hollmi-5 12.05.2012 10:32:31 | |
---|
ModernClassic: Tunsin itseni todella pieneksi joka suhteessa lokakuun 6.vuonna -73,kun istahdin linkissä näkyvän setin taakse suorittamaan omaa osuuttani Alavuden NS:lla ..26 tuumainen basari ja kaikkee..http://www.youtube.com/watch?v=YKysxahPf7I&feature=related Ja kuinka ollakaan,kolmen viikon päästä piti lähteä Tampereen Musiikkiin ostoksille. Haymann Black Showman 22". Kitaristi/laulaja Rautiainen on rumpali Tommin isä. Poikasena tuota biisiä luokkajuhlissa diggailtiin ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
-Dr.DW- 15.05.2012 01:11:23 | |
---|
"Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
Kailis 15.05.2012 01:25:56 | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
-Dr.DW- 15.05.2012 01:32:23 | |
---|
Kailis: Tässä vetää kyllä vielä taidokkaammin. http://www.youtube.com/watch?v=r9vfCg_OnTE&feature=related Niin vetää, tää oli se ihan eka veto, minkä tuolta kokoonpanolta katsoin. Hetken se oli myös viimeinenkin, nyt vasta uskalsin raottaa rautaverhoa ja kattoa enempiki... Kannatti taas... :) "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
-Dr.DW- 15.05.2012 01:36:04 (muokattu 15.05.2012 01:45:25) | |
---|
Tuntuu vielä erityisen pahalle, kun tykkään Metallicasta. Ainakin vanhemmista. Loadiin asti. E: Ja jos tykkää ko. genrestä, niin Dark Angel - Time does not heal, on vähän ku turbo Metallica=D EE: Siis se levy. "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
moderndrummer88 19.05.2012 10:38:06 | |
---|
|
Duro 19.05.2012 10:56:00 | |
---|
Tilipitappituppitappi |
rintapek 19.05.2012 12:00:51 | |
---|
Duro: Mitä paskaa?! Täyttä paskaa. Kyl ihan jokaisen bändin, yhteisön, yrityksen tai vaik yksityishenkilön pitää kunnioittaa sitä omaa historiaansa. Jos et ole sinut elettyjen päiviesi kanssa, niin silloin pitää katsoa peiliin, eikä tussata vanhoja valokuvia. One kind of music only - the good kind |
Gardiner 19.05.2012 17:14:28 (muokattu 19.05.2012 17:18:28) | |
---|
Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
doktorkoo 19.05.2012 18:36:15 | |
---|
pikanen kysymys rumpuajokortista....4-luokkalainen tyttäreni toi tämmösen paperin kotiin, jossa on kompit merkattu 3 ja 4 nuottiviivalla. 3 viivalle on selitykset(Haitsu,virveli,basso), mutta 4 viivan versiolle puuttuu. ja Kyllä, siinä on 4 viivalla merkkejä....mikähän tässä 4 viivan versiossa on synsteemi? ja ko. biisi 4 viivalla on "Bumtsigaidaa" :D Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
-Dr.DW- 19.05.2012 19:48:17 | |
---|
doktorkoo: pikanen kysymys rumpuajokortista....4-luokkalainen tyttäreni toi tämmösen paperin kotiin, jossa on kompit merkattu 3 ja 4 nuottiviivalla. 3 viivalle on selitykset(Haitsu,virveli,basso), mutta 4 viivan versiolle puuttuu. ja Kyllä, siinä on 4 viivalla merkkejä....mikähän tässä 4 viivan versiossa on synsteemi? ja ko. biisi 4 viivalla on "Bumtsigaidaa" :D Heh, paha sanoa kun en muutenkaan noista nuoteista tajua juurikaan enempää, kun sika satelliiteista. Mutta voisko se olla vaikka crash symbaali? Voihan vastoinkäymiset. |
kuusinki 19.05.2012 22:19:20 (muokattu 19.05.2012 22:22:06) | |
---|
pikanen kysymys rumpuajokortista....4-luokkalainen tyttäreni toi tämmösen paperin kotiin, jossa on kompit merkattu 3 ja 4 nuottiviivalla. 3 viivalle on selitykset(Haitsu,virveli,basso), mutta 4 viivan versiolle puuttuu. ja Kyllä, siinä on 4 viivalla merkkejä....mikähän tässä 4 viivan versiossa on synsteemi? ja ko. biisi 4 viivalla on "Bumtsigaidaa" :D Oon soitattanut oppilailla tuota rumpuajokorttia alakoululla ja kyllähän se tarkoittaa etutomia ko kompissa. Etutomi tulee kompissa neljännelle ja kahdeksannelle kasiosalle tai jos kompin nimellä soittelee, niin daa tavulle. Ideahan siinä tosiaan on ettei ylimääräisiä viivoja, jos ei kolme riitä niin lisätään viiva:) Ihan hyvä 8 kompin lappu, joka motivoi yrittämään ja treenaamaan haastavampiakin komppeja. Ihan käsittämättömän hyvin tarttuu alakouluikäisiin sambat ja 5/8 kompit! |
Einola 19.05.2012 22:32:07 (muokattu 19.05.2012 22:35:11) | |
---|
|
-Dr.DW- 19.05.2012 22:33:31 | |
---|
