Kailis 24.03.2012 20:43:17 | |
---|
Mulle kävi Rock-SM 87 finaalissa kaksi asiaa; penkki ja haikan alapelti lähti putoamaan alaspäin. Vedon jälkeen olin aivan varma että homma kaatui siihen. Ehkä ne tuomarit sitten säälistä valitsi meidät voittajiksi =D majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Sonormies 24.03.2012 22:38:16 | |
---|
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
tomboarmageddon 25.03.2012 13:53:54 | |
---|
Kefiiri: Ihmettelin samaa... vastaus löytyi "Viimeisin ostos part II" -ketjusta. En ihmettele että Ferodoz otti lomaa rumpupalstalta. Ihmeen totiseksi menee välillä keskustelu palstalla, jolle kirjoittaminen on kaikille vapaaehtoista. Mäkö tän polkasin käyntiin, kun en tykännyt samasta rummusta,kuin Ferdoz? Kauhee pommitus alkoi joo... |
sahkuifk 25.03.2012 17:47:25 | |
---|
Vuoden tauon jälkeen käytiin bändin kanssa soittelemassa ja olipa yllätys kuinka hyvin se sujui! En ottanut kovasti riskejä vaan vetelin perusvarmaa jyystöö ja tuntui tosi hyvältä kaikin puolin. 2002 16 punaleima cräsh sai kyllä pysyvän paikan setissä, oikein mieluinen. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Gardiner 25.03.2012 20:51:32 | |
---|
Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
tito 26.03.2012 00:07:37 (muokattu 26.03.2012 00:09:22) | |
---|
I'm George W. Bush, and I approve this message. |
VeKrio 26.03.2012 00:32:20 | |
---|
tito: Bongasin uuden skaban mikedolbear.com sivuilta, tää on jo aika cheesy! http://www.bigdrumbonanza.com/Big_Drum_Bonanza/PLAYALONG_CONTEST.html Vähän niinku tuon shure drum masteryn kaupallisuus potenssiin kaks tai jotain. Tossahan vois olla jopa mahiksia, harva kehtaa videoida itseään soittamassa tällasta "biisiä" http://soundcloud.com/musoentertainment/big-drum-bonanza-theme-song edit: näyttää siis olevan mainoskikka saman nimisen jenkkiläisen T. Langin hostaaman rumpuleirin mainostuksessa, ulkomaalaisetkin saa näemmä osallistua Just hyvä biisi, ihan kieli poskessa. Eihän tota voi soittaa kuin niinsanottu veitikka silmäkulmassa, ja se tekee tosta varmaan hauskaa. Multa meni Shureskaba ohi kun ei se biisi siinä oikein inspiroinu. Täähän nyt on niin överi, että pakko harkita! :D Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Kailis 26.03.2012 11:54:44 (muokattu 26.03.2012 11:59:30) | |
---|
Sonormies: Kailis: 1987 vai -86? http://fi.wikipedia.org/wiki/Rockin_Suomen-mestaruus#1987 No -86. Meinasin tarkistaa mutta laiskuus. Just muisteltiin Kuudes Tunti bändin vaiheita kun tulossa ehkä uusintajulkaisu LP:stä ja live sekä julkaisematon single eli tuplavinyyli. Mukaan tulee monisivuinen liite ja Kimmo Helistö yrittää saada eloonjääneistä eli musta ja Jukka Tuutista jotain faktoja ja muistoja irti. Mulla on tosiaan pyyhkiytynyt helvetisti kovalevyltä kamaa. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
markkuliini 03.04.2012 01:53:45 (muokattu 03.04.2012 02:54:17) | |
---|
Kylläpäs on aika hyvä diili tuo Drumhead magazinen digitaalinen tilaus. 14,95$ vuoden (6 numeroa) tai 24,95$ 2 vuoden (12 numeroa) tilauksesta. Ja hintaan näyttää sisältyvän kaikkein vanhempienkin numeroiden lukuoikeus! Itse otin samantien kaksi vuotta digitaalista tilausta. Kiinnostuin lehdestä kun moni tuntui jenkkipalstalla hehkuttavan todella asiapitoiseksi ja haastattelukeskiseksi, ja samalla Modern Drummerin nykymenoa moitittiin. Modern Drummerin menoon kyllästyneenä itsekin lopetin sen tilauksen ja vaihdoin tähän. Yhden numeron lukeneena en voi kun suositella! Jonathan Moverin liidaama lehti siis. www.drumheadmag.com Edit: Täähän on ihan mahtava lehti! Pyyhkii MD:llä pöytää. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 03.04.2012 03:10:11 | |
---|
"If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
Kailis 03.04.2012 21:58:38 | |
---|
Milläs mä saisin editoitua Zoom H2:lla äänitettyä tavaraa? Siis ihan siistimistä, alkuja ja häntiä pois. Plussaa olisi tietenkin jos saisi simppelisti prosessoitua. Voisin laittaa soundinäytettä nykyisestä set-upista. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
markkuliini 03.04.2012 22:04:05 | |
---|
