Aihe: Haikka- ja snarekäsi osuu toisiinsa.
1 2
ddrum54
23.09.2007 14:06:48
Ehkä minulla on vain paska asenne...:)

Ei kai nyt sentään kuitenkaan. Sehän on vaan tottumus-/ mieltymys-/ näyttävyys-/ makuasia.

Mulla on vanhemmiten rojut vähentyneet ja jäljelle jääneet on tulleet lähemmäs ja matalammalle. Tosiasia on, että kovaa soitettaessa peltien heilumiseen tarvitaan enemmän tilaa ja siellä ylempänä sitä on. Sopiva korkeus on eri juttu ja erittäin henkilökohtainen asia.
MK73
23.09.2007 21:41:14
Eikös (oikeakätinenkin) voisi opetella soittamaan haitsua vasemmalla kädellä ja virveliä oikealla (varmaan joku niin tekeekin parhaillaan..)?

Esimerkiksi minä, viimeksi eilen illalla keikalla. Jostain syystä olen soittanut noin alusta pitäen, eikä otsikon mukainen ongelma siis häiritse. Muuten hitsaa kyllä :-)
Bobana
24.09.2007 08:01:14
Coolin näköstä.

Eikä ole. Ne ova jotain säälittäviä -80 luvun jäänteitä...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
hyperhamsteri
24.09.2007 11:55:57
Remoten kanssa tältä välttyy. ^^
Ei ole vaikeita juttuja. On vain huonoja soittajia.
Barsa
26.09.2007 15:42:55

Coolin näköstä.

Eikä ole. Ne ova jotain säälittäviä -80 luvun jäänteitä...

Sulkeeko nuo muka toisensa pois? Ei sulje.. munsta. :)
Veinkö jalat suusta?
kampela
27.09.2007 11:11:24

Eikös sitä käsien toisiinsa osumista voisi hyödyntää ja laittaa niihin mikrofonit....
Sukelluskalastus.
paice60
03.10.2007 16:43:59
Eikös sitä käsien toisiinsa osumista voisi hyödyntää ja laittaa niihin mikrofonit....

Tää oli hyvä idea. Lisää soundeja peliin.
Vittu näitä hommia.
mc-tunjay
23.10.2007 17:58:52

Sinulla on peukalonkynnet ylöspäin, kun soitat?

Istu tuolille. Laita kädet polville kämmenet alaspäin. Soittoasento on siinä. Ota kapulat käteen ja laita tipit kalvon keskelle. Kapuloiden välille jää noin 90-asteen kulma. Kämmenselät edelleen ylöspäin ja peukalon kynnet "näkevät toisensa". Kun nostat oikean käden haitsulle ja vasen soittaa virveliin keskelle, pitäisi yläältä katsoen kapuloiden olla ristissä. Nyrkit tai käsivarret eivät ole keskenään samalla linjalla.

Toivottavasti tästä oli apua.
valdemort rusileipä
hollmi-5
24.10.2007 10:24:35
Sinulla on peukalonkynnet ylöspäin, kun soitat?

Istu tuolille. Laita kädet polville kämmenet alaspäin. Soittoasento on siinä. Ota kapulat käteen ja laita tipit kalvon keskelle. Kapuloiden välille jää noin 90-asteen kulma. Kämmenselät edelleen ylöspäin ja peukalon kynnet "näkevät toisensa". Kun nostat oikean käden haitsulle ja vasen soittaa virveliin keskelle, pitäisi yläältä katsoen kapuloiden olla ristissä. Nyrkit tai käsivarret eivät ole keskenään samalla linjalla.

Toivottavasti tästä oli apua.
Olit lainannut minun teksti omaksi kirjoituksesksi. Laita lainaamasi tekstipätkä hakasulkeisiin tai paina vastaa lainaten -kuvaketta lainattavan tekstin oieasta yläreunasta.
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)