Aihe: Downfall of Parisin 15stroke rolli..
1 2
K.Suninen
19.04.2009 13:31:57
Mulla tais olla kokeissa joku rumpalikapiainen, ja kyseli piruuttaan aika nippeliosastoa. Esim. pyysi vaihtamaan son claven rumba claveen kun huomasi että olen opetellut lattarihommia vähän oppikirjapohjalta.

oho..aika piruilua tollanen :p.. no mutta rumpaleita sine kuiteski tarvitaan, ei voi homma kaatua tollaseen..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
markkuliini
19.04.2009 13:35:15

K.Suninen: oho..aika piruilua tollanen :p.. no mutta rumpaleita sine kuiteski tarvitaan, ei voi homma kaatua tollaseen..

Nimenomaan. Jos rudimenttibiisejä soittaa ok, niin pitäis kyllä päästä sisään, ellei joku ihan hullu vuosikerta satu kokeisiin samaan aikaan.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
nubikka
19.04.2009 13:35:36
Miten paljon noita lattareita pitää osata? ja entäs swingit? ne ja Prima on nyt se ensisijainen huolenaihe mulla..
K.Suninen
19.04.2009 13:39:06 (muokattu 19.04.2009 13:39:28)
nubikka: Miten paljon noita lattareita pitää osata? ja entäs swingit? ne ja Prima on nyt se ensisijainen huolenaihe mulla..

Setillä tulee joko eri tyylilajeista pikku tentti tai sit niinku mulla oli, 30 sekkaa omasta elämästä. Lattaria pitää tod näk osata "lattarikompin" verran. Siellä ei tullu palveluksen aikana soitettua yhtäkään lattaria..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)