Aihe: Kipeänä keikalle?
1 2
hollmi-5
28.04.2009 14:10:28
Kukkis 77: Yhtään keikkaa en ole sairastelun takia jättänyt soittamatta, toisaalta en edes juuri koskaan ole kipeä.

Ihmeen terveenä olen minäkin ollut.

Yksi keikka meni hirmu kuumeessa. Ei se nyt kivaa ollut mutta saipahan soitettua.

Kerran taasen kaaduin pahasti pyörällä keikkaa edeltävänä päivä, jonka seurauksena kätöset eivät oikein toimineet. Mutta viinan ja sopivien troppien voimalla sain senkin vedettyä läpi kunniakkaasti.

Kerran oli seitsemän kylkiluuta ja rintalasta murtunut. Aika vähän fillailin. Toisen kerran otin kipsin pois ja soitin keikan. Oli kämmenestä muutama luu murtunut.

Rapulapäissään on meinannut monasti joutua soittamaan, mutta onneksi siihenkin on vastamyrkyt olemassa.

Näillä eväillä :-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
Helpless
30.04.2009 15:13:19

Noniin! Oli pakko kirjoittaa kommentoida tähän kipeänä soittamiseen. Kerron kokemuksesta. Takana pidemmän aikainen flunssa, ei kuumetta mutta kuitenkin tukkoinen ja hieman vetämätön olo. Keikka oli kuitenkin edessä ja pakkohan se oli mennä vetäsemään. Kahden biisin jälkeen huomasin, että nyt ei kyllä kaikki ole ihan kunnossa kun pulssi hakkasi kuin hullu ja hengästyminen aivan älytön. Keikan vedin loppuun, mutta sen jälkeen olin todella rikki, siihen vielä roudaukset päälle.

Parin päivän päästä makasinkin jo sairaalassa epäiltynä sydänlihaksen tulehduksesta. Ei ollenkaan hauskaa hommaa. Tuntui että sydän tulee rinnasta ulos ym. mukavaa. Joten suosittelen, että jos vähääkään tuntuu siltä että ei kykene menemään keikalle niin ei muutakun tuuraajaa kehiin. Se voi olla, että pahimmassa tapauksessa niitä rumpuja ei tarvitse sen jälkeen soittaa kun oikein paska säkä käy. Itse onneksi selvisin säikähdyksellä, mutta ehdin jo kelailla kaikki 14 kk toipumiset ym.
"Don't Be A Drunk Without BlackOut"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)