Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 591 92 93 94 95122 123 124 125 126
Gardiner
05.08.2010 19:40:42

Kailis: Jos se olin minä niin olen tarkoittanut tyyppiä jolla on tekniikka kunnossa mutta henki kadoksissa.

Näin minä sen ymmärsinkin. Pitäis kait huolestua jos ymmärtää teikäläisen juttuja oikein? :-D
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Kailis
07.08.2010 12:49:32

Gardiner: Näin minä sen ymmärsinkin. Pitäis kait huolestua jos ymmärtää teikäläisen juttuja oikein? :-D

Oikein!

Virhe! Tyhmä tai liian kryptinen kirjoitus!
Cimble
08.08.2010 21:29:01
mukis: Bongasin myös jazzmiehen yleisön joukosta ja meinasin käydä juttelemassa, mutten aivan kehdannut :)

Itse olisin kehdannut. Ehkä vielä enemmän hieman alkoholia nauttineena. Ihan mielenkiinnosta, koska jotenkin ehkä hieman kunnioitan jazzmiestä. Mutta ei hätää, olen muutenkin ollut viime aikoina jotenkin out of mind. Kuten toisaalla täälläkin mainitsin, ostin jopa kirpparilta harjoittelupadin... ;)

Terkkuja MS:lle! :)
jazzmies
08.08.2010 23:58:04
Cimble: Ihan mielenkiinnosta, koska jotenkin ehkä hieman kunnioitan jazzmiestä.

Aina kannattaa tulla sanomaa terve, jos on tavattu vaikkapa virtuaalisesti. Ei tässä tarvitse ketään kunnioittaa toista enemmän ihmisenä, sillä samassa veneessä olemme kaikki. Asiantuntijuus on toinen juttu ja jätetään se eri foorumeille, niin kuin esmes tänne. Kaikki erilaisia, mutta samanarvoisia.
Pottery Is Gay!
Kailis
10.08.2010 10:53:59 (muokattu 10.08.2010 10:54:37)

Mua tuli tuolla eräässäkin baarissa moikkaamaan eräs m.net-kaveri nähtyään nimeni bilislistassa. Erittäin positiivisessa hengessä, vieläpä.
Cimble
10.08.2010 23:07:54
jazzmies: Aina kannattaa tulla sanomaa terve, jos on tavattu vaikkapa virtuaalisesti. Ei tässä tarvitse ketään kunnioittaa toista enemmän ihmisenä

En tietenkään kunnioita, kun en ihmistä tunne. ;)

Kailis: Mua tuli tuolla eräässäkin baarissa moikkaamaan eräs m.net-kaveri nähtyään nimeni bilislistassa. Erittäin positiivisessa hengessä, vieläpä.

Jos joskus satuttaisiin samaan baariin, niin voisin tulla moikkaamaan ja kertomaan, ettei minun ole tarvinnut enää vetää keikalla käteen. Ja vieläpä positiivisessa hengessä. Ja vaatisin erän bilistä, vaikken ole paljon pelannutkaan. Mutta sitten jos häviäisit, niin ei oltais ehkä enää niin positiivisessa hengessä, vai mitä... :)
Kailis
11.08.2010 13:33:54

Mutta sitten jos häviäisit, niin ei oltais ehkä enää niin positiivisessa hengessä, vai mitä.

That is not an option man =D
Sa(n)kari
11.08.2010 16:42:15
Kailis: That is not an option man =D

Se ei ole vaihtoehtomies.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
dumbass
11.08.2010 18:08:28

Haen vain takkisi.
Deino
12.08.2010 00:35:51 (muokattu 15.08.2010 00:59:06)

jigsore
12.08.2010 03:42:09

Deino: Tällasta garage-alternative Nirvanaa puolenvuoden takaa:

Tiukkaa soittoa ja hyvät biisivalinnat!
Niq
12.08.2010 11:29:20

Deino: Tällasta garage-alternative Nirvanaa puolenvuoden takaa:

