![]() 18.07.2010 04:13:33 | |
---|---|
aap: http://vamma.bandcamp.com/album/el-v-n-studiossa-i Saisipa tuon ennakkoluulottomuuden yhdistettyä kokemukseen. | |
![]() 18.07.2010 04:24:59 (muokattu 18.07.2010 04:28:53) | |
Kailis: Saisipa tuon ennakkoluulottomuuden yhdistettyä kokemukseen. Kaikki aikanaan.. kantsisko mennä nukkuumaan? meillä on pari 20 minuuttistakin biisiä mutta niitä ei voi julkiseen jakeluun jostain kumman syystä pistää.. Netissä ei ole tilaa totuudelle. | |
![]() 18.07.2010 04:35:41 | |
kantsisko mennä nukkuumaan? Hukkaan heitettyä aikaa, eli yöt on susipaskoja. | |
![]() 18.07.2010 13:37:52 | |
Kailis: Ray Ban Aviator? Rummut ja rumpalointikin on ihan makeita =D Jajja, ainoot oikeet :) Tänks! | |
![]() 20.07.2010 11:11:35 (muokattu 20.07.2010 11:14:37) | |
Lemon: Ja sit vähä rumpalointia ja oikeen HD:nä niinku ajankuvaan sopii. http://www.youtube.com/watch?v=nGVf_SX2FFs&hd=1 Loistopätkä! Rentoa soittamisen iloa hyvällä meiningillä! E: hitto vie, tekee heti mieli päästä soittamaan, oli väärin kattoa toi video. Vielä pari tuntia..... | |
![]() 20.07.2010 14:19:18 | |
Daniel on kyllä mun ennakkosuosikki heti itseni jälkeen. Ihan varmaan palkintosijoilla. | |
![]() 20.07.2010 15:16:49 | |
dumbass: Daniel on kyllä mun ennakkosuosikki heti itseni jälkeen. Ihan varmaan palkintosijoilla. Kivitalon kokoinen itseluottamus on jautaa, ja groove hunajaa. Mietinkin, että koska lähtee kunnon spekulerointi käyntiin ton rumpusoolokilpailun osalta. Kohta alkaa tulla kaikenlaista muuta settiä, kuin soittoa. Kumma ettei ole tullut vielä videota, jossa ei edes soiteta rumpuja. Itsekin harkitsin ihan jonkun höpölöpö-parodia-jutustelutyyppisen videon tekemistä aiheesta, mutta en sit malttanu olla soittamatta kuiteski oikeeta sooloakin. Intopiukeena tässä elokuun alkua odottelen, kun luultavasti rupee videoita ropisemaan. | |
![]() 20.07.2010 22:19:01 (muokattu 20.07.2010 22:20:52) | |
dumbass: Daniel on kyllä mun ennakkosuosikki heti itseni jälkeen. Ihan varmaan palkintosijoilla. Joo, mitä nyt katselin noita rumpusooloskabaajia, niin kyl Daniel alias Lemon vetää soolon parhaiten. Kaverihan meinaa melkein innostua... ;) Tykkään muihin nähden eritoten napakkuudesta ja lievästä tahtihaasteisuudesta. Miinusta annan noista reiskoista (Ray-Baneista tai sinnepäin), jotka roikkuvat tyylittömästi hihattoman ja täysin valkean "aluspaidan" kaula-aukossa. Hei, jos lähdetään soittamaan rumpuja tarkoituksella soolovideoon ja kyseessä on vähänkin swingistä raskaammaksi eroava tyyli, niin ne kakkulat jätetään kuvan ulkopuolelle ja otetaan taas sitten mege, kun mennään takas baanalle. :) Toinen vaihtis on vetää ne päähän soiton ajaks jos niitä tarttee, eikä mitään pelleilyä... :) Makuasioita kaikki tyynni, mut muusnetin tyypeistä Vitosen Hollmi tulee kakkosena hyvällä hallinnallaan ja tällä hetkellä VeKrio selviytyy kolmoseksi. Arvosteltaviksi nuo suoritukset on pantu ja täältä pesee... :) | |
![]() 20.07.2010 22:42:03 (muokattu 20.07.2010 23:12:10) | |
