Epämuusikko 11.05.2010 23:14:39 | |
---|
hollmi-5: Minä harrastan rumpujen soiton ohella maastopyöräilyä ja veneilyä. Ostin 2003 uuden rungon fillariin. Maksoi 2300. Myin sen tänä keväänä hintaan 230... Joustokeula meni rikki. Uusi oli tonnin odottamaton kulu... Fillareita on neljä. Kaikkien arvo happanee, kuin maito kaapissa. Onhan se hyvä että on rahaa harrastaa. En ole katkera tästä aiheesta. Muista aiheista ja muualle kylläkin, kosolti. Omat TYÖvälineeni ovat keskihintaisia. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
hansakemanelius 11.05.2010 23:22:07 | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hollmi-5 11.05.2010 23:28:46 | |
---|
Epämuusikko: Onhan se hyvä että on rahaa harrastaa. Niin onkin. En ole katkera tästä aiheesta. Muista aiheista ja muualle kylläkin, kosolti. Katkeruus on voimavarojen tuhlausta. Omat TYÖvälineeni ovat keskihintaisia. Niin minullakin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 11.05.2010 23:30:35 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 12.05.2010 10:09:54 (muokattu 12.05.2010 10:10:36) | |
---|
hollmi-5: Uskonto ja rumpukamat kannattaa pitää erillään. " Valtaosa riippuvuuteen sairastuneista henkilöistä tiedostaa riippuvuutensa. Ongelmaksi tulee tunnustaminen. Tunnustaminen on avainsana ja kaiken lähtökohta matkalla vapauteen. Käännekohdaksi tulee hetki, jolloin riippuvuuteen sairastunut ihminen on valmis tunnustamaan oman avuttomuutensa sairauden edessä ja pyytämään apua. " Mä voin auttaa sua; anna kamasi mulle ja vapaudut =D |
hollmi-5 12.05.2010 14:21:11 | |
---|
Kailis: Mä voin auttaa sua; anna kamasi mulle ja vapaudut =D No jos se näin helposti järjestyy... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Olly 13.05.2010 02:09:30 | |
---|
hollmi-5: Uskonto ja rumpukamat kannattaa pitää erillään. Hyvä näin, olihan se jo aika muuttaa signeeraukseni :D Hauskaa tätäraamatunpäivääjonkanimeäenmuista kaikille! Too stupid for science? Try religion! |
Kailis 13.05.2010 02:37:52 | |
---|
hollmi-5: Niin onkin.
Katkeruus on voimavarojen tuhlausta.
Niin minullakin. Äija ei myönnä että on addikti. |
Olly 13.05.2010 03:51:05 (muokattu 13.05.2010 03:52:43) | |
---|
Kailis: Äija ei myönnä että on addikti. Jos Cimble ei keikalla käteen, niin kyllä minä. Juu ei, en osaa soittaa niin hyvin että pääsisin keikalle. E: Mutta, käteen kyllä kotona... Too stupid for science? Try religion! |
hollmi-5 13.05.2010 09:44:11 | |
---|
Kailis: Äija ei myönnä että on addikti. No hyvä on: pikkuisen addikti... Tai aika paljonkin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Cimble 14.05.2010 09:50:14 (muokattu 14.05.2010 09:56:31) | |
---|
Olly: Jos Cimble ei keikalla käteen, niin kyllä minä. Hmm, en ole tullut keikalla kenenkään käteen, muistaakseni... :) Voisinkohan tulla Jenni Vartiaisen keikalla omaani? No huhuh! :) Juu ei, en osaa soittaa niin hyvin että pääsisin keikalle. Kyllä keikoille pääsee lipun ostamalla, vaikka ei osaisi soittaa ollenkaan. Mutta, käteen kyllä kotona... Se on sitä turvaseksiä. Yksin kotona. Kailis hollmi-5:lle: Äija ei myönnä että on addikti. Tuota turvaseksiäkin kannattanee kokeilla varovasti, jotkut voi addiktoitua, eikä oikeat keikat kiinnosta sitten ollenkaan. Vaihdetaanko ketjun nimeksi "pistäkää ääninäytettä addiktoitumisestanne?" Muaaaahh! :) Jokainen vois sitten tuoda itseään esille toisten arvosteltavaksi, kukin omassa genressään. |
Cimble 14.05.2010 09:59:18 | |
---|
hollmi-5: Uskonto ja rumpukamat kannattaa pitää erillään. Kerran penskana kärräsin kottikärryillä rumpuja omakotitalosta läheiselle mökille. Pihaan tuli jehovia tms. Mieleeni tuli just tuo sanonta ja lähdin menee. |
Jupi57 14.05.2010 14:11:03 | |
---|
