Aihe: Ympäri settiä orkestroitavat käsijärjestykset
1 2
Epämuusikko
23.10.2008 17:03:34 (muokattu 23.10.2008 17:04:53)
Tuohan on kolmannella kotimaisella RLR-FLR-LFR-LRF, eikö vaan, jazari? Ja tarkistapa tuo vasurin oikeinkirjoitus sieltä C'est la vie ykkösestä, nyt meinasit hämätä kielipoliisinkin!

Itse likki on varsin mukava. Vois reenaa joskus.

eikä edes keretty sukeltaa polyrytmien puolelle. Hän vei meidät sinne ja eri kielellä.

on se Säilyttäjä kova miees.

mitä noihin kuvioihin tulee, edellämainitsemani 6-stroke-roll-kuvio soitettuna suorina 16-osina ovat omiaan, jos niiden väliin sisällyttää jotain tavallisista paradiddleistä veistettyä. Mums.

ja: älkää pojat viitsikö. Itse pidän kikkailusta. Sen te tiedätte. Antaa poikien treenata, ei ole meiltä pois. Paitsi Arabian pentujen kautta Teiltä pois menevinä keikkoina.

Kieh.
R.I.P Oksanen
jazzmies
23.10.2008 21:19:44 (muokattu 23.10.2008 21:31:51)
Tuohan on kolmannella kotimaisella RLR-FLR-LFR-LRF, eikö vaan, jazari? Ja tarkistapa tuo vasurin oikeinkirjoitus sieltä C'est la vie ykkösestä, nyt meinasit hämätä kielipoliisinkin!

Itse likki on varsin mukava. Vois reenaa joskus.

Noi voihan märkä pieru. C:han onkin g:) Pitäis kaivaa oppikirijat taas essiin.

d = droite = oikea
c (sic!) = gauche = vasen
p = pied = koipi

Kiitos ja anteeksi!
Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto -
arse
23.10.2008 22:16:29

ja: älkää pojat viitsikö. Itse pidän kikkailusta. Sen te tiedätte. Antaa poikien treenata, ei ole meiltä pois. Paitsi Arabian pentujen kautta Teiltä pois menevinä keikkoina.

Markkuliini aloitti! Ja kyllä mäkin alan vielä treenaamaan, ihan oikeasti, viimeistään sitten joskus kun alan taas kelvata settikeikoille. Mutta jos elämä on pelkkää vitun bongoa ja pandeiroa ja Chuck Berryäkin pitää tulkita shekerellä, ei siinä rollit ja basarit jeesaa. Pakko on siis purkaa ahdistustaan, toisinaan se tapahtuu rölötelleen.
"The first thing, when you go into the studio, is that the engineer says, 'I hear all this ringing,' and I say, 'That's the sound of the drumkit, you prick! That's the way it's supposed to sound.'" -Cozy Powell
markkuliini
24.10.2008 00:32:29

Markkuliini aloitti! Ja kyllä mäkin alan vielä treenaamaan, ihan oikeasti, viimeistään sitten joskus kun alan taas kelvata settikeikoille. Mutta jos elämä on pelkkää vitun bongoa ja pandeiroa ja Chuck Berryäkin pitää tulkita shekerellä, ei siinä rollit ja basarit jeesaa. Pakko on siis purkaa ahdistustaan, toisinaan se tapahtuu rölötelleen.

Enkä aloittanut kun jazzmies!
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Analuuk
24.10.2008 12:20:17

Ei niitä keikkoja viedä sixstrokerollia reenaamalla. Menkää baariin istumaan ja mielistelemään kiireisiä basisteja. =P
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
xxx
24.10.2008 17:18:51 (muokattu 24.10.2008 17:19:36)
Ite tykkään seuraavasta likistä
OvoB voBv VoOb boov vBBo ovvv BB
Hyvä dynamiikka harjoitus myös.
Epämuusikko
26.10.2008 15:55:31 (muokattu 02.11.2008 15:50:16)
Ei niitä keikkoja viedä sixstrokerollia reenaamalla. Menkää baariin istumaan ja mielistelemään kiireisiä basisteja. =P

No kuka t'a'ss'a' on keikkoja tekem'a'ss'a'k'a''a'n???

Kaikki käyttöön halutut käsienjärjestykset pitää treenata 10 000 kertaa, että ne menevät lihasmuistiin. Sen jälkeen sinä et edes ajattele asiaa. Se vain tulee sopivassa välissä kuin itsekseen. Siksihan tassa tekemista onkin.
R.I.P Oksanen
hollmi-5
26.10.2008 20:36:17
No kuka t'a'ss'a' on keikkoja tekem'a'ss'a'k'a''a'n???

No minä vaikka.

Kaikki käyttöön halutut käsienjärjestykset pitää treenata 10 000 kertaa, että ne menevät lihasmuistiin. Sen jälkeen sinä et edes ajattele asiaa. Se vain tulee sopivassa välissä kuin itsekseen.
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)