Cimble: Joo, mitä nyt katselin noita rumpusooloskabaajia, niin kyl Daniel alias Lemon vetää soolon parhaiten. Kaverihan meinaa melkein innostua... ;) .---. Makuasioita kaikki tyynni, mut muusnetin tyypeistä Vitosen Hollmi tulee kakkosena hyvällä hallinnallaan ja tällä hetkellä VeKrio selviytyy kolmoseksi. Arvosteltaviksi nuo suoritukset on pantu ja täältä pesee... :) Hahaa! Olen siis virallisesti tässä kommentissa nro 2, koska Daniel ei ole edes videota skabaan vielä laittanut. Tuo "tyylitön reiska hd video" on vaan testailua. Mutta vaikka D:n soittoa ihailenkin, niin asemaa en. Ennakkosuosikin pesti on kallis lesti. | |
![]() 21.07.2010 12:55:57 | |
Cimble: Joo, mitä nyt katselin noita rumpusooloskabaajia-- Tänks! Mutta niinku sanottu, niin en ole ainakaan toistaiseksi vielä osallistunut kys. skabaan. Tolla videolla tuskin voisikaan enää osallistua, sillä se on jo julkaistu. Teen uuden videon, mikäli kalenteri sallii ja fiilistä löytyy. Palkinnot on kieltämättä aika jees, oma valintainen Bosphorus -symbaali kelpais enemmän ku mainiosti. | |
![]() 21.07.2010 19:27:20 | |
Lemon: Tänks! Mutta niinku sanottu, niin en ole ainakaan toistaiseksi vielä osallistunut kys. skabaan. No siitä sit värkkäämään, we are waiting for you. :) Mut jätä ne lasit pois tai laita ne päähän. ;) | |
![]() 21.07.2010 20:48:54 | |
Cimble: No siitä sit värkkäämään, we are waiting for you. :) Mut jätä ne lasit pois tai laita ne päähän. ;) Kyllä! Ja sitten ehkä kans huivi päähän, ja paita jossa lukee rock'n'roll tms. Rokki-asennetta juu nou. ROKROKROKROK...rok. http://muusikoiden.net/dyn/users/64473.jpg :D Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. | |
![]() 21.07.2010 23:06:28 | |
markkuliini: Kyllä! Ja sitten ehkä kans huivi päähän, ja paita jossa lukee rock'n'roll tms. Rokki-asennetta juu nou. ROKROKROKROK...rok. http://muusikoiden.net/dyn/users/64473.jpg :D Ja hikisprayta naamalle :-) Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 22.07.2010 08:13:58 (muokattu 22.07.2010 08:27:15) | |
markkuliini: Kyllä! Ja sitten ehkä kans huivi päähän, ja paita jossa lukee rock'n'roll tms. Rokki-asennetta juu nou. ROKROKROKROK...rok. http://muusikoiden.net/dyn/users/64473.jpg :D Hei, epäreilua kuittailla, mulla ei muistaakseni tuolloin kuvanottokeikalle ollut muuta soveltuvaa keikkapaitaa. Pidin itsekin tuota tekstiä kornina, mutta huumorillisena. Huivi toimii hien imijänä, ettei valu koko ajan silmille. Sen visuaalinen arvo ei ole niin tärkeä. Toisaalta ko. huivin tunnearvo on olemassa, sen kans ollaan oltu monissa tilanteissa ja olosuhteissa... :) Mut itsekin pidän vähän naurettavana sellaista selkeän teennäistä pynttäytymistä ja wannabe-rock-koristelua. Esim. itse olen keikoilla melko vaatimattoman näköinen, huivikin saattaa lähteä päästä märkyyden takia jo mahdolliselle toiselle setille, jos se on ensinkään päässä edes ollut. :) Aivan kuten fanittarieni pikkupöksyt, märkyyden takia lähtevät keikan jälkeen jalasta, jos ovat päällä edes olleet. Ja aika liukkaasti sujahtaa