Kailis: Milläs mä saisin editoitua Zoom H2:lla äänitettyä tavaraa? Siis ihan siistimistä, alkuja ja häntiä pois. Plussaa olisi tietenkin jos saisi simppelisti prosessoitua. Voisin laittaa soundinäytettä nykyisestä set-upista. Quicktimessa ainakin saa editoitua moisia. Siis alkuja jne. Ei sill äänenmuokkausta voi tehdä. Tietääkseni. Itse olen importannut Logiciin ja tehnyt siinä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Strumbali 03.04.2012 22:09:37 | |
---|
Kailis: Milläs mä saisin editoitua Zoom H2:lla äänitettyä tavaraa? Siis ihan siistimistä, alkuja ja häntiä pois. Plussaa olisi tietenkin jos saisi simppelisti prosessoitua. Voisin laittaa soundinäytettä nykyisestä set-upista. Audacitya joskus itse käytin leikkelimiseen (windows). Prosessointia sillä ei kyllä oikein kummemmin pystynyt tekemään. http://audacity.sourceforge.net/ Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Vallu-Veke 03.04.2012 22:53:20 | |
---|
Kailis: Milläs mä saisin editoitua Zoom H2:lla äänitettyä tavaraa? Siis ihan siistimistä, alkuja ja häntiä pois. Plussaa olisi tietenkin jos saisi simppelisti prosessoitua. Voisin laittaa soundinäytettä nykyisestä set-upista. Jos jostain saat Cubase Le4:sen. Tulee kait H4 mukana. Tinkasin sen omaan H2:seen. Ääntä saa muokattu jonnin verran, raitoja yhdisteltyä,...... En tiedä mitä maksaa erikseen. Ilmainen Audacity taitaa olla vastaava. |
VeKrio 03.04.2012 23:14:50 | |
---|
Kailis: Milläs mä saisin editoitua Zoom H2:lla äänitettyä tavaraa? Siis ihan siistimistä, alkuja ja häntiä pois. Plussaa olisi tietenkin jos saisi simppelisti prosessoitua. Voisin laittaa soundinäytettä nykyisestä set-upista. Mie oon käyttänyt tuota Audacityä. Just sopiva tollaseen. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Puzzle 07.04.2012 02:24:31 | |
---|
Hankalat tahtilajit (5-, 7-, 9-jakoiset...) Onko kellään mitään hyviä vinkkejä näiden treenaamiseen, vai pitäisikö näitä vaan jauhaa metronomin kanssa niin kauan että ne uppoaa takaraivoon? "Siltikin, kyllähän tämä wutwutus vieläkin hymyn nostaa kasvoille." - Milkop Skrillexistä |
jazzmies 07.04.2012 07:39:54 | |
---|
Puzzle: Hankalat tahtilajit (5-, 7-, 9-jakoiset...) Onko kellään mitään hyviä vinkkejä näiden treenaamiseen, vai pitäisikö näitä vaan jauhaa metronomin kanssa niin kauan että ne uppoaa takaraivoon? Niitä on parasta harjoitella soittamalla sellaisten kappaleiden päälle, jotka on sävelletty poikkeustahtilajiin. Itse kirjoitan Garagebandilla ja Finalella vamppeja, joihin sitten alan soittaa komppeja ja improvisoida. Tuosta muutama esimerkki pohdittavaksesi http://en.wikipedia.org/wiki/List_o … al_works_in_unusual_time_signatures Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Epämuusikko 07.04.2012 16:11:24 | |
---|
Puzzle: Hankalat tahtilajit (5-, 7-, 9-jakoiset...) Onko kellään mitään hyviä vinkkejä näiden treenaamiseen, vai pitäisikö näitä vaan jauhaa metronomin kanssa niin kauan että ne uppoaa takaraivoon? ääneen laskeminen ja erilaisten simppelien melodiarytmien lauleskelu ovat ainakin allekirjoittanutta potkineet ... no, johonkin suuntaan ainakin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
VeKrio 07.04.2012 18:07:02 (muokattu 07.04.2012 18:07:53) | |
---|
Puzzle: Hankalat tahtilajit (5-, 7-, 9-jakoiset...) Onko kellään mitään hyviä vinkkejä näiden treenaamiseen, vai pitäisikö näitä vaan jauhaa metronomin kanssa niin kauan että ne uppoaa takaraivoon? Weckli opetti aikoinaan, että vois laskea noi niinkun osina... Ei niinku 123456789 123456789 vaan 1234 12345 1234 12345 jne... Helpotti mua aikoinaan. Jazzmiehelle kiitos todellisuuden verhon raottamisesta. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
ostany 07.04.2012 19:06:49 | |
---|
VeKrio: Weckli opetti aikoinaan, että vois laskea noi niinkun osina... Ei niinku 123456789 123456789 vaan 1234 12345 1234 12345 jne... Helpotti mua aikoinaan. Jazzmiehelle kiitos todellisuuden verhon raottamisesta. Jaa Benny Grebin videolla on sellainen vinkki, että voi käyttää numeroiden sijasta sopivan tavumäärän sisältäviä sanoja päissäänlaskuun, esim: ra-di-o = 3 u-ni-ver-si-ty = 5 lis-ten to the ra-di-o = 7 lis-ten to the ra-di-o lis-ten = 9 |