nyt se on netissä, eli se on tieteellisesti todistettu. rumpaleiden kunto vastaa huippufutareiden vastaavaa. Päätelmä: Soitan rumpuja ja pelaan jalkapalloa = olen kuolematon Asiasta toiseen niin futiksen / futsalin / salibandyn pelaaminen maalissa ja rumpujen soitto on kohtuu epäkäytännöllinen harrastusyhdistelmä (yllätys, yllätys!). Parhaimmillaan n. 130km/h kohti tuleva pallo tekee hyvää jälkeä sormille ja ranteille vaikka niitä kuinka teippailisi ja soittotatsi luonnollisesti tykkää kyttyrää. X -klassinen puumerkki |
Päätelmä:Soitan rumpuja ja pelaan jalkapalloa = olen kuolematon Tuohon kun lisää vielä päivittäisen nussimisen, niin onkin jo jumala.. ai niin, mutta eikös ne rokkijumaliksi kutsutut niin jo teekin, ainakin väittämänsä mukaan? "Rumpu tykkää, kun sitä lyö." |
Päätelmä: Soitan rumpuja ja pelaan jalkapalloa = olen kuolematon Asiasta toiseen niin futiksen / futsalin / salibandyn pelaaminen maalissa ja rumpujen soitto on kohtuu epäkäytännöllinen harrastusyhdistelmä (yllätys, yllätys!). Parhaimmillaan n. 130km/h kohti tuleva pallo tekee hyvää jälkeä sormille ja ranteille vaikka niitä kuinka teippailisi ja soittotatsi luonnollisesti tykkää kyttyrää. Tosiaan. Kun ottaa huomioon, että multa itseltäni on ainakin pari kertaa kylkiluu murtunut, kun on tullut pallon sijasta potku mun kylkeen. Siinä sitten yrität harjotella, kun jokainen liike sattuu. |