mm. kapula koteloon roudarien purkaessa kamoja. :D ROKROKROK...rok. hollmi-5: Ja hikisprayta naamalle :-) Ei taida meikäläisen hienerityksellä tarvita sprayta. Tai muutenkaan rokkia mäiskiessä hehkuspottien paahteessa. Ne viileät ja rauhalliset salonkijazzkeikat on erikseen. ;) edit: ja hei, minä vedän ko. kuvassa Purplee ja Snakea täpötäydelle keskisuuren kaupungin ykkösyökerholle Suomen ehdottoman heavypioneeribändin lämppärinä. Yleisö mylvi ja pauhasi suosionosoituksia, eikä meitä meinattu päästää lavalta pois. Miksaaja pisti varmuuden vuoksi pääesiintyjän tulemaan PA:sta kolme kertaa kovempaa, että bändien tehoeroa pääsisi syntymään edes jotenkin. Nimmareita jaan maksusta, pistäkää yksityisviestiä ja 10 € tilille 8000027-338787. ;) ROK? | |
![]() 22.07.2010 08:57:35 | |
Olitteko siis Tarotin lämppääjänä Puijonsarven yökerhossa? Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 22.07.2010 12:20:39 (muokattu 22.07.2010 12:25:56) | |
Cimble: Hei, epäreilua kuittailla, mulla ei muistaakseni tuolloin kuvanottokeikalle ollut muuta soveltuvaa keikkapaitaa. Pidin itsekin tuota tekstiä kornina, mutta huumorillisena. Huivi toimii hien imijänä, ettei valu koko ajan silmille. Sen visuaalinen arvo ei ole niin tärkeä. Toisaalta ko. huivin tunnearvo on olemassa, sen kans ollaan oltu monissa tilanteissa ja olosuhteissa... :) Mut itsekin pidän vähän naurettavana sellaista selkeän teennäistä pynttäytymistä ja wannabe-rock-koristelua. Esim. itse olen keikoilla melko vaatimattoman näköinen, huivikin saattaa lähteä päästä märkyyden takia jo mahdolliselle toiselle setille, jos se on ensinkään päässä edes ollut. :) Aivan kuten fanittarieni pikkupöksyt, märkyyden takia lähtevät keikan jälkeen jalasta, jos ovat päällä edes olleet. Ja aika liukkaasti sujahtaa mm. kapula koteloon roudarien purkaessa kamoja. :D ROKROKROK...rok. Jos rumpuvideoissa lähdetään jotain aurinkolaseja arvostelemaan (kerta olis menny huumorista, kolme kertaa osoitti, että snadisti liian tosissaan ollaan), niin kyllä sen oman keikkapaidankin takana pitää seisoa. Seli seli, "Ei ollut muuta soveltuvaa paitaa"?! Mutta toisaalta olitte ilmeisen tärkeällä keikalla? En tiedä edes, mitä tuohon sanoa... Kyllähän selitys löytyy joka tilanteseen tyyliin koira söi läksyt jne., mutta mun puolueeton, (kumpaakaan teistä tuntemattoman) näkökulma on se, että sä itse olet laittanut sua edustamaan omakuvan jossa on jätkä keikalla paidassa jossa lukee jotain "f@%#n" ja "rock n roll" ja toisessa kuvassa oot Lacun* kainalossa. Ja sitten sulla on pokkaa saarnata tyylistä. :D Joku siinä ei mun mielestä ihan stemmaa. Tai tarkemmin ajateltuna, se olikin itseasiassa ihan odotettavaa. -silmien pyörittely-hymiö- *Edit: Ei siis siten, että Lacussa olis mitään vikaa, mukava ja ammattitaitoinen kaverihan seon, mutta jotenkin nää kotimaisten hahmojen kanssa otetut fanikuvat on jotenkin..en tiiä. Itse en edes kehdannut pyytää Abe Labourel Jr:ää samaan kuvaan kun se on jotenkin vähän noloa fanboy-hommaa. Juttelin sitten mielummin sen kanssa Maccan keikoista. :) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. | |
