WyW 23.03.2007 16:58:55 | |
---|
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Sonormies 24.03.2007 00:12:27 (muokattu 24.03.2007 00:13:31) | |
---|
:D:D:D:D:D:D:D ehkä paras Annoin plussan Elämä on Kuule Suninen. Olet elänyt pitkän ja varmaankin rikkaan elämän. Saathan jo ostaa kioskilta tupakkaa. Meillä, joilla on ikäisiäsi lapsia, on vielä hurjasti opittavaa tästä maailmasta, mutta jotkut meistä ovat jo oppineet virittämään rumpunsa. Ja myöntämään virheensä. Virittämisestä on kirjoitettu hyödyllistä tekstiä tällekin foorumille vähintäänkin kohtuullisesti. Kannattaisi ottaa sormi pois sieltä, nöyrtyä ja avata viritys-FAQ lukemista varten. Ihan kaikella ystävyydellä. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
dictatorsh*t 24.03.2007 00:21:57 | |
---|
Jazz on hyvää ja te ootte tyhmiä. Kaikki on hyvää, paitsi mun ääninäytteet. |
vapauskauppias 24.03.2007 00:25:31 | |
---|
Kuule Suninen. Olet elänyt pitkän ja varmaankin rikkaan elämän. Saathan jo ostaa kioskilta tupakkaa. Hah hah. Oikein oli pakko pistää plussa. Kirjoitustyylisi on oikein mukava. Meillä, joilla on ikäisiäsi lapsia, on vielä hurjasti opittavaa tästä maailmasta, mutta jotkut meistä ovat jo oppineet virittämään rumpunsa. Ja myöntämään virheensä. Virittämisestä on kirjoitettu hyödyllistä tekstiä tällekin foorumille vähintäänkin kohtuullisesti. Kannattaisi ottaa sormi pois sieltä, nöyrtyä ja avata viritys-FAQ lukemista varten. Ihan kaikella ystävyydellä. Kuitenkin on pakko sanoa, ettei soundeissa ole yhtä ja oikeaa. Käytännössä siis ei ole olemassa hyvää ja huonoa. "Huono" saattaa toimia johonkin paljon paremmin kuin hyvä. En nyt osaa ilmaista itseäni kovin hyvin, mutta koetan sanoa, että soundit ovat vain tilannekohtaisia mielipiteitä. Tiedä nyt, ymmärtääkö tätäkään kukaan. Itse en esimerkiksi pitänyt yhtään soittonäytteesi rumpusoundeista vaikka ne periaatteessa olivatkin hyvät. Eivät vain uponneet minulle. En tietenkään tiedä, olivatko Sunisen rumpusoundit tarkoituksella tuollaisia. Akustiikka ja käytettävät äänityslaitteet vaikuttavat soundiin kuitenkin jo niin paljon, että on turha alkaa koko rumpumerkkiä tuomita yhden soundinäytteen perusteella. Itse olen ainakin kokenut sen, että esimerkiksi tomit eivät soi yhtään, mutta kun niitä siirtää kymmenen senttiä johonkin suuntaan, soundi avautuu aivan uudella tavalla. Kumuja olen sen verran testaillut, että tiedän niiden olevan hyviä rumpuja. Suninen sattuu tykkäämään normaalia korkeammista soundeista. Ehkä ei hienovire ole kohdillaan. Se saattaa kuitenkin olla juuri se soundi, jota Suninen hakee. Ei kaiken tarvitse olla täydellistä ollakseen täydellistä. Kiitos ja anteeksi. |
Pieni rumpalipoika 24.03.2007 00:33:33 | |
---|
Vähän toi oli semmosta munattoman lampaan määkimistä. Menkää oikeisiin töihin koko sakki. Niinpä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |
moderndrummer88 24.03.2007 12:39:16 | |
---|
Niinpä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Rummuissa havaittavissa myös heikkoa skulavuutta. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Deino 24.03.2007 13:45:11 | |
---|
Ei kaiken tarvitse olla täydellistä ollakseen täydellistä. Epätäydellisyys on täydellisyyttä. |
-Jere- 24.03.2007 13:53:35 | |
---|
mun mielestä soittossa soundit ei tule pelkästään vireestä. eli 33% jaettuna kahtia on tatsi ja soundi, 33% time ja svengi jotka eivät suinkaan tarkoita samaa asiaa. 33% tekniikka ja musikaalisuus. kummatki voivat korvata toisensa mutta jos jollain alueella on puutteita nii ne kannattaa hoitaa kuntoon. ja tämä on vain mun mielipide. No hei, onhan se nyt tosiaan! |
Bacchus 24.03.2007 14:37:03 (muokattu 24.03.2007 14:39:09) | |
---|
