Syncopation 16.12.2008 16:43:34 | |
---|
Drummers never die! |
Kailis 17.12.2008 00:18:02 | |
---|
Hidastukset oli kyllä iha upeita! :) varsinki toi virveli. Mike on kyl lihonu niistä Steve Vai soolo http://www.youtube.com/watch?v=31c-FL0ZlZ0 ajoista. Otin oikeudekseni ottaa nuo sulkeet pois linkistäsi. Oletko jo lähelle 40v.? Odotahan vain =D |
Syncopation 17.12.2008 09:30:50 | |
---|
Valitettavasti en ole vielä. Vielä noin 20 vuotta olis odotettavaa. :) Onhan se ihan normaalia että noi kuudestoista osat sun muut iän myötä siirtyy tuohon vyötärölle. :) Tämän osas kertoo Kettus Kepa viime kesänä. Drummers never die! |
Kailis 17.12.2008 10:08:46 | |
---|
Valitettavasti en ole vielä. Vielä noin 20 vuotta olis odotettavaa. :) Onhan se ihan normaalia että noi kuudestoista osat sun muut iän myötä siirtyy tuohon vyötärölle. :) Tämän osas kertoo Kettus Kepa viime kesänä. Yeah. Kolmikymppiseksi paino oli n. 73kg, nyt 90 kg. En mä silti mikään läski ole. Urheilun lopettaminen vaikuttaa heti. |
Niq 17.12.2008 10:24:45 | |
---|
Yeah. Kaksvitoseksi paino oli n. 80kg ,nyt pari vuotta myöhemmin 95 kg(ja nousee vaan). En mä silti mikään läski ole. (Yeah right, emmäkää paitsi että keskivartalon perusteella voisi luulla että olen raskaana ja mulle on kasvanut toiset posket+leuka). Urheilun lopettaminen vaikuttaa heti. Enkä edes lopettanut, aineenvaihdunta vaan loppui toimimasta. Ennen olin täys läpipasko, ei edes lihasmassaa saanut kasvatettua kun ei aineet tartu elimistöön. Nyt tuntuu että haukkari kasvaa sentin kun vähän punnertaa. On tää vanheneminen hirveetä. Tän läskistymisen lisäks vielä alkanut paikat hajota, mm. mursin ensimmäisen luuni kuukausi sitten. Ennenkuulumatonta, ikinä ole urheillessa sattunut oikeastaan mitään vaikka noita loukkaantumisherkkiä nopeatempoisia palloilulajeja on tullut tahkottua vaahtosammuttimen kokoisesta asti. Nyt viimeisen vuoden aikana on tullut venäytettyä nivunen pari kertaa pahasti ja tosiaan murrettua luutakin. Ei ihme että rokkarit haluu kuolla 27-vuotiaana.... "I have a cunning plan" -Baldrick |
Nolte 17.12.2008 10:28:09 | |
---|
Yeah right, emmäkää paitsi että keskivartalon perusteella voisi luulla että olen raskaana ja mulle on kasvanut toiset posket+leuka). Juuri näin täälläkin, voi jessus sentään. Vaatteilla saa mahan vielä piilotettua ihan kivasti, mutta kun posket raapii ovenkarmeja, niin mittään ei ole tehtävissä. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 17.12.2008 13:42:58 | |
---|
Juuri näin täälläkin, voi jessus sentään. Vaatteilla saa mahan vielä piilotettua ihan kivasti, mutta kun posket raapii ovenkarmeja, niin mittään ei ole tehtävissä. Hommasin joustosankaiset silmälasit, niin poskien levenemisen myötä lasit eivät kiristä. Ennen muuten 31-tuumaiset farkut oli paljon isompia vyötäröltä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 17.12.2008 14:53:17 (muokattu 17.12.2008 14:54:50) | |
---|
Ennen muuten 31-tuumaiset farkut oli paljon isompia vyötäröltä. Ai säkin oot huomannu? Luulen että nykyinen 34" vastaa sitä vanhaa 31". Jotenkin mitoitus muuttunut. poskien levenemisen myötä lasit eivät kiristä. Kokeile laittaa ne sangat korvien taakse. |
Nolte 17.12.2008 15:03:28 | |
---|
Ai säkin oot huomannu? Luulen että nykyinen 34" vastaa sitä vanhaa 31". 36. Kokeile laittaa ne sangat korvien taakse. Tätä paljon käyttävät, kyllä. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 17.12.2008 15:40:48 | |
---|
Ai säkin oot huomannu? Luulen että nykyinen 34" vastaa sitä vanhaa 31". Jotenkin mitoitus muuttunut.
