Speedy 05.01.2012 09:27:38 | |
---|
Kailis: http://www.youtube.com/watch?v=ZVTV … 1UDOEgsToPDskJoMmovefQL-9lKfQtyTBGz Tää toimii sanokoot kuka mitä tahansa. Ja toi AC/DC on niitä vanhempia, joista sanoin että . Jotain "outoa" noissa Rapakuonon videoissa on.. kattopaaka filliä kohdassa 1:00.. Muutenkin tuossa pätkässä kuuluu peltejä joitei se soita. No se on ihan ymmärrettävää jos alla onkin toinen rumpuraita, mutta jos soittaa semmosta mikä ei kuulu..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Cimble 05.01.2012 09:49:36 (muokattu 05.01.2012 09:52:09) | |
---|
Kailis: http://www.youtube.com/watch?v=ZVTV … 1UDOEgsToPDskJoMmovefQL-9lKfQtyTBGz Tää toimii sanokoot kuka mitä tahansa. Sanon, että toimii, hyvä rock-ote tuossa biisissä. Vähän niin kuin minä piripäissäni, vaikka en ole koskaan kokeillut piriä. Ja siksipä tuo kaveri onkin hitusen hoikemmassa kunnossa kuin minä ja sillä pyörii kapula vauhdikkaasti. Speedy: Jotain "outoa" noissa Rapakuonon videoissa on.. kattopaaka filliä kohdassa 1:00.. Muutenkin tuossa pätkässä kuuluu peltejä joitei se soita. No se on ihan ymmärrettävää jos alla onkin toinen rumpuraita, mutta jos soittaa semmosta mikä ei kuulu..=I Niissä on kai outoa se, että ne on ylipirteästi näyteltyjä videoita, ei livesoittoa. :) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
markkuliini 05.01.2012 10:21:31 (muokattu 05.01.2012 10:31:36) | |
---|
Speedy: Jotain "outoa" noissa Rapakuonon videoissa on.. kattopaaka filliä kohdassa 1:00.. Muutenkin tuossa pätkässä kuuluu peltejä joitei se soita. No se on ihan ymmärrettävää jos alla onkin toinen rumpuraita, mutta jos soittaa semmosta mikä ei kuulu..=I Joo, eri otto on tosiaan tuossa äänenä ja kuvana. Ehkä on eri otolla tosissaan soitettu ja sitten näytellään kuvauksessa nuo kapulatemput päälle? :) Mistä näistä tietää, kun on mikitetty joka rumpuerikseen, niin helppohan nuo iskut on laittaa paikalleen jos niin haluaa. Yllättävän paljon tykkäsin kuitenkin katsoa tuon soittoa. Ehkä se oli tuon terveen näköinen tatsi yhdistettynä rai-rai-meininkiin. En vertaa soittajana, mutta vähän samasta syystä Abe Labourel Jr:n soittoa on niin kiva katsoa. Edit: Njooo...tsekkasin muitakin kun tuon Green Day-vedon. Alkoi kyllästyttää tuo virnuilu ja soittokin oli enää sinne päin. Edit2: AC/DC:tä EI VOI VETÄÄ tuollaisella snare-soundilla! Eikä noin helvetisti kiilaten! :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 05.01.2012 18:53:09 | |
---|
Ai nyvvai??! |
Epämuusikko 05.01.2012 19:00:42 | |
---|
jazzmies: Nettirummutusta :) Kun tuon kuuntelee ilman kuvaa, valkenee monta asiaa: improvisointia ei ole juuri ollenkaan, settisoittopätkät toistavat itseään, äänimaisema latistuu, musiikki ei kuulosta hyvälle, luuppikoneiden käyttö on tavanomaista ja hän pääseen vihdoin soittamaan Weather Reportia bassolla puolijulkisesti. Kuvan kanssa taas valkenee, että monikameraohjaus luo videomusiikkiin rutosti intensiteettiä. Teidän perheessä ei vissiin joulua juhlita. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jazzmies 05.01.2012 19:43:39 | |
---|
Epämuusikko: Teidän perheessä ei vissiin joulua juhlita. Vietettiimpä hyvinkin, muttei lahjatonta. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Epämuusikko 05.01.2012 20:19:22 | |
