Aihe: Dave Weckl
1 2
J. Cool
28.07.2007 13:30:16

Noku just se muu bändi oli kyllä ihan vauhdissa, mutta Dave tuntu jotenki myrtsiltä.. No sehän on aina vähän omissa maailmoissaan ku soittelee, ei hirveesti irvistele.. saatto olla virhetulkinta

jep, näin se oli. wekkuli näytti vähän et sitä ketutti kaikki. mut hyvin se silti soitti. muu bändi kyl näytti et niillä oli hauskaa. varsinnki basisti ja fonisti. kuulemma wekkuli on aina sellanen. paitsi kyl electrik band -videoissa se välillä jopa hymyilee. ehkä se diggailee soittaa corean bändissä enemmän. tosin, kylläpä minäki ennemmin corean kuin wecklin musaa soittaisin.
dumbass
29.07.2007 00:56:36

Hep, hyvä meno oli. Diggailin oikeastaan enemmän tuosta ennen wecklejä esiintyneestä jatsipumpusta Jazz Kamikaze. Jotenkin vain katseli poikien soittoa mieluummin kuin pääesiintyjien.
Mitä enemmän, sitä enemmän
K.Suninen
29.07.2007 10:40:01
Joo JazzKamikaze kyllä varasti shown tällä kertaa, aivan hullu pillipiipari niillä.. Vähän siinä mielessä tylsä toi Stern, etten oikeen tuntenut niitä biisejä, eikä se soitellut vanhoja kunnon hittejään ollenkaan.. Ja Weckli sössi yhessä rumpusoolossa ja oli sekunnin pihalla ähää
J. Cool
29.07.2007 16:31:30

Ja Weckli sössi yhessä rumpusoolossa ja oli sekunnin pihalla ähää

hähähää! ihan kakka soittaja :D:D
paice60
29.07.2007 23:05:40
Joo JazzKamikaze kyllä varasti shown tällä kertaa, aivan hullu pillipiipari niillä.. Vähän siinä mielessä tylsä toi Stern, etten oikeen tuntenut niitä biisejä, eikä se soitellut vanhoja kunnon hittejään ollenkaan.. Ja Weckli sössi yhessä rumpusoolossa ja oli sekunnin pihalla ähää

Pojat oli kyllä hyviä, siis tämä JazzKamikaze mutta kyllä WEkkuli on silti mahtava. Uskomattomia fillejä ja sooloja. Soittaa kuitenkin bändin mukana.
Vittu näitä hommia.
MK73
30.07.2007 09:19:51
Weckl saisi aimo annoksen lisää katu-uskottavuutta, jos tekisi "Colaiutat" eli kävisi vaihteeksi rykäisemässä rummut jollekin hevilevylle.
J. Cool
30.07.2007 13:47:37

Weckl saisi aimo annoksen lisää katu-uskottavuutta, jos tekisi "Colaiutat" eli kävisi vaihteeksi rykäisemässä rummut jollekin hevilevylle.

niin tai ylipäätään muille kuin fuusiolevyille.
Anonymous-jazz
30.07.2007 16:04:09

niin tai ylipäätään muille kuin fuusiolevyille.

Joo se voisi vaikka tulla soittamaan Anne Mattilan seuraavalle pitkäsoitolle pari biisiä :)
Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
MK73
30.07.2007 16:19:27
Joo se voisi vaikka tulla soittamaan Anne Mattilan seuraavalle pitkäsoitolle pari biisiä :)

Se saattaisi olla hänelle hyvinkin "terapeuttista" :)
Gardiner
30.07.2007 16:28:16

Se saattaisi olla hänelle hyvinkin "terapeuttista" :)

Ai Mattilan Annelle vai? :)
"Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix
MK73
30.07.2007 16:54:47
Ai Mattilan Annelle vai? :)

Tosiaan, varmasti terapiavaikutus olisi molemminpuolinen.
paice60
31.07.2007 16:37:42
Tosiaan, varmasti terapiavaikutus olisi molemminpuolinen.