mun mielestä soittossa soundit ei tule pelkästään vireestä. eli 33% jaettuna kahtia on tatsi ja soundi, 33% time ja svengi jotka eivät suinkaan tarkoita samaa asiaa. 33% tekniikka ja musikaalisuus. kummatki voivat korvata toisensa mutta jos jollain alueella on puutteita nii ne kannattaa hoitaa kuntoon. ja tämä on vain mun mielipide. Juuri näin, kaikki yhdessä muodostavat sen kokonaispaketin. Epätäydellisyys on täydellisyyttä. Tämä on niin loogisesti kuin lingvistisestikin mahdotonta, koska jos jokin on täydellistä, niin se ei voi olla samaan aikaan epätäydellistä. Koska, jos epätäydellisyys katsottaisiin täydellisyydeksi, niin se ei voi olla epätäydellistä, koska se kirjaimellisesti olisi täydellistä. Anti-Matter Manifesto |
-Jere- 24.03.2007 15:32:24 | |
---|
täytyy nyt vielä sanoa ku jäi tuo 1% käyttämättä että se vois olla tyyli mitä rumpali edustaa, 1% saa jos soittaa jazzia :D eli suninen voi olla tuossa tyylin suhteen 1% parempi ku sonormies. elekäähän poijjaat tapelko... btw koira söi meikän 200 euron hifi/studio kuulokkeet prkl. No hei, onhan se nyt tosiaan! |
Deino 24.03.2007 15:34:32 (muokattu 24.03.2007 15:35:13) | |
---|
Tämä on niin loogisesti kuin lingvistisestikin mahdotonta, koska jos jokin on täydellistä, niin se ei voi olla samaan aikaan epätäydellistä. Koska, jos epätäydellisyys katsottaisiin täydellisyydeksi, niin se ei voi olla epätäydellistä, koska se kirjaimellisesti olisi täydellistä. Tarkoitin, että esim. soitossa pikkuvirheet tuovat sen täydellisyyden. E: Tai luonnollisuuden, ihmismäisyyden whatever. |
Bacchus 24.03.2007 15:39:39 | |
---|
Tarkoitin, että esim. soitossa pikkuvirheet tuovat sen täydellisyyden. E: Tai luonnollisuuden, ihmismäisyyden whatever. Kyllä, näinhän se on. Tulee sielukkuutta. Anti-Matter Manifesto |
arse 25.03.2007 02:41:13 | |
---|
Kelatkaa elämäänne. |
isoaarne 25.03.2007 12:59:40 | |
---|
Hajotkaa elämäänne. ;) "Don't be afraid to hit the drums. Play with authority." -Mike Terrana |
Sonormies 25.03.2007 16:54:52 (muokattu 25.03.2007 19:36:38) | |
---|
mun mielestä soittossa soundit ei tule pelkästään vireestä. eli 33% jaettuna kahtia on tatsi ja soundi, 33% time ja svengi jotka eivät suinkaan tarkoita samaa asiaa. 33% tekniikka ja musikaalisuus. Kirjoitat vähän, mutta asiaa. Kokonaisuus ratkaisee ja joillakin yksi osa-alue kompensoi toista. 1% saa jos soittaa jazzia :D eli suninen voi olla tuossa tyylin suhteen 1% parempi ku sonormies. elekäähän poijjaat tapelko... Dzääz on taidetta. Rock and roll elämäntapa. Perusteesi olivat niin hyvät, että menköön tuo 1 % suniselle. Mulla on varaa... :D "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
savopie 02.04.2007 10:14:06 | |
---|
Käytin tossa demoilemassa bändin kanssa. Rummut äänitettiin tunnissa kun oli niin kiire, ja se kyllä näkyy. Soitto ei nimittäin mene ollenkaan niinkuin pitäisi :D . "lievähköä" kiilausta havaittavissa, mut tsekatkaa ihmeessä silti. http://www.myspace.com/allfalldead Enemmän tollasta rämistelyä kuin jatsia. ps. pahoittelen grooven puutetta. Pietu. |
ddrum54 02.04.2007 18:04:02 | |
---|
Dzääz on taidetta. Rock and roll elämäntapa. Mun pojan soitto - opettaja sanoi, että Rock and Roll on hyvä harrastus, mutta huono elämäntapa. ( Tämä elämäntapa sitten vei ko. miehen mennessään. Siis opettajan.) |
ddrum54 02.04.2007 18:09:33 | |
---|
Enemmän tollasta rämistelyä kuin jatsia. ps. pahoittelen grooven puutetta. Kylläpäs on siloisella nuorukaisella synkkä, haudantakainen ääni. ( Juuso.) Antakaa sille pastilli. |
sbebe 04.04.2007 18:54:20 | |
---|
Nonni nyt olis kolmen piisin promo vihdoista viimeinen valmis. Itse olen ihan suht. tyytyväinen lopputulokseen. Antakaas mielipidettä!!! Wounds on oma suosikkini. Eli kunnon progressiivista menoa kovaa ja korkealta! www.statusminor.com |
haunted 05.04.2007 10:01:54 | |
---|
Nonni nyt olis kolmen piisin promo vihdoista viimeinen valmis. Itse olen ihan suht. tyytyväinen lopputulokseen. Antakaas mielipidettä!!! Wounds on oma suosikkini. Eli kunnon progressiivista menoa kovaa ja korkealta! www.statusminor.com linkki taitaa viedä eri paikkaan ku olis tarkotus..? myspacelta löyty. En oo sydänystävä ko. musatyypin kanssa mut tarvii sanoo etta hyvää soittoo kaikilta ja saundit on komiat. Up in the ass of Timo. |