Breed on hyvä rock-groove-mittari. Ei rullaa ei. Ehkä hitusen liikaa tempoa ja jotenkin toi kitaran ja rumpujen yhteistaimi pissii munsta. Ja introriffistä se just ennen ykköstä tuleva ghost-virppa iskuun joko puuttuu tai ei kuulu. pa-Dumdumdumdum dum dum. Jotenkin niin oleellinen osa tuon rullaavuutta että ei ala pää nykimään tahdissa ilman. Tarttisitte ehdottomasti basistin, laittakaa semmonen laulajan kaulaan, näytti tarpeeks yksinkertaiselta kaverilta että vois taittua. ;)

Hyvä kuitenkin että oot saanut tota rock-otetta soittoos lisää, jos vertaa niitä ensimmäisiä GNR-soittoja, niin nythän käsket virveliä kuin miessss konsanaan. Tosi iso parannus. Edelleen vaivaa jonkun verran se sama vanha kulmikkuus ja jäykkyys tommosessa missä pitäis kompin pitäis soljua. Viljelet aika paljon pelkkää täpöaksenttia, mikä saa soiton kuulostamaan puuduttavalta.
Deino
12.08.2010 14:57:37 (muokattu 12.08.2010 15:03:07)

Niq: Breed on hyvä rock-groove-mittari. Ei rullaa ei. Ehkä hitusen liikaa tempoa ja jotenkin toi kitaran ja rumpujen yhteistaimi pissii munsta. Ja introriffistä se just ennen ykköstä tuleva ghost-virppa iskuun joko puuttuu tai ei kuulu. pa-Dumdumdumdum dum dum. Jotenkin niin oleellinen osa tuon rullaavuutta että ei ala pää nykimään tahdissa ilman. Tarttisitte ehdottomasti basistin, laittakaa semmonen laulajan kaulaan, näytti tarpeeks yksinkertaiselta kaverilta että vois taittua. ;)

Hyvä kuitenkin että oot saanut tota rock-otetta soittoos lisää, jos vertaa niitä ensimmäisiä GNR-soittoja, niin nythän käsket virveliä kuin miessss konsanaan. Tosi iso parannus. Edelleen vaivaa jonkun verran se sama vanha kulmikkuus ja jäykkyys tommosessa missä pitäis kompin pitäis soljua. Viljelet aika paljon pelkkää täpöaksenttia, mikä saa soiton kuulostamaan puuduttavalta.

Oot oikeessa. Noita biisejä oli tuolloin soitettu pari kertaa vaan läpi eikä mulla ollut mitään käsitystä miten ne menee. Tuota matskua ei siis ollut tarkoitettu edes mihinkään YouTubeen ottamaan kritiikkiä, mutta pistinpä nyt kun noissa on ihan hyvä tunnelma...

E: Poistin Breedin koska sen hyvyyden kyseenalaistin jo uploadaamisen aikana
Rumba-Ali
12.08.2010 16:35:21

Niq: ... Tarttisitte ehdottomasti basistin, laittakaa semmonen laulajan kaulaan...

Munsta basisti roikkumassa laulajan kaulassa on aika homoa, mutta makunsa kullakin.
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
markkuliini
12.08.2010 16:40:42 (muokattu 12.08.2010 16:41:21)

Rumba-Ali: Munsta basisti roikkumassa laulajan kaulassa on aika homoa, mutta makunsa kullakin.

Jäbä on seksisti! :P :D
Meitsikin tuntee vaikka kuinka monta naisbasistia. Tai siis tiedän ainakin. No ainakin 2. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
12.08.2010 16:49:10

markkuliini: Jäbä on seksisti! :P :D
Meitsikin tuntee vaikka kuinka monta naisbasistia. Tai siis tiedän ainakin. No ainakin 2. :)

Joskus soitin bändissä missä kaikki muut oli mimmejä. Seukkasin basistin kaa. Aika homoa. Tai seksististä =D
arse
12.08.2010 16:52:06

What's wrong with being sexy?
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
markkuliini
12.08.2010 17:45:35

arse: What's wrong with being sexy?

Smell the glove!
Kailis
12.08.2010 17:47:51

markkuliini: Smell the glove!

Et tähän heittänyt sitä parsajutskaa =D
markkuliini
12.08.2010 18:06:23

Kailis: Et tähän heittänyt sitä parsajutskaa =D

En tietenkään, kun ei kyseisessä leffassa imetä parsaa. :p
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)