Epämuusikko: Anna rahat. Tuli mieleen teini : ), jolle voisin neuvoa yhden mahdollisuuden "hankkia" rahaa: hansakemanelius: http://www.irtitaakoista.net/Riippuvuus.htm ..Ensi perjantaina tulee kolme vuotta siitä kun lopetin tupakoinnin. Tarkoittaa yli 1000 euroa vuodessa käytettäväksi harrastuksiini. Nyt voisin hankkia noin 4000 euron setin. Tuli kuitenkin aikanaan noudatettua Hollmin ohjetta (vaikkei m.nettiä silloin vielä ollut olemassakaan) ja ostettua keskihintaiset työvälineet käytettynä, eikä vaihtotarvetta ole ollut. Pitänee tehdä entisen savolaisukon konsti; antaa himon vielä yltyä. Myytävänä... |
OPJ1974 14.05.2010 14:25:17 | |
---|
Jupi57: Tuli mieleen teini : ), jolle voisin neuvoa yhden mahdollisuuden "hankkia" rahaa: Ensi perjantaina tulee kolme vuotta siitä kun lopetin tupakoinnin. Tarkoittaa yli 1000 euroa vuodessa käytettäväksi harrastuksiini. Hyvä keino. Oikeastaan paras mahdollinen. Itse lopetin v. 2003, maaliskuussa tuli seitsemän vuotta ilman. Siis tupakkaa. Lopetin kuin seinään, sitä ennen meni 2 toppaa päivässä. Nykyhinnoillahan se olisi jotain kymppi päivässä siis? Hitto 300 euroa kuukaudessa, yli kolme tonnia vuodessa! Nyt ne kaikki rahat voi siis hyvillä mielin laittaa rumpuihin ja perustella vaimolle hyvin argumentein :D "Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua) |
passe 14.05.2010 15:41:19 | |
---|
OPJ1974: Nyt ne kaikki rahat voi siis hyvillä mielin laittaa rumpuihin ja perustella vaimolle hyvin argumentein :D Et usko itekkään;-) Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Halford 16.05.2010 00:15:00 | |
---|
|
Cimble 16.05.2010 01:52:17 (muokattu 16.05.2010 01:52:41) | |
---|
Halford: Kymmenkesäinen poika taas kolistelee, tällä kertaa Black Sabbathia. Antakaa rakentavaa kommenttia. http://www.youtube.com/watch?v=HVtyolq5O1I Miks se koko ajan vilkuilee kameraan? Ootko sinä sen takana auktoriteettina? ;) Joo, taas mennään. En oikeestaan voi mitään järkianalyyttistä sanoo. Hyvin vetää kymmenvuotiaaks. Tosin varmuutta hakee ja vähän näyttää, että soittelis vaan huvikseen kunnes saa mopon. :) |
Kailis 16.05.2010 06:06:40 | |
---|
Cimblen katkeruuskännikommentti =D Kyllä tuosta soittaja tulee, jos itseä huvittaa. Enkä tarkoita Cimbleä. |
Cimble 16.05.2010 09:44:58 | |
---|
Kailis: Cimblen katkeruuskännikommentti =D Kyllä tuosta soittaja tulee, jos itseä huvittaa. Enkä tarkoita Cimbleä. Mikä ihmeen kätkevyyskanikonttori? Mistä olisin katkera? Siinä olet oikeassa, ettei minua ole huvittanut pyrkiä miksikään soittajaksi ja saada sitä kautta jotain satusta, minä vaan soitan. Ja joskus otan keittoo ja kirjoittelen tänne... ;) |
Niq 16.05.2010 10:58:44 | |
---|
Halford: Kymmenkesäinen poika taas kolistelee, tällä kertaa Black Sabbathia. Antakaa rakentavaa kommenttia. http://www.youtube.com/watch?v=HVtyolq5O1I Musta isoin ongelma on tossa se että mikään ei oikein toimi. Sillon kuulostaa tommoselta kauheelta räpiköinniltä ja rupellukselta. Vielä sit kun yrittää soittaa liikaa siihen nähden mitä osaa. Rudimentsiä vaan hanskaan. Ja niin että ne aksentit ja hiljasemmat iskut erottuu sieltä, ei tommosta jatkuvaa huutomerkkiä oikein viitsi kuunnella. Kuulostaa varmaan ihan samalta kuin miltä meikäläinen kuulosti kuus vuotta sitten. Tai siis eilen. Mut sitä paremmalla syyllä, nuorella jätkällä on viel paljon mahdollisuuksia edessä, et jos tekis sen viisaamman kautta ja opettelis ne perusjutut selkäytimeen ensin. Tokihan aina pitää olla ilmaisunvapautta ja ihan selkeetä hulluttelua setin äärellä, semmosta hauskanpitoa. Mut helpottaa sitä ilmaisua ihan törkeän paljon kun malttaa ottaa oikeat tekniikat haltuun. Rumpuope auttas paljon. Ja se on hyvin sanottu minulta joka ei ole eläessään rumputuntiakaan ottanut. :) "...svengaa liikaa ollakseen matemaattisesti oikein" -Epämuusikko |