Jami 12.12.2006 19:13:54 | |
---|
Tässä taas otsikon alle: www.piecemakerband.com Ottakaa tuolta media ja sieltä mikä tahansa biisi, tuo Fool´s Way on ehkä parhaiten onnistunut (myöskin helpoin) vaikka otettiin ensimmäisenä narulle ja yhdellä otolla. Täs on kyllä kaikki kohdallaan. Tykkäsin biisistäkin. Onnea ja menestystä! Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Jami 12.12.2006 19:27:52 | |
---|
Että olisi kyllä todella kiva kuulla kommentteja soitostani: http://youtube.com/watch?v=MP96qm8OwYs Tähän oon jo pitkään ajatellut jotain sanoa. Nyt sain aikaan. Harvinaisen rento ja terve ote. Oikeaoppinen soittoasento. Ihan silmä lepää. Tatsista en oikein osaa sanoa kun rummut ei juurikaan soi. Tai sointi ei tuossa tilassa ja videokameran mikillä kuulu. NÄyttää kyllä siltä että vois hyvinkin soida. Time on tosi hyvä. Poikeroisten halajama röytö tulee siitä kun leikkaat irogeesin, otat tatuointeja, heität paidan pois ja käyt welho.comista kattomas malliksi parit kapulanpyöritykset ja pään takaa lyännit. Soittoa sinänsä ei tartte yhtään muuttaa. Lähimikitys ja genren vaatima miksaus. Valmista kamaa. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Jami 12.12.2006 19:39:12 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/suddenlyaround.61559.php siellä on taaaas lisää uutta huonolaatuista livekamaa :) Äänityksen taso nyt kyllä tuhoaa tämän touhun. Kyllä jotain muutakin kuin rummut pitäis kuulla. Oikein vähän harmittaa antaa huonoa palautetta kun asennetta näissä on vaikka muille jakaa. Pientä säätöö niinsanotusti. Klikki kehiin, jollain konstilla kitarat ja bassokin esille. Rummut toki on lyömäsoitin mutta pelkkä lyömä ei riitä, rummut on myös soitin. Ei joka tahtia tartte soittaa täpöllä. Se mitä solistista kuuluu niin tuntuu todella pätevältä. Kovasti rakentavassa hengessä yritin. Ainesta täs kuitenkin on paljon. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Jami 12.12.2006 19:42:40 | |
---|
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Jami 12.12.2006 19:59:10 | |
---|
Vapaa ilta ja vähän oluttakin. Kuten kommenteista huomaa. No tämä on mun alkuun panema topic ja mukava että se vieläkin elää. Olis niin hyvä kun olis foorumi vähän esitellä ja kysellä muiden tuntoja. Näinhän tämä näyttää toimineen. Taso on kyllä pääsääntöisesti niin hyvä että mulla menee vaan kehumiseksi. Koitan olla haukkumatta mutta joihinkin pitää antaa "rakentavaa palautetta". Toivon mukaan kukaan ei loukkaannu. Ja mun kommentit aina voi ohittaa ettei tuo vanha hutunveivaaja mistää enää ymmärrä. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Viipale 13.12.2006 10:24:16 | |
---|
Tähän oon jo pitkään ajatellut jotain sanoa. Nyt sain aikaan. Harvinaisen rento ja terve ote. Oikeaoppinen soittoasento. Ihan silmä lepää. Tatsista en oikein osaa sanoa kun rummut ei juurikaan soi. Tai sointi ei tuossa tilassa ja videokameran mikillä kuulu. NÄyttää kyllä siltä että vois hyvinkin soida. Time on tosi hyvä. Poikeroisten halajama röytö tulee siitä kun leikkaat irogeesin, otat tatuointeja, heität paidan pois ja käyt welho.comista kattomas malliksi parit kapulanpyöritykset ja pään takaa lyännit. Soittoa sinänsä ei tartte yhtään muuttaa. Lähimikitys ja genren vaatima miksaus. Valmista kamaa. Voi kiitos kovasti! :) Tatuoinnit ja irogeesit ei vielä ole suunnitelmissa, joten röytöä ei siltä osin ole tulossa. Soittaminen tosin on treeneissä ja keikalla melkoisen paljon rennomman tuntuista.. Kaikki muutkin vaan, lisää kommentteja tahtoo hän. nam. http://youtube.com/watch?v=MP96qm8OwYs ...Musiikki on hanurista. |