---|
jazzmies: Vietettiimpä hyvinkin, muttei lahjatonta. En usko lahjakkuuteen. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jazzmies 05.01.2012 20:32:01 | |
---|
Epämuusikko: En usko lahjakkuuteen. En usko sinua! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
moderndrummer88 06.01.2012 14:09:15 | |
---|
|
hollmi-5 06.01.2012 16:34:04 | |
---|
moderndrummer88: Olipahan kamalat soundit tomeissa. Mielestäni oli oikeinkin hyvät tomisoundit. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 06.01.2012 16:55:13 | |
---|
hollmi-5: Mielestäni oli oikeinkin hyvät tomisoundit. Hyvät soundit ihan eri musaan, tommoset löpösoundit ei mun mielestä käy sitten alkuunkaan tuollaseen perinteiseen jazziin. Kuulostais yhtä tyylinmukaiselta, jos tonne mukaan ois ängetty syna van halen -soundilla. Tajusitko pointin? |
Epämuusikko 06.01.2012 17:37:26 | |
---|
jazzmies: En usko sinua! Yuo too seriuous man. Cheer up and Danmark Christmas yes. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jazzmies 06.01.2012 18:15:16 | |
---|
moderndrummer88: Hyvät soundit ihan eri musaan, tommoset löpösoundit ei mun mielestä käy sitten alkuunkaan tuollaseen perinteiseen jazziin. Kuulostais yhtä tyylinmukaiselta, jos tonne mukaan ois ängetty syna van halen -soundilla. Tajusitko pointin? Soittimet kehittyvät sekä saundit ja saundi-ihanteet muuttuvat. Jake Hanna soittaa ikivanhalla tyylillä, mutta saundit eivät ole ikivanhat, mikä on mielestäni OK. Luulen, että Hannakin on hakenut vaihtelua uudemmista soittimista. Tyylinmukaisuus-sana on muuten itselleni pahemman luokan kirosana, sillä se tukkii pahimmillaan koko soittamisen sekä sisällöltään, saundiltaan saati luovuusaspektiltaan. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Bobana 06.01.2012 18:50:42 | |
---|
moderndrummer88: Olipahan kamalat soundit tomeissa. En yllättynyt pätkääkään että olit tota mieltä. Ai nyvvai??! |
hollmi-5 06.01.2012 20:10:01 | |
---|
moderndrummer88: Hyvät soundit ihan eri musaan, tommoset löpösoundit ei mun mielestä käy sitten alkuunkaan tuollaseen perinteiseen jazziin. Kuulostais yhtä tyylinmukaiselta, jos tonne mukaan ois ängetty syna van halen -soundilla. Tajusitko pointin? En todellakaan. Jos tuon luokan jazz-suuruus vetää tuolla soundilla, niin mikä meikäläinen on neuvomaan? Soundit, piuhat ja kajarit. |
ostany 06.01.2012 22:02:47 | |
---|
|
Linnunlaulupuu 07.01.2012 14:14:07 | |
---|
hollmi-5: En todellakaan. Jos tuon luokan jazz-suuruus vetää tuolla soundilla, niin mikä meikäläinen on neuvomaan? Paitsi jos hän olis temppuillu cajonilla. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
moderndrummer88 07.01.2012 14:28:14 | |
---|
Bobana: En yllättynyt pätkääkään että olit tota mieltä. Samaa olisin sanonu, oli sitten kyseessä vaikka Premierit. |
hollmi-5 07.01.2012 15:00:45 | |
---|
Linnunlaulupuu: Paitsi jos hän olis temppuillu cajonilla. Jos cajonista saisi tuollaisia soundeja, niin se olisi ihan ok. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 07.01.2012 15:08:27 | |
---|
hollmi-5: Jos cajonista saisi tuollaisia soundeja, niin se olisi ihan ok. Eli nuokin soundit on vain "ihan ok"? |