![]() 22.07.2010 13:06:13 | |
markkuliini: Itse en edes kehdannut pyytää Abe Labourel Jr:ää samaan kuvaan kun se on jotenkin vähän noloa fanboy-hommaa. Juttelin sitten mielummin sen kanssa Maccan keikoista. :) Hepsankeikkaa! No nyt kun on tämmöstä pääomaa, niin olis kiva kuulla jäikö jotain käteen keskustelusta? Abe L. Jr. on mun maailmassa Top-2 parhaiten grüvaava poppikomppaaja. Ehkä jonkun muunkin maailmassa. | |
![]() 22.07.2010 14:04:58 | |
VeKrio: Hepsankeikkaa! No nyt kun on tämmöstä pääomaa, niin olis kiva kuulla jäikö jotain käteen keskustelusta? Abe L. Jr. on mun maailmassa Top-2 parhaiten grüvaava poppikomppaaja. Ehkä jonkun muunkin maailmassa. Nykissä tapasin sen sattumalta Maxwell's-rumpukaupassa, oltiin ainoat asiakkaat. Oli vapaapäivänä testailemassa virveleitä, osti George Way pronssi, tai messinki-snaren. Sanoi, että "don't tell the wife". :) En viitsinyt ihan tuntitolkulla häiritä, mutta jotain siinä turistiin. Kysyin, että laulaako hää oikeasti niin hyvin kuin tässä http://www.youtube.com/watch?v=FspTcSh00NM vai onko tuota käsitelty. Sanoi vaatimattomasti, että sattui hyvä ilta, mutta kyllähän hän laulaakin. Mukava kaveri, hyvän kuuloista soittoa pääsi kans kuulemaan kun testikopeissa päristeli menemään, piti mennä ihan siihen viereen lasiovien kohdalle muka hypistelemään symbaaleja jotta näki paremmin. :D Kysyin vielä, että koskas on seuraava keikka. Oli seuraavana päivänä Letterman-showssa, ja sitä seuraavana McCartneyn kanssa "jollain stadionilla tossa kaupungin liepeillä". Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
![]() 22.07.2010 14:15:25 (muokattu 22.07.2010 14:15:49) | |
markkuliini: Jos rumpuvideoissa lähdetään jotain aurinkolaseja arvostelemaan (kerta olis menny huumorista, kolme kertaa osoitti, että snadisti liian tosissaan ollaan)... Sinä tässä taidat olla tosissasi. ...sä itse olet laittanut sua edustamaan omakuvan jossa on jätkä keikalla paidassa jossa lukee jotain "f@%#n" ja "rock n roll" Kuva on otettu keikalla, eikä missään nimenomaisessa kuvausessiossa. Ja sitten sulla on pokkaa saarnata tyylistä. :D Joo, huomattavasti sopivampi, käytännöllisempi ja mukavampi tyyli kuin kauluspaita napitettuna leukaan asti ja kraka. Joku siinä ei mun mielestä ihan stemmaa. Tai tarkemmin ajateltuna, se olikin itseasiassa ihan odotettavaa. -silmien pyörittely-hymiö- En siis lähtenyt dissaamaan Lemonia, vaan kehuin. Ja ihan huumorilla huomautin aurinkolaseista paidan rinnuksella. Se vaan näyttää vähän jännältä jos ne ovat vain vaatteissa roikkuvana koristeena mm. rumpuja soittaessa. Ai miten niin oli odotettavaa? kotimaisten hahmojen kanssa otetut fanikuvat on jotenkin... Sinun fanikuviksi mieltämät jutut ja nuo fanboy-jutut ei liity tähän mitenkään. Itse en edes kehdannut pyytää Abe Labourel Jr:ää samaan kuvaan kun se on jotenkin vähän noloa fanboy-hommaa. Juttelin sitten mielummin sen kanssa Maccan keikoista. :) Hienoa, kova jätkä oot ja ihan vitun asiallinen. | |
