Aihe: Cobham Virgin Oilissa 5.3
1 2
Olly
13.03.2009 02:43:12
Mä kyllä tykkäsin, enkä näe pahana, että bändi kommunikoi keskenään biisin lopetuksen yms. aikana. Miksaajaa en "hyllyltä" kuunnelleena voi kehua, mutta Virgin oli ei tosiaan liene niitä helpoimpia...

Ylipäätään, live-keikalla biisien loppujen äärimmäinen hifistely on turhaa. Biisien välit olivat kyllä välillä turhan pitkiä, kun heput tutkivat papereitaan.
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
Epämuusikko
13.03.2009 16:07:54 (muokattu 13.03.2009 16:09:03)
Kailis: Niin no sinä =d sähän pystyt samaan aikaan laskemaan 7/15 osia, iskemään mimmin, kartoittamaan hertsin tarkkuudella jokaisen miksauspöydän kanavan ekvalisointivirheet ja suunnittelemaan kesän lomamatkaa. Tietenkin drinksulasi kädessä toisella sätkää vääntäen (vaikka et polta, se on vaan cool).

Ikämiehen soittoa, legendan soittoa, mutta pitää tiettyjä asioita pystyä katsomaan niidenkin lasien (drinkki-) läpi jotenkuten objektiivisesti.

Minä en toki ollut tuolla keikalla. Levyn sain viikolla ja sitä kuunnellessa tuli selainen olo, että kyllä Billy ainakin studiossa klaarasi. Otetaanpa selvää.
"Pay peanuts, get monkeys". Kesy animaali #1
K.Suninen
14.03.2009 00:28:20 (muokattu 14.03.2009 00:34:23)
Kailis: Niin no sinä =d sähän pystyt samaan aikaan laskemaan 7/15 osia, iskemään mimmin, kartoittamaan hertsin tarkkuudella jokaisen miksauspöydän kanavan ekvalisointivirheet ja suunnittelemaan kesän lomamatkaa. Tietenkin drinksulasi kädessä toisella sätkää vääntäen (vaikka et polta, se on vaan cool).

Ekvalisointivirheistä en tiedä, mä keskityin sen bändin kuunteluun. kyllä sen ny näki ku Cobham oli siellä välillä melko pihalla. Ja vielä paremmin kuuli. Cobhami on munki sankari ja sitä varten sinne meninki fanittaan. Ymmärrän kyll että se on vaikeeta myöntää, että joskus ne ison maailman isot pojatki jäätää. Hekin ihmisiä(kai).
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Olly
14.03.2009 04:33:24
Jos vaikka vaan rumpalin kuuntelun sijasta bilettää musiikin tahdissa, eikä etsi rumpalin virheitä. Näin 99% ihmisistä tekee.
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
Kailis
14.03.2009 05:01:22 (muokattu 14.03.2009 14:30:38)

Poistettu huimausfilosofiaa. Onhan se Cobhamkin tosiaan ihminen. Ei se pysty ulkomuistista vaikeita biisejä vetämään, vaikka olisi joskus niillä levyillä soittanutkin.
Anonymous-jazz
14.03.2009 13:25:56

Olly: Jos vaikka vaan rumpalin kuuntelun sijasta bilettää musiikin tahdissa, eikä etsi rumpalin virheitä. Näin 99% ihmisistä tekee.

Näin on, mutta jos egolla mennään yleisön joukkoon, niin joskus purraan hammasta ja analysoidaan joka sekunti mitä lavalla tapahtuu. Se on sitä rationaalisen aivopuoliskon nykyhetkessä elämistä/analysointia. Musiikki kun ei analysoi mitään vaan se on vaan siinä hetkessä.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Epämuusikko
14.03.2009 23:54:19 (muokattu 15.03.2009 00:07:36)
Olly: Jos vaikka vaan rumpalin kuuntelun sijasta bilettää musiikin tahdissa, eikä etsi rumpalin virheitä. Näin 99% ihmisistä tekee.

