Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 576 77 78 79 80122 123 124 125 126
jussimi
17.05.2010 13:37:35
On positiivista jos vanhemmat jaksavat olla ylpeitä jälkikasvustaan. Näitä lapsia on nähty jo tarpeeksi, missä mikään tekemä ei kelpaa isille tai äitille. Tuloksia kerätään sitten joskus psyken vastaanotolla. Ylpeilyssä mennään tietty myös metsään jos eletään omia unelmia lapsen kautta..

Noissa kritiikeissä on varmaan hyvä löytää myös joku pieni positiivinen juttu tärpiksi parannusehdotuksien lisäksi. Tuommoinen snadisti agressiivinen "minä en nähnyt tässä mitään hyvää" -lähestyminen saa vaan puolustusmuurit nousemaan ja homma ei etene.

Kaikella hyvällä.
markkuliini
17.05.2010 13:37:58 (muokattu 17.05.2010 13:40:01)

Halford: Et siis ole koskaan kuullut herjoja insinööreistä?

Hienosti poimit kirjoituksestani oleellisen! (Kyllä, tuo oli sarkasmia).

Olen kuullut insinöörivitsejä. Herjat on herjoja, mutta tässä topicssa heitettyihin insinööri"herjoihin" sisältyy kuitenkin liika arvolatausta ja vittuilua jotta ainakaan minä voisin ottaa niitä pelkästään kevyinä vitseinä.
Ja miten ne insinöörivitsit tähän aiheeseen liittyy? Mulle on edelleenkin epäselvää ketkä ovat rumpaleiden insinöörejä jne?
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Cimble
17.05.2010 13:50:24 (muokattu 17.05.2010 13:50:49)
markkuliini: Monialaisia USKOTTAVIA rumpaleita kysyttiin, ja niitä annettiin. Mikä on ongelmana?

Jos tässä ketjussa on nyt jotain ongelmia käynnissä, minä en liity niihin.
Halford
17.05.2010 13:53:05
markkuliini: Hienosti poimit kirjoituksestani oleellisen! (Kyllä, tuo oli sarkasmia).

Olen kuullut insinöörivitsejä. Herjat on herjoja, mutta tässä topicssa heitettyihin insinööri"herjoihin" sisältyy kuitenkin liika arvolatausta ja vittuilua jotta ainakaan minä voisin ottaa niitä pelkästään kevyinä vitseinä.