Vallu-Veke 27.08.2010 08:38:21 | |
---|
markkuliini: Siitä Riffin (vai oliko se viidakkorummun numero?) jutusta sen verran, että snare side-kalvojen käyttö tomien alakalvoina oli hänellä ihan lyhytaikainen kokeilu juuri jutun teon aikoihin. Eli ei kannata ottaa varauksettomana suosituksena sen osalta sitä lehtijuttua. :) Juu. Olen lukenut aika paljon viritysohjeita. Päässä on muodostunut nyt sellainen kokonaisuus, että ei ole oikeastaan täysin oikeaa tapaa olemassakaan ja se pitää jokaisen opetella itse. Mestarien vinkeistä se lähtee tietenkin ja on tyhmää olla lukematta niitä. Mutta niistä tehdään se oma tapa sitten. Omaa tyyliä pitää älytä korjata, kun uutta tietoa ilmestyy :) Periaatteessa olen tällä hetkellä aika motivoitunut ja innostunut tähän rumputouhuun, kun on niin helkkaristi asioita, joita pitää tässä parannella. Töissä näitäkin tässä kirjoitellaan, kun rummut pyörii päässä. Hulluutta tämä on ja johtaa potkuihin pian. Kohta on aikaa rummutella ja viritellä. Mutta kerätään ensin teoriatietoa takaraivoon :) |
moderndrummer88 27.08.2010 10:25:07 | |
---|
Bobana: Takahikiän luumukarnevaalit vai...? Ei kuule ole. Vanhat hevipaavot vol. 3: Kun mikään ei riitä "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 27.08.2010 15:05:46 | |
---|
moderndrummer88: Vanhat hevipaavot vol. 3: Kun mikään ei riitä Testasin myös sun huumorintajuas. Näköjään sitä ei ole. Koita nyt relata kans. Ainahan se on hienoa päästä ulkoilmastagelle on se sitten missä vaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Ruutikallo 27.08.2010 16:38:38 (muokattu 27.08.2010 16:41:52) | |
---|
Bobana: T Ainahan se on hienoa päästä ulkoilmastagelle on se sitten missä vaan. Jees ulkostaget on kivoja, jee =) Mutta kuten tuolla toisessa topikissa noista keikkapaikkatarjoiluista oli puhetta, niin ei ne sisäkeikatkaan aina niin jees ole. Takahuoneessa villasukat jalassa, hanskat kädessä, toppatakki päällä värjötellessä ja tarjoilun ollessa "pettua ja vanikka"-tyylistä. Vaikkei se tarjoilu ole pääasia eikä mtn RAIDEREITA ole olemassa niin ruoka on kiva ja edes inhimillinen lämpötila. Kyseessää kuitenkin suht suosittu ja nimekäs tanssahteluareena.( siis meidän alueella) E. Salin ja stagen lämmityskuluissa säästettiin roimasti myös. Ne laitettiin päälle vasta muutama tunti ennen avaamista ja roudauksen aikana "omistaja tai vastaava" vahti ettei ovia pidetä liian kauaa auki, tulee kylmä kuulema, huoh. *Hops hops*, nopeasti nyt, kyllä nuoret jaksaa nopeamminkin, prkl =) No enää en ole niin nuori =) [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
moderndrummer88 27.08.2010 17:23:39 | |
---|
Bobana: Testasin myös sun huumorintajuas. Näköjään sitä ei ole. Koita nyt relata kans. Ainahan se on hienoa päästä ulkoilmastagelle on se sitten missä vaan. Kelläs se petti huumori heti kun pyhät sonorit mainittiin, jösses... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Deino 27.08.2010 17:40:14 | |
---|
|
Ruutikallo 27.08.2010 17:52:39 | |
---|
Deino: http://www.dumpert.nl/mediabase/108 … 3/drumming_for_glorious_leader.html JJJJJuuust! Kulisssien takana on muutama sotilas, "ihan vaan varmuuden" tähtäämässä selkään =) Mutta hei, olisin soundeista päätellen voinut vaikka vannoa että demppiä olisi ollut vaikka ja kuinka, mutta mitä ihmettä, ei ollutkaan ja oikein kiiltävät valkoiset kalvot. Toisella ilman alakalvoja. Hienot soundit ja komeat rummut. Etenkin haitsu paljasti kuinka high-end hw:sta onkaan kyse. Joop ja tuusen hymaious.. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Bobana 27.08.2010 19:58:39 | |
