sbebe 05.04.2007 11:59:05 | |
---|
linkki taitaa viedä eri paikkaan ku olis tarkotus..? myspacelta löyty. En oo sydänystävä ko. musatyypin kanssa mut tarvii sanoo etta hyvää soittoo kaikilta ja saundit on komiat. Kiitoksia vaan myös ilmoituksesta että ei toimi. Juu sivuja myyvä firma oli näköjään jotain sählännyt, mutta nyt toimii taas... siispä kommenttia vaan... www.statusminor.com -->music |
Progressor 05.04.2007 14:28:14 | |
---|
Nonni nyt olis kolmen piisin promo vihdoista viimeinen valmis. Itse olen ihan suht. tyytyväinen lopputulokseen. Antakaas mielipidettä!!! Wounds on oma suosikkini. Eli kunnon progressiivista menoa kovaa ja korkealta! www.statusminor.com Liian heviä minulle, mutta soitossa ei ole kyllä valittamista. Tarkasti kulkee. Pidin nopeista basaripyräyksistä satunnaisissa paikoissa. Under the Ice -biisissä minua hieman häiritsi se, mitä kutsun Portnoy-syndroomaksi: tasaista tuplabasarinakutusta joka paikassa, myös siellä, missä sitä ei välttämättä tarvittaisi. Onhan se hyvä nostatuskeino varsinkin tällaisessa musiikissa, mutta jos sitä käyttää liikaa, niin se minun mielestäni pilaa biisien sykkeen. Makuasioita toki. Useimmat tämän genren ystävistä varmaan ovat juuri päinvastaista mieltä tuosta viimeksimainitusta. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
savopie 06.04.2007 14:29:46 | |
---|
Kiitoksia vaan myös ilmoituksesta että ei toimi. Juu sivuja myyvä firma oli näköjään jotain sählännyt, mutta nyt toimii taas... siispä kommenttia vaan... www.statusminor.com -->music Progeilua en olekkaan kuunnellut pitkään aikaan. Oli kyllä ihan älyttömän hyvää! Tosi hyvin soitettu kaikilta, ja saunditkin oli oikein hyvät. Vaikka en yleensä tällasesta diggailekkaan, ni tää oli tosi tiukka veto! Pietu.
http://www.myspace.com/allfalldead |
DrmBug 08.04.2007 11:13:29 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
arse 08.04.2007 18:03:29 | |
---|
|
northern 08.04.2007 22:18:40 | |
---|
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |
Sonormies 08.04.2007 23:30:07 | |
---|
Siinä pätkiä meiän bändiharkoista. Kaikki biisit on omia ja viikka on mun säveltämä :) http://www.youtube.com/watch?v=kMMtJtAaM7w Ool raitis, northern! Yhden kysymyksen heitän ilmoille ihan fiilispohjalta. Oletteko etsineet solistia orkesteriinne? Pitkän päälle rokki-progetrion instrumentaalimusa alkaa helposti puuduttamaan. Kun hommaatte bändiinne sopivan laulajan niin siitähän voi hyvällä treenillä syntyä vaikka mitä mielenkiintoista. Solistille kannattaa antaa selvästi johtava rooli. Muut säestävät kiltisti ja räjäyttävät pankin vasta harkitusti soolon tai fillin kohdalla. Niitä kannattaa kuitenkin säästellä ja antaa solistille tilaa. Ihan vaan vinkkinä ja ehdotuksena... "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
mr_b 08.04.2007 23:51:35 | |
---|
Toylike people make me boylike |
northern 09.04.2007 00:00:46 | |
---|
Ool raitis, northern! Yhden kysymyksen heitän ilmoille ihan fiilispohjalta. Oletteko etsineet solistia orkesteriinne? Pitkän päälle rokki-progetrion instrumentaalimusa alkaa helposti puuduttamaan. Kun hommaatte bändiinne sopivan laulajan niin siitähän voi hyvällä treenillä syntyä vaikka mitä mielenkiintoista. Solistille kannattaa antaa selvästi johtava rooli. Muut säestävät kiltisti ja räjäyttävät pankin vasta harkitusti soolon tai fillin kohdalla. Niitä kannattaa kuitenkin säästellä ja antaa solistille tilaa. Ihan vaan vinkkinä ja ehdotuksena... Kyllä tuolla wanted palstalla ja parissa muussakin paikassa on ilmoitus että laulajaa etsitään. Vielä vaan ei ole pahemmin vastauksia tullut. Meillä oli aikaisemmin bändissämme laula, mutta jostain syystä hän alkoi käydä harjoituksissa yhä harvemmin ja harvemmin, joten päädyttiin etsimään uutta. Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |
