Aihe: Rumpupläjäykset vol. III
1 2 3 4 570 71 72 73 74122 123 124 125 126
markkuliini
04.08.2010 21:58:12

Bobana:
Miten se pitäis sulle rautalangasta vääntää että metallimusiikin ei läheskään aina edes pidäkkään groovata?

Ei tarvitse mitenkään, kyllä mä tiedän sen varsin hyvin. Mutta ei se, jättääkö musiikki groovaamatta tahallaa vai tahattomasti, muuta mun musiikkikokemusta ollenkaan. Mulle esim. se groove on tosi tärkeä aspekti musiikissa. Ja jos mulle tärkeitä asioita musiikista puuttuu paljon, niin silloin mulle se on huonoa musiikkia. Ei puutumisen syyt auta parantamaan sitä mun korvissa.

Mikä siinä nyt niin ahdistaa että aina täytyy mollata?

Toistetaan nyt vielä; en mä mollaamisen takia mollaa, vaan sen takia että olen opettajana aidosti huolissani. Siksi toisekseen, en mä sitä "aina" mollaa. Kolmanneksi, tämä on keskustelupalsta jossa ihmiset puhuu mielipiteistään. Mun mielipide on tuollainen. Mikä SIINÄ nyt niin ahdistaa? :)

Siitä ainakin olen tyytyväinen ettei metalli tule koskaan eikä ikinä häviämään mihinkään. On siinä sitten valittamisen aihetta.

Ei sen tarvitse mihinkään hävitä, en mä ole koskaan sellaista halunnut tai pyytänyt. Ilmiön laajuus on mun mielestä vain haitallista. Metalli, tuo musiikkilajien citykani. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Bobana
04.08.2010 22:22:10
jussimi: No joo toivottavasti ei ala vetämään kräkkiä. Mua ei yleensä hirveesti innosta tälläset ihmelapsijutut, joissa sitten näytetään kaikki taidot kymmenessä sekunnissa. Mut tää kaveri näyttäis olevan about 10 v. ja vetää tosi kypsästi ja tuo svengi on aivan tajuton. Itkettää ja naurattaa samaan aikaan, kun tietää ettei koskaan pysty itse tuollaista komppia loihtimaan.. Noilla kirkkotyypeilläkin on vaan niin eri lähtökohdat lähteä tekemään rytmimusaa kun esim. täällä. Onhan se kyllä melkonen machokulttuuri myös ja siinä on taas omat lieveilmiönsä.

Nojuu.