---|
moderndrummer88: Kelläs se petti huumori heti kun pyhät sonorit mainittiin, jösses... Jösses vaan sinnekkin. Ei ne mulle mitään pyhiä ole. Ainoastaan parhaat rummut joihin olen törmännyt. Sulla sen sijaan oli jo varmaa tietoa ja faktaa siitä että Sonorit ei soi vaikket ole moisia edes nähnyt. Että, niin, jösses vaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 27.08.2010 20:15:39 (muokattu 27.08.2010 20:16:11) | |
---|
Bobana: Jösses vaan sinnekkin. Ei ne mulle mitään pyhiä ole. Ainoastaan parhaat rummut joihin olen törmännyt. Sulla sen sijaan oli jo varmaa tietoa ja faktaa siitä että Sonorit ei soi vaikket ole moisia edes nähnyt. Että, niin, jösses vaan. Se oli ihan sitä huumoria vaan, sulle ei mene mikään jakeluun ilman kolmeatoista hymiötä. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
markkuliini 27.08.2010 20:57:54 | |
---|
moderndrummer88: Se oli ihan sitä huumoria vaan... Bobana: Testasin myös sun huumorintajuas. Näköjään sitä ei ole. _ Hersyvää huumorin ilotulitusta! :D Olen täällä hotellihuoneessa hihitellyt maha kipeänä teidän jutuille. Mitäköhän helmiä sieltä vielä tulee? Ai että... jään tänne odottamaan hekotusvalmiudessa. Ajatuskin, niin jo meinaa pokeri pettää... Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 27.08.2010 21:15:10 | |
---|
moderndrummer88: Se oli ihan sitä huumoria vaan, sulle ei mene mikään jakeluun ilman kolmeatoista hymiötä. Ainakin mulle meni se kaaliin että sun kanssa ei saa minkään tasoista keskustelua aikaiseksi. Ja tähän ei tarvittu mitään hymiöitä koska sä et niitä ansaitse. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 27.08.2010 21:16:10 | |
---|
markkuliini: _ Hersyvää huumorin ilotulitusta! :D Olen täällä hotellihuoneessa hihitellyt maha kipeänä teidän jutuille. Mitäköhän helmiä sieltä vielä tulee? Ai että... jään tänne odottamaan hekotusvalmiudessa. Ajatuskin, niin jo meinaa pokeri pettää... Mukava että viihdytään ettei tule aika pitkäksi keikkaa ootellessa. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 27.08.2010 23:02:40 | |
---|
Bobana: Ainakin mulle meni se kaaliin että sun kanssa ei saa minkään tasoista keskustelua aikaiseksi. Ja tähän ei tarvittu mitään hymiöitä koska sä et niitä ansaitse. Mistäs haluaisit jutella, tuplien polkemisesta vai siitä että millä riden saa aseteltua mahdollisimman alas? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
jazzmies 27.08.2010 23:20:18 | |
---|
Pottery Is Gay! |
arse 28.08.2010 00:30:01 | |
---|
Viksumpi lopettaa... My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
Kailis 28.08.2010 04:38:19 (muokattu 28.08.2010 04:45:29) | |
---|
Mukava että viihdytään ettei tule aika pitkäksi kakkaa ootellessa. Lullaby by poppano. Heavy yeas, pop no. So no rock'n'roll. |
Kailis 28.08.2010 04:49:58 (muokattu 28.08.2010 04:50:52) | |
---|
|
Vallu-Veke 28.08.2010 09:16:06 | |
---|
|
Kailis 28.08.2010 10:20:09 (muokattu 28.08.2010 10:21:24) | |
---|
|
dumbass 28.08.2010 10:29:09 | |
---|
Polkasen tuplat! |