Sonormies 09.04.2007 00:15:02 | |
---|
...päädyttiin etsimään uutta (laulajaa) Pidän peukkuja, että löydätte sopivan! "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
northern 11.04.2007 19:48:30 | |
---|
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |
Linnunlaulupuu 11.04.2007 20:10:06 (muokattu 11.04.2007 20:10:47) | |
---|
Nyt nyt löytyy sitä settiosastoakin. eli http://myspace.com/telluksentulevaisuus "Lapsikuninkaassa" on jotain tyhmiä luuppeja, muut biisit silkkaa meikäläistä. Arskaa on aina mukavaa kuunnella! Kiitos. Snaresoundi oli helvetin rapee. Potentia aktualisoituu. |
Herra Sieni 12.04.2007 16:18:58 | |
---|
|
DrmBug 12.04.2007 20:31:44 | |
---|
Hienoa soittoa oli kyllä, kiinostaisi todella tietää biisin nimi. Hyvä meininki :) Tänks! Biisin nimi kiinnostaisi minuakin! Sain tuon rummuttoman version kaverilta, ja nimeä siinä ei ole. Aikasemmin olen kuullut tuon Chambersin 'In The Pocket' videolla... ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Bacchus 13.04.2007 19:54:52 (muokattu 13.04.2007 19:57:28) | |
---|
Tänks! Biisin nimi kiinnostaisi minuakin! Sain tuon rummuttoman version kaverilta, ja nimeä siinä ei ole. Aikasemmin olen kuullut tuon Chambersin 'In The Pocket' videolla... Biisi oli aivan hirveätä munaa, mutta rumputyöskentely oikein mallikasta. Olen muutenkin diggaillut teikäläisen musiikkinäytteistä, groovaa oikein letkeästi. Lopussa tosin pelkän kitaran kanssa meno äityy hieman jäykäksi. Anti-Matter Manifesto |
DrmBug 13.04.2007 20:31:23 | |
---|
Biisi oli aivan hirveätä munaa, mutta rumputyöskentely oikein mallikasta. Olen muutenkin diggaillut teikäläisen musiikkinäytteistä, groovaa oikein letkeästi. Lopussa tosin pelkän kitaran kanssa meno äityy hieman jäykäksi. Kiitos kiitos! Tuo pelkän kitaran kanssa soittaminen oli yllättävän vaikeaa. Piti kovasti keskittyä, että pysy kasassa. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Artisti247 13.04.2007 21:09:18 | |
---|
|
Halford 17.04.2007 06:47:57 | |
---|
Tässä taas juniorimme uuden haasteen kimpussa. Tiedetään kyllä että pala on aivan liian suuri haukattavaksi mutta kun skidi haluaa juuri tätä biisiä "soittaa". Poika aikoinaan ihastui biisiin kertakuulemalta. Kyseessä on Kingston Wallin Another Piece of Cake. Antakaa kommenttia http://www.youtube.com/watch?v=O6dwGgqMKgc |
lethus1 17.04.2007 09:38:59 | |
---|
Tässä taas juniorimme uuden haasteen kimpussa. Tiedetään kyllä että pala on aivan liian suuri haukattavaksi mutta kun skidi haluaa juuri tätä biisiä "soittaa". Poika aikoinaan ihastui biisiin kertakuulemalta. Kyseessä on Kingston Wallin Another Piece of Cake. Antakaa kommenttia http://www.youtube.com/watch?v=O6dwGgqMKgc Älytöntä. Meikä vaa hymyili. Huomaa muuten että jätkällä on aika hyvä korva poimimaan oleelliset jutut tuolta rummuista. Monet "ei muusikot" kun ei tajua eikä "osaa" kuulla rumpuja lainkaan. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Bacchus 17.04.2007 11:24:55 (muokattu 17.04.2007 11:25:29) | |
---|
Kiitos kiitos! Tuo pelkän kitaran kanssa soittaminen oli yllättävän vaikeaa. Piti kovasti keskittyä, että pysy kasassa. Aivan totta, ei ole helppoa groovata, kun pitää keskittyä pitämään homma kasassa. Tarkoitin nimenomaan tätä kitarakohtaa, muutenhan biisi groovasi mainiosti. Hyvin kyllä pidit timenkin. Anti-Matter Manifesto |