![]() 22.07.2010 14:44:50 (muokattu 22.07.2010 14:52:39) | |
Cimble: Sinä tässä taidat olla tosissasi. Enpä erityisemmin. :) Kuva on otettu keikalla, eikä missään nimenomaisessa kuvausessiossa. Jännä näkökulma. Mun mielestä yksin tehdyissä treenikämppäkuvauksissa (joita en kuvaussessioiksi menisi kutsumaan) saa näyttää about miltä vaan, etenkin kun se soitto on tarkoitettu rumpaleilta rumpaleille. Mutta keikalla (etenkin jos siellä on MAKSANEITA katsojia) mun mielestä pitää panostaa enemmän. Toki kyllähän Suomessa tuntuu menestyvän bändejäkin jotka näyttävät lavalla siltä kuin olisivat arki-iltana sohvalla katsomassa telkkaria, eli ei se ole menestyksen este välttämättä. :) Mutta mun mielestä, se ettei panosta pukeutumiseen keikalla ollenkaan, on yleisön ylenkatsomista ja aliarviointia. Joo, huomattavasti sopivampi, käytännöllisempi ja mukavampi tyyli kuin kauluspaita napitettuna leukaan asti ja kraka. Ei mun mielestä ole olemassa jotain yleismaailmallista tyyliä, jonka mukaan joka ikiselle keikalle pukeudutaan, etenkin kun en ole mikään genrenatsi, vaan enemmänkin musahuora. Pukeudun siis tilanteen mukaan. Mainitsemallas keikalla (jos siis tuohon mun kuvaan viittasit, eihän siinä nimittäin näy mihin asti napit on kiinni) tuo mun musta paita ja valkoinen skraga oli oikein hyvä valinta, The Hives-tyylisesti "tyylikästä mutta ei liian konservatiivista." :) Jos sä olet antanut "Popeda-viruksen" mennä jo siihen pisteeseen, että pukuakaan ei voi enää missään käyttää, koska joku luulee insinööriksi, niin se tarkoittaa ikävä kyllä sitä, että enää ei ole mitään tehtävissä ja turha meidän on tästä puhua. Mutta sanottakoon vielä, että tuo "rokkarilla on oltava rumat vaatteet"-asenne on aika suomalainen ilmiö. Edit: Kauluspaidoista offaria: Mä olen viimeaikoina huomannut, että näytän paremmalta monissa kauluspaidoissa kun napit tosiaan on ylös asti kiinni. Ehkä se on se kontrasti, kun näytän muuten lähinnä moottoripyöräjengiläiseltä. 32 vuotiaaksi sitä piti elää, että tuonkin oppii. Tähän asti se ylin on ollut aina defaulttina auki, jos ei ole kravattia. No pitäis tietenkin muistaa aina vanha viisaus että presetit on preseestä. :D En siis lähtenyt dissaamaan Lemonia, vaan kehuin. Ja ihan huumorilla huomautin aurinkolaseista paidan rinnuksella. Se vaan näyttää vähän jännältä jos ne ovat vain vaatteissa roikkuvana koristeena mm. rumpuja soittaessa. Huumorina minäkin sen ensimmäisellä kerran otin. Toisella kerralla alkoi vain huvittaa, ja piti kommentoida. Huumoria siinäkin oli matkassa, en mä riitaa tarkoittanut haastaa, vaan osoittaa ettei tilanne ole ihan niin yksiselitteinen. :) Ai miten niin oli odotettavaa? Jos joku mun mielestä pukeutuu tyylittömästi, niin onko mun perusteltua odottaa häneltä ettei hän kommentoisi muiden tyyliä. Eipä oikeastaan ole, vaan melkein jopa päinvastoin. Hienoa, kova jätkä oot ja ihan vitun asiallinen. Enpä erityisemmin. :) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)