Aihe: Loppumällit biisien lopussa
1 2
sahkuifk
13.07.2009 00:09:05
passe: Aiaiai... Tässä olisi herkkupaikka aloittaa iänikuinen Mursu vs. Morse väittely, mutta enpä taijja.

Purplen pojat ovat vetäneet niin pitkään, että livenä on keritty kokeilemaan jos jonkinlaista säätöä. Hyvällä maulla valikoivat pojat toimivia juttuja livesetteihinsä tätä nykyä. Tässä kohtaa voitaneen huoletta puhua siitä paljon puhutusta syvästä rintaäänestä. Me tavalliset kuolevaiset voimme sitten täällä M.netissä vääntää "jotain vitun analyysiä...", vai kuinka se ilmaistiinkaan siinä Ketosen ja Myllyrinteen työpaikkapalaverissä;-)

Juu ei aleta, mää voitan. Sehän tässä bänditouhussa on sitä ihanuutta kun tietää mitä toinen tekee, ihan kattomati. Biisilistaan oon joskus laittanu biisien nimen eteen nimikirjaimen että kuka liidaa alotuksen ja ketä katellaa lopussa, toimii mulle.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Kailis
13.07.2009 02:31:22

sahkuifk: Juu ei aleta, mää voitan. Sehän tässä bänditouhussa on sitä ihanuutta kun tietää mitä toinen tekee, ihan kattomati. Biisilistaan oon joskus laittanu biisien nimen eteen nimikirjaimen että kuka liidaa alotuksen ja ketä katellaa lopussa, toimii mulle.

Joo, oot ihq
Speedy
15.07.2009 09:39:25

totomiettinen: Tässä musta ihan hyvä "loppumälli". 4.00 ->

http://www.youtube.com/watch?v=Z3x-R16lXMw

James ja kosketinsoittaja liidaavat, muut mällää.

Tuo pitäskin tänään pölähtää Ilosaaressa, kaikki sinne siis..;)

Mutta musta jos joku sotaloppu pitää soittaa niin toimii sillon jos yleisö on messissä.. Selkee yleisönhuudatus paikkahan se on..=) Ja muutenkin pitää sopia biisiin, tai että biisin lopun pitää ajautua hyvin siihen räminään..

Meitsi soittaa monesti ihan vaan peltejä ja joskus tykyttää basaria niin nopeesti ku pystyy..=) sitten loppuvaiheessa jotain filliä/pyöritystä tomeille mistä pääsee hienosti kaikkille viimeseen iskuun..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
vapauskauppias
15.07.2009 10:43:35
sitten loppuvaiheessa jotain filliä/pyöritystä tomeille mistä pääsee hienosti kaikkille viimeseen iskuun..

Kuulostaa kohtalokkaalta. Kannattaisi varmaankin jättää rymistelemättä.
Speedy
15.07.2009 19:53:12

vapauskauppias: Kuulostaa kohtalokkaalta. Kannattaisi varmaankin jättää rymistelemättä.

Meinaatko, miksi niin?
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
moderndrummer88
15.07.2009 19:59:34
Speedy: Meinaatko, miksi niin?

"viimeseen iskuun.."
Relaxin' At Camarillo...
Nolte
15.07.2009 21:27:53
moderndrummer88: "viimeseen iskuun.."

Kommentti yleisön seasta: "Jumalaut oli kova pumppu! Loppumälli oli niin massiivinen, että koko bändi menehtyi siihen!" :)
http://kotistudio.com/foorumi/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)