Veikkaanpa juuri näin .
Vittu näitä hommia.
K.Suninen
31.07.2007 18:01:31
Ja basistillekin ois terapiaa.. "Stna Dave, soita ny pliis vaan suoraa kakkosnelosta"
moderndrummer88
01.08.2007 21:29:51 (muokattu 01.08.2007 21:30:02)
Joo JazzKamikaze kyllä varasti shown tällä kertaa...

Näin teki, mutta eipä siinä paljoa minusta jazzin kanssa tekemistä ollu. Rokkia missä on foni ja kontrabasso mukana. Ekasta bändistä tykkäsin paljon, kun taas Stern oli minusta aika tylsä.

E: Ja mitä hittoa se Dave, tai sen rumputeknikko sääti koko ajan?? Näytti tyhmältä, kun ei ollenkaan eläydy musaan, vaan ruuvailee koko ajan rumpumonitorointia...
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
K.Suninen
01.08.2007 22:34:32
. Ekasta bändistä tykkäsin paljon, kun taas Stern oli minusta aika tylsä.

Mulle taas Tuomarila Trio ja Stanko oli pettymys, ei mun mielestä oikeen bändi toiminu kauheen hyvin yhteen tai jotain sellasta... jäi vaan hirveen laimeeks mun fiilikset siitä..
dumbass
01.08.2007 22:46:33

Ja mitä hittoa se Dave, tai sen rumputeknikko sääti koko ajan?? Näytti tyhmältä, kun ei ollenkaan eläydy musaan, vaan ruuvailee koko ajan rumpumonitorointia...

Weckli hymyili kuitenkin kahdesti!

Se oli kans kun se tukevahko roudari kannatteli sitä sternin kitarapiuhaa kokoajan siinä lavan reunalla. Imi tunnelmaa tehokkaasti.
Mitä enemmän, sitä enemmän
jazzmies
01.08.2007 23:27:58
Näin teki, mutta eipä siinä paljoa minusta jazzin kanssa tekemistä ollu. Rokkia missä on foni ja kontrabasso mukana.

Samat fiilikset. Näin Kamikatset Raahen Rantajatseilla. Kivaa että on kivaa kun soitetaan ja kuunnellaan, mutta musiikillinen anti jäi pelkästään esteettiseksi pikkusievästelyksi kivoine pikku harmonioineen. Toki kaverit soittivat kuin peijoonit yhteen ja erikseen, mutta missä leveä mantu ja juuret?!?
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
J. Cool
02.08.2007 01:30:30

E: Ja mitä hittoa se Dave, tai sen rumputeknikko sääti koko ajan?? Näytti tyhmältä, kun ei ollenkaan eläydy musaan, vaan ruuvailee koko ajan rumpumonitorointia...

davehan vetää aina korviksilla. mikshän se kulmilla. täydellistä kulma-miksiä ei olekaan. mut onhan se vähän janne-ahosmaisesta mä-tulin-tänne-hyppäämään-mäkeä-enkä-hymyilemään -meiningistä tuttu kaveri.
paice60
02.08.2007 12:38:11
Mulle taas Tuomarila Trio ja Stanko oli pettymys, ei mun mielestä oikeen bändi toiminu kauheen hyvin yhteen tai jotain sellasta... jäi vaan hirveen laimeeks mun fiilikset siitä..

Olen samaa mieltä. Ei oikeen sytyttänyt, hyvin soittivat mutta ei oikein kuitenkaan yhteen. JazzKamikazen musiikki todella oli enemmän rokkia kuin jazzia mutta ei se mua haitannut. Weckliä minä sinne kuitenkin tulin katsomaan ja kuuntelemaan, oli mulle eka live-esiintyminen. Enkä pettynyt.
Vittu näitä hommia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)