Kokeile laittaa ne sangat korvien taakse. Suorat sangat... Kyllä ne korvan yli menee ja vähän taaksekin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 17.12.2008 15:52:41 | |
---|
Tuo symbaalihidastus osoittaa hyvin kyllä sen miksi juuri Rudet, Z-customit ynnä muut on hyvinkin herkkiä hajoilemaan. Niillä ei varmaan tuo aaltoliike ole samaa luokkaa, mutta liikkeestä syntynyttä energiaa sitäkin enemmän kiertämässä pellin sisällä vailla ulospurkauskanavaa. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Syncopation 17.12.2008 19:36:29 | |
---|
Jotenkin tuntuu että minun kommentti veti tämän keskustelun vähän pääuralta toisaalle, mut käyhän se näinkin. Ja kiitos moderdrummer88. :) Onhan sitä hauskaa tutkiskella välillä itseään.. :DDD Drummers never die! |
Perro Stupido 17.12.2008 19:41:01 | |
---|
Tuo symbaalihidastus osoittaa hyvin kyllä sen miksi juuri Rudet, Z-customit ynnä muut on hyvinkin herkkiä hajoilemaan. Niillä ei varmaan tuo aaltoliike ole samaa luokkaa, mutta liikkeestä syntynyttä energiaa sitäkin enemmän kiertämässä pellin sisällä vailla ulospurkauskanavaa. Josta tulikin mieleen, että olisi hienoa jos noita hidastusviteoita sais kaikilta symbaalivalmistajilta. Näkis vähän että miten käyttäytyy eri merkit ja mallit. Myös kalvovalmistajilta toivoisi tällaisia. Vai onko jo? "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Nolte 17.12.2008 19:42:01 | |
---|
Jotenkin tuntuu että minun kommentti veti tämän keskustelun vähän pääuralta toisaalle, mut käyhän se näinkin. Ja kiitos moderdrummer88. :) Onhan sitä hauskaa tutkiskella välillä itseään.. :DDD Menehän nyt kukkakeppi jo siitä syömään. :) meiän bändin paras rumpali |
Syncopation 18.12.2008 10:11:06 | |
---|
Josta tulikin mieleen, että olisi hienoa jos noita hidastusviteoita sais kaikilta symbaalivalmistajilta. Näkis vähän että miten käyttäytyy eri merkit ja mallit. Myös kalvovalmistajilta toivoisi tällaisia. Nii olis kyl hienoo. Tietysti vois aatella et menee jo vähän hifistelyn puolelle, jos kalvon ostaminen on sitten kiinni pelkästä ultrahidastuskuvasta. Mut mitäpä perfektionistit eivät tekisi (en tarkoita tällä sinua). Mutta noi hidastusvideot kyllä antais entistä enemmän firmoille uskottavuutta ja myös sitte ostajia. Drummers never die! |
hansakemanelius 18.12.2008 10:44:04 | |
---|
Yeah. Kolmikymppiseksi paino oli n. 73kg, nyt 90 kg. En mä silti mikään läski ole. Urheilun lopettaminen vaikuttaa heti. Oletkos laskenut tuoppien määrää ja niiden mahdollista vaikutusta.......? Intissä olin 78 ja nykyisin 80 kg ja aikaa kulunut 30 v. eli ei pahempaa muutosta... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Nolte 18.12.2008 11:03:46 | |
---|
Oletkos laskenut tuoppien määrää ja niiden mahdollista vaikutusta.......? Mistä päättelet, että olisi moista harrastanut hän? Intissä olin 78 ja nykyisin 80 kg ja aikaa kulunut 30 v. eli ei pahempaa muutosta... Luonnonoikku! :) meiän bändin paras rumpali |
Kailis 18.12.2008 11:21:02 | |
---|
Oletkos laskenut tuoppien määrää ja niiden mahdollista vaikutusta.......? Intissä olin 78 ja nykyisin 80 kg ja aikaa kulunut 30 v. eli ei pahempaa muutosta... Ei se olut niin lihottavaa ole jos sen kuluttaa pois. Tuli silloinkin kupiteltua, vielä enemmän, mutta poltin kaiken liikkumalla pois. Sinähän olet vaan esimerkki siitä miksi suomenruotsalaiset ovat onnellisempia =D |
hansakemanelius 18.12.2008 13:58:32 (muokattu 18.12.2008 13:59:13) | |
---|
Sinähän olet vaan esimerkki siitä miksi suomenruotsalaiset ovat onnellisempia =D Suhteellista tuokin. Sulla on tukka jäljellä, mulla ei..... Toisaalta ei hiosta niin kovin keikoilla :) (positiivista ajattelua juu nou!) Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 18.12.2008 14:26:34 (muokattu 18.12.2008 14:28:55) | |
---|
Sulla on tukka jäljellä, mulla ei..... Totta! Mulla on jotain yhteistä Manginin kanssa; karvaisia pullukoita molemmat. Ja perkele, ollaan saman ikäisiäkin! |