-Jere- 14.12.2006 00:01:29 | |
---|
No hei, onhan se nyt tosiaan! |
moderndrummer88 14.12.2006 18:39:45 | |
---|
Äänityksen taso nyt kyllä tuhoaa tämän touhun. Kyllä jotain muutakin kuin rummut pitäis kuulla. Oikein vähän harmittaa antaa huonoa palautetta kun asennetta näissä on vaikka muille jakaa. Pientä säätöö niinsanotusti. Klikki kehiin, jollain konstilla kitarat ja bassokin esille. Rummut toki on lyömäsoitin mutta pelkkä lyömä ei riitä, rummut on myös soitin. Ei joka tahtia tartte soittaa täpöllä. Se mitä solistista kuuluu niin tuntuu todella pätevältä. Kovasti rakentavassa hengessä yritin. Ainesta täs kuitenkin on paljon. Tuossa tosiaan on balanssit jo miksausvaiheessa ihan viturallaan, meikäläinen oli kuitenkin helläkätisin rumpali koko bändi-illassa. Time mulla seilaa jonkin verran jo sen takia, että panostan aika lailla live-esiintymiseen. Ei siellä keikalla kovin moni kiinnitä huomiota pieneen timen seilaukseen, kun taas se, että rumpalilla näyttää olevan hyvä meininki ja saa yleisönkin mukaan samaan menoon niin jää varmasti monelle mieleen. Studiotilanne on asia sitten erikseen :) Pistän sulle plussan, koska tais olla ensimmäinen kunnon palaute näistä äänitteistä. Kiitos! Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
v bear 14.12.2006 21:23:18 | |
---|
hehehehehe täälähän on käyny siivooja!!! hehehe twist twist on jumala |
Wee-Wee 14.12.2006 21:29:31 | |
---|
|
Sonormies 16.12.2006 17:49:54 (muokattu 16.12.2006 18:17:32) | |
---|
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Nolte 21.12.2006 21:13:17 (muokattu 21.12.2006 21:33:02) | |
---|
Pahoittelen kovasti kärsimyksistä, joita saattaa aiheutua seuraavan ääninäytteen kuuntelemisesta. Tämä on äänitetty ihan normi treenitilanteessa 4-raituri Fostexilla, kun koetimme saada mikkejä sijoiteltua niin, että kaikki soittimet kuuluisivat niin hyvin, kuin mahdollista. Ao. biisi tuli parhailla soundeilla nauhalle, joten siksi tämä valinta. Versio ei todellakaan ole millään muotoa lopullinen. Rummutuskin on pelkkää perusbiittiä, ja lopussa tempokin hyytyy, hyi. Seilaa muutenkin. Eikä oikein hengitä... Meidän bändi (trio) on alle vuoden vanha, ja meikäläisen soittokokemus bändin kanssa täsmälleen yhtä pitkä. Sitä ennen n. vuosi ihan satunnaista yksikseen soittelua. Kauheeta selittelyä... Kitaristi/laulaja valittelee kitarasooloa, joka ei sekään mennyt todellakaan putkeen. Tilalle tulee sävelletty soolo. Ja ehkä rumpuihin jokunen fillikin. ;) http://www.myspace.com/singularband Hui! edit. Väärä linkki vaihdettu oikeaksi... Hyvät kamat - huono soittaja! |
ilarj 21.12.2006 21:20:13 | |
---|
Tässä jotain, hmm "kitarahiphoppia". Komppitriona kitara, basso ja rummut ja solistina mc. Nauhoteltiin treeniksellä monokelanauhurille ja rummut yhdellä mikillä. Ihan siisti "retro-saundi" kannuissa. www.myspace.com/googolplexband |
hollmi-5 21.12.2006 21:37:39 | |
---|