Kuinka moni menee "Muusikko X featuring SejaSe + SejaSe + SejaSe vapaavalintaisissa soittimissa"-keikoille BILETTÄMÄÄN?

Ei se pysty ulkomuistista vaikeita biisejä vetämään, vaikka olisi joskus niillä levyillä soittanutkin.

Pitäis pystyä. Sille siitä maksetaan.
sahkuifk
15.03.2009 00:01:48
Epämuusikko: Kuinka moni menee "Muusikko X featuring SejaSe + SejaSe + SejaSe vapaavalintaisissa soittimissa"-keikoille BILETTÄMÄÄN?

Mä meen. Koska sitä olis itekkin tarkotus tarjota, fiilistä.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
markkuliini
15.03.2009 00:18:52

Kailis: Ei se pysty ulkomuistista vaikeita biisejä vetämään, vaikka olisi joskus niillä levyillä soittanutkin.

Miten niin ei pysty? Se on muusikko. Se on sen työ! :)
Olis hauska spiikki loppupuolella keikkaa.

"Sorry my friends! I couldn't play these songs very well. I didn't remember how they were supposed to play. They where too difficult to remember!
Say what..? Why didn't I write notes? Good question my friend! Well, that's too difficult too... I mean, this music thing...It's just too damn difficult...."

Ja onhan Billy soittanut ennenkin esim. Mahavishnussa huippuvaikeaa kamaa ulkomuistista. Billyhän on fuusio-soiton grand old man. Jos nyt ei ole enää niin huimassa teknisessä soittokunnossa, niin biisien ulkoa opettelu ei pitäis olla ollenkaan vaikeaa. Kyse on nyt jostain muusta. Ehkä siitä ylimielisyydestä.
Olen kuullut kys. soittajasta vähän omituisia tarinoita aiemminkin...

Tää biisien ulkoa opettelu on mulle aika tärkeä asia. Itse kun koetan vältää lappujen tekemistä viimeiseen asti ja opettelen ulkoa vaikka yhtä tuurauskeikkaa varten kasakaupalla biisejä.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
markkuliini
15.03.2009 00:20:34

Epämuusikko: Kuinka moni menee "Muusikko X featuring SejaSe + SejaSe + SejaSe vapaavalintaisissa soittimissa"-keikoille BILETTÄMÄÄN?

Aika hiton harva. Harvempi kuin tuo aiemmin mainittu 99%. :)

"Lähetäänkö Dave Weckl-bandin keikalle joraileen?"
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
sahkuifk
15.03.2009 00:29:16
markkuliini: Aika hiton harva. Harvempi kuin tuo aiemmin mainittu 99%. :)

"Lähetäänkö Dave Weckl-bandin keikalle joraileen?"

Mennään vaan, öh. Haen takkini ensteks...
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
markkuliini
15.03.2009 00:34:39

sahkuifk: Mennään vaan, öh. Haen takkini ensteks...

"OIJOIJOI! Nyt ne soittaa Festival de Ritmon! Jorma, nosta mut pöydälle bailaan. Mun jalat vaan vie!"
Kailis
15.03.2009 02:25:32 (muokattu 15.03.2009 02:27:01)

Tarkoitin lähinnä harjoittelematta vetämään ulkomuistista. Oli miten oli, nyt se selvästikin ryssi. Ehkä se oli mun syy. Onko sana "fuusio" synonyymi "harjoittelematta" sanalle?
Tuomasr
15.03.2009 09:33:25

markkuliini: "OIJOIJOI! Nyt ne soittaa Festival de Ritmon! Jorma, nosta mut pöydälle bailaan. Mun jalat vaan vie!"

Hahahahaah!
Epämuusikko
15.03.2009 11:23:20
markkuliini: "OIJOIJOI! Nyt ne soittaa Festival de Ritmon! Jorma, nosta mut pöydälle bailaan. Mun jalat vaan vie!"

Vittu, MASTER PLAN! *mosh*
Sky Blue Sky
15.03.2009 20:23:30
Soittakaa Got A Match!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)