kuusinki: Oon soitattanut oppilailla tuota rumpuajokorttia alakoululla ja kyllähän se tarkoittaa etutomia ko kompissa. Etutomi tulee kompissa neljännelle ja kahdeksannelle kasiosalle tai jos kompin nimellä soittelee, niin daa tavulle. Ideahan siinä tosiaan on ettei ylimääräisiä viivoja, jos ei kolme riitä niin lisätään viiva:) Ihan hyvä 8 kompin lappu, joka motivoi yrittämään ja treenaamaan haastavampiakin komppeja. Ihan käsittämättömän hyvin tarttuu alakouluikäisiin sambat ja 5/8 kompit! Tuota, oisitko kehdannut miulle laittaa noita nuotteja vaikka sähköpostiin? Kova on kytö, saada käsitys nuotinnuksista, mutta ei oikein rahaa palkata mentoria. Tieteskin, jos siulla sattus olemaan jonkinlaista "tunnetun" biisin nuotinnusta, niin saattaisin tajuta niistä, mitä tarkoittaa semmonen "rypäs" nuotteja, missä osassa on ylhäällä 2 viivaa ja osassa ei... Ja kun ne kaikki on vielä pentele kiinni toisissaan. Onko se tremolo, vaiko mikä? Ja miten hertta merkitään? Minä olen valitettavasti niin pihalla nuoteista, ettei minua varmaan auta itte nuotin keksijäkään... Voihan vastoinkäymiset. |
-Dr.DW- 19.05.2012 22:44:29 | |
---|
Voihan vastoinkäymiset. |
-Dr.DW- 19.05.2012 22:51:34 | |
---|
-Dr.DW-: Siulla on ihan hiton hyvä dynamiikka haikan kans ja sie oot erittäin nopea. Noh, timen treenausta ja oot ku Hahdon Kaitsu! :) E: Kyllä sinä heel-toenkin hallitset. Elä nyt anna kihahtaa nuppiin, paljon on vielä opeteltavaa, mutta kelläpä ei. Perfektionistin unelmaharrastus -musiikki. Koskaan et ole täydellinen!=D Voihan vastoinkäymiset. |
kuusinki 19.05.2012 23:31:16 | |
---|
-Dr.DW-:Tuota, oisitko kehdannut miulle laittaa noita nuotteja vaikka sähköpostiin? Kova on kytö, saada käsitys nuotinnuksista, mutta ei oikein rahaa palkata mentoria. Tieteskin, jos siulla sattus olemaan jonkinlaista "tunnetun" biisin nuotinnusta, niin saattaisin tajuta niistä, mitä tarkoittaa semmonen "rypäs" nuotteja, missä osassa on ylhäällä 2 viivaa ja osassa ei... Ja kun ne kaikki on vielä pentele kiinni toisissaan. Onko se tremolo, vaiko mikä? Ja miten hertta merkitään? Minä olen valitettavasti niin pihalla nuoteista, ettei minua varmaan auta itte nuotin keksijäkään... Rumpunuotit on niin loogista kamaa ja helppo opetella, ettei selittelyt auta:) Helppoa komppia oppii lukemaan nuoteista jokainen. http://www.youtube.com/watch?v=3_7uHM7AxbI Kun haluaa opetella lisää rummutuksen saloja niin alan kirjat ovat oivana apuna ja rumputunteihin kannattaa oikeasti satsata rahaa, jos soittaminen kiinnostaa. Pätevä opettaja vie hommaa takuulla eteenpäin ja uusia ovia avautuu. Ja tunteja ottaa siis wecklit ja muutkin vähän pidemmälle ehtineet. http://www.youtube.com/watch?v=g6ayjPZ4R6E Ja tossa niitä "ryppäitä" avataan:) http://www.youtube.com/watch?v=79yCsxvppN4&feature=related |
doktorkoo 19.05.2012 23:56:41 | |
---|
kuusinki: Oon soitattanut oppilailla tuota rumpuajokorttia alakoululla ja kyllähän se tarkoittaa etutomia ko kompissa. Etutomi tulee kompissa neljännelle ja kahdeksannelle kasiosalle tai jos kompin nimellä soittelee, niin daa tavulle. Ideahan siinä tosiaan on ettei ylimääräisiä viivoja, jos ei kolme riitä niin lisätään viiva:) Ihan hyvä 8 kompin lappu, joka motivoi yrittämään ja treenaamaan haastavampiakin komppeja. Ihan käsittämättömän hyvin tarttuu alakouluikäisiin sambat ja 5/8 kompit! thank you sir! tomiksi minä sitä kans epäilin, mutta ei uskaltanu olla ihan varma. Idea on sinänsä hyvä, mutta joko opettaja tai tytär oli unohtanu piirtää siihen ohjeen, ja siinä kohtaa meni hankalaksi. Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
Bobana 19.05.2012 23:59:47 | |
---|
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
-Dr.DW- 20.05.2012 00:06:03 | |
---|
Bobana: Juu. Sun ei kannata matkia kaikkia lempparibändejä vaan sun pitäs keskittyä tekniikkaan ja hitaammin soittamiseen. Välillä kuulosti jo oikeinkin hyvältä kun et hosunut. Kai sä oot kuullu sen että nopeus tulee hitaudesta? Kärsivällisyyttä. Tsekkaa jäsen Deino. Hänellä ei taida olla enää niitä vanhimpia videoita eetterissä vaikka toivoisin. Siinä näkee kuinka treenaamalla pääsee huipulle. Deino on todella kova soittaja nykyään vaikkei siitä olisi uskonut muutama vuosi sitten. Kehitys on ollut aika melkoista. Jopa ainutlaatuista sanoisin. Ja sellaseen pääsee LÄKSYT lukemalla. Ei oikomalla. Fakin "eimen". Tätä kirjoittaessani voisinkin lähteä hänen tuotoksiaan ihastelemaan taas! Mie hänet näytin kaverilleni, jo ennekuin olin Deinoa nähnytkään, tuli vahingossa vastaan, kun nuita huippuja kelasin.! Voihan vastoinkäymiset. |