sitten oman opettelun uudistuksen myötä? Soitetaanko niitä itärannikon tapaan vai kuinka, ootteet ja käsien asennot huomioonottaen? |
jazzmies 28.02.2019 07:21:18 | |
---|
moderndrummer88: Onko muuten Mika minkälainen lähestymistapa pikkurumpuetydeihin sinun opetuksessa, nyt sitten oman opettelun uudistuksen myötä? Soitetaanko niitä itärannikon tapaan vai kuinka, ootteet ja käsien asennot huomioonottaen? Itse olen käyttänyt referenssinä videota https://youtu.be/Nuh2d7GMN20 Siinä yhdistyy paljon universaalisia teknisiä prinsiippejä, kuten buzz roll (ei DSR) ja kyynärpääliike. Materiaalina yleensä käydään Dave Vosen Reading drummeria Vosen "tap timing" -käsijärjestysmenetelmää käyttäen. Eli yritän pitää klassisen virvelinsoiton omana estetiikkana verrattuna esim. rudimentaaliseen rummunsoitoon. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Epämuusikko 28.02.2019 09:48:02 | |
---|
jazzmies: Itse olen käyttänyt referenssinä videota https://youtu.be/Nuh2d7GMN20 Siinä yhdistyy paljon universaalisia teknisiä prinsiippejä, kuten buzz roll (ei DSR) ja kyynärpääliike. Materiaalina yleensä käydään Dave Vosen Reading drummeria Vosen "tap timing" -käsijärjestysmenetelmää käyttäen. Eli yritän pitää klassisen virvelinsoiton omana estetiikkana verrattuna esim. rudimentaaliseen rummunsoitoon. 3.32-3.40 tulikin se tärkein. uliuli |