Tuore rumpunäyte löytyy kotisivultani www.elisanet.fi/nissinen.timo Palautetta saa antaa... Rummut ei oikein soi. Varmasti kuskinpukille hyvä soundi, mutta itse virittäisin hiukan kireämmälle, jolloin se sointikin mahdollisesti löytyisi. Soitto kulki hyvin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
hollmi-5 21.12.2006 21:46:32 | |
---|
Hui! edit. Väärä linkki vaihdettu oikeaksi... Ehdin edellisenkin linkin. Olikos teillä sitä basistia? Nyt toki kuuntelin läppäriltä ja sillä ei saa selvää basisitin olemisesta/olemattomuudesta. Sleepaamista ei pahemmin ollut, mutta tuo sinun tyylisi soittaa saa sen vaikuttamaan hiukan siltä. Soitat virveliniskut snadisti taakse ja haitsun koko ajan 100/100-tyyliin, eli kaikki lyönnit samalla intensiteetillä. Jos hiukan aksentoisit painollisia nuotteja ja antaisit sitä kautta svengaavuutta komppiin... Eiköhän käydä katsomassa kerran, niin tiedät, mitä tarkoitan. Vaikka nyt, kun on tuota kinkunsulatteluakin monta päivää aaton jälkeen... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Nolte 21.12.2006 21:50:08 (muokattu 21.12.2006 21:54:08) | |
---|
Ehdin edellisenkin linkin. Olikos teillä sitä basistia? Nyt toki kuuntelin läppäriltä ja sillä ei saa selvää basisitin olemisesta/olemattomuudesta. Basistikin siellä on. Eiköhän käydä katsomassa kerran, niin tiedät, mitä tarkoitan. Vaikka nyt, kun on tuota kinkunsulatteluakin monta päivää aaton jälkeen... Se voisi onnistuakin, ei ole kovinkaan tiivistä ohjelmaa rakennettu. Viesteillään... edit. Soitat virveliniskut snadisti taakse ja haitsun koko ajan 100/100-tyyliin, eli kaikki lyönnit samalla intensiteetillä. Kyllä se haitsun aksentointi on sinänsä tuttu juttu, mutta tuppaa jäämään vähänkään nopeammissa tempoissa pois helposti. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Deino 21.12.2006 21:59:49 | |
---|
Nolten näytteestä pakko sanoa, että virveli kuulostaa erittäin huonosti viritetyltä rummulta. Ei millään pahalla. |
hollmi-5 21.12.2006 22:08:27 | |
---|
Nolten näytteestä pakko sanoa, että virveli kuulostaa erittäin huonosti viritetyltä rummulta. Ei millään pahalla. Vire on aika löysä. Toiset tykkäävät tuollaisesta. Itse viritän kireämmälle. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Safga 21.12.2006 22:24:07 (muokattu 21.12.2006 22:24:44) | |
---|
Nolten näytteestä pakko sanoa, että virveli kuulostaa erittäin huonosti viritetyltä rummulta. Ei millään pahalla. Onhan se varmaan helppoa löytää niitä ''huonoja'' puolia soitosta vaikka miten. Mutta olisi hyvä jos kaivettaisiin myös niitä hyviä asioita soitosta niiden huonojen sijaan. Huonot asiat voisi enemminkin sulauttaa neuvoiksi tai miten sen sitten itse parhaaksi näkee... varmaan ollut juttuakin tästä joskus.. Itse jätän Nolten ääninäytteen arvioimisen sikseen, koska oma tietokone(netti) ei suostu tekemään yhteistyötä ton myspace sivuston kanssa. Pearl & Stagg Pastilli? |
Deino 21.12.2006 22:25:04 (muokattu 21.12.2006 22:25:31) | |
---|
Onhan se varmaan helppoa löytää niitä ''huonoja'' puolia soitosta vaikka miten. Mutta olisi hyvä jos kaivettaisiin myös niitä hyviä asioita soitosta niiden huonojen sijaan. Huonot asiat voisi enemminkin sulauttaa neuvoiksi tai miten sen sitten itse parhaaksi näkee... varmaan ollut juttuakin tästä joskus.. Olen samaa mieltä. Miksi lainasit minun tekstiäni? |