OPJ1974 23.08.2007 22:05:08 | |
---|
Loppukaneettiisi viitaten...olet tosikko ;D Hoho. Mutta osaanpa myös nauraa itselleni - enkä ota nokkiini tuostakaan :D Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi" |
Sonormies 23.08.2007 23:20:14 | |
---|
Ihan hauskoja kikkoja viljeli tuo runpali. Temmot tosin heitteli kuin Larsilla konsanaan. :-) "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
J. Cool 24.08.2007 00:08:02 | |
---|
Ihan hauskoja kikkoja viljeli tuo runpali. Temmot tosin heitteli kuin Larsilla konsanaan. :-) hei hei! nyt saattaa joku lähtä provoon ja sit loppu onkin löröttelyä ja lukko... |
Pieni rumpalipoika 24.08.2007 00:17:45 | |
---|
hei hei! nyt saattaa joku lähtä provoon ja sit loppu onkin löröttelyä ja lukko... Säkun oot mode, ni ei ehkä kantsis alkaa tähän leikkiin... Rummut nurin ja nussimaan! |
markkuliini 24.08.2007 12:17:28 | |
---|
Olen aivan samaa mieltä. Kyllä näitä kitinöitä lukiessa meinaa välillä tulla suru puseroon. Totta on, että pakko ei ole lukea mutta kun DAFn foorumiakaan ei enää ole. Ikävä on. Hmmm... Kitinää kitinästä. :)
|
J. Cool 24.08.2007 13:01:57 | |
---|
Säkun oot mode, ni ei ehkä kantsis alkaa tähän leikkiin... en mä oo mode, olisin avannu sen lerssi-topikin heti jos olisin. mnetin taviksena on hyvä olla. |
Leipuri 24.08.2007 13:29:48 | |
---|
en mä oo mode, olisin avannu sen lerssi-topikin heti jos olisin. mnetin taviksena on hyvä olla. Miksi se niinku lukittiin :o ?! Päivään-pariin en päässyt lukemaan, ihan asialinjalla vielä siinä vaiheessa mentiin. |
arse 25.08.2007 15:06:31 | |
---|
Mä en ole nihkeä paskiainen ja toteankin heti alkuun, että kauhean hienosti se niitä keppejä heittelee. Sopii erinomaisesti sirkukseen, niissä hommissahan hra Seewi onkin kunnostautunut. Hauska jätkä se toinenkin oli. Mutta jos Assaf vielä kuulostaisi vähän paremmalta, se se vasta olisikin. Olihan tuo kuitenkin saundillisesti aika höttöisää rapistelua. Noin ohkanen ja suttunen saundi hämää mua huomattavasti enemmän kuin jotkut pienet biitissä kömmähtelyt. Eipä siinä, hyvä että sälli on sentään jotain reenannut =) Juu, hienosti soitti suljetun släpin yhdellä kädellä. Haloo, perustaitojen on ehkä ihan aiheellista olla kunnossa, jos mitä tahansa instrumenttia lähtee härnäämään. Fiilisteleeköhän ne kitarapalstallakin, että "hienosti se osuu siihen d-kieleen"? hymiö |
Ratloz 28.08.2007 15:09:43 | |
---|
Tipuin kyllä tuossa lopussa. Aivan mahtavaa viihdettähän tämä on! It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |