kyseinen 27.11.2006 10:34:22 | |
---|
Kyseinen ei edes ole kuunnellut kappaletta kunnolla ja silti muiden kommentteja tulkitsee ja tekee johtopäätöksiä. Hänen mielestä veto on onneton, joten mahtaa olla melkoinen kannuttaja. Olisiko ihan näytettä nyt laittaa, niin analysoidaan sitä? Niin siis minustahan veto oli kutakuinkin täydellinen (jos jaksat pari sivua taaemmas vielä tätä ketjua muistella) ja poikien höpötykset hien ja etukenon puutteesta hirveetä hiustenhalkomista. "Onneton" oli sarkasmia, ja jos sitä ei osaa tulkita, niin sitten... ei vaan osaa. Koko biisihän on kutakuinkin täysin rumpuraidan varassa. Mun mielestä. Kai sitä nyt nettipalstalla saa mielipiteensä esittää, vaikka se olisikin jonkun mielestä typerä. Laitan näytettä vielä joku päivä, valitettavasti (lue: onneksi) en ole ammattisoittaja, joten vähemmän tulee studioilla pyörittyä. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
kyseinen 27.11.2006 10:34:52 | |
---|
Sinut soitan jo naaman perusteella suohon koska vain... En pyytele anteeksi.. En minäkään, ja tästä lähti sulle puunaamalle varoitusta. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
miscage 27.11.2006 10:43:59 (muokattu 27.11.2006 10:44:30) | |
---|
Sinut soitan jo naaman perusteella suohon koska vain... En pyytele anteeksi. Ja Deino voisi vaikka kapulaotteen opetella nyt ensialkuun. Kannataisiko vähän painaa jarrua näissä kommenteissa? Kukaan tuskin epäilee soittotaitoasi, tyylitajuasi tai tietämystäsi, paitsi sinä itse kun noin pahasti suivaannut palautteesta. Deino ei jaksanut taputella selkään ja heti tuli "turpaan". En usko että hän tosiaankaan tarkoitti sanoa sinua paskaksi soittajaksi, ja jokainen tuon vedon kuunnellut huomaa että rumpupallilla on ammattilainen, joten palaute on aika luonnollista kohdistaa näihin "henkimaailman" juttuihin, kuten hiki. Se että Deino jakelee ohjeita "kuin ammattituottaja"...jos haluat kuulla vinkkejä ammattituottajilta, älä kirjoittele muusikoiden.nettiin, täällä on tavallisia ihmisiä jotka ottaa oppia toisiltaan. Täällä ei ole vintage-rumpujen ja soittovuosien määrämää hierarkiaa, sun varpaillesi saa astua siinä missä muidenkin. Jokaisen on oltava valmis ottamaan kritiikkiä vastaan, vaikka se tulisi nimimerkiltä tuplapedaali95. ...mitäköhän täällä kommentoin, enhän koskaan kirjoittele rumpupalstalle. Even your girlfriend fucking sucks. |
hollmi-5 27.11.2006 10:49:33 (muokattu 27.11.2006 10:51:01) | |
---|
En minäkään, ja tästä lähti sulle puunaamalle varoitusta. Kyllä minä nyt olen pahoillani :-) En kuitenkaan kehtaa varoitusta sinulle painella... Kyllä minä asiallisen arvostelun kestän ihan hyvin. Tässä rumpaliporukassa kuitenkin vosimme keskittyä siihen rumpuraitaan. ...mitäköhän täällä kommentoin, enhän koskaan kirjoittele rumpupalstalle. No miksi et? Olethan rumpali itsekin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
moderndrummer88 27.11.2006 10:56:39 (muokattu 27.11.2006 10:56:51) | |
---|
Noni, tulihan sieltä sitä vanhaa kunnon hollmiakin, kun tarpeeks härnätään... :) Rumpaleiden Michael Schumacher ;D Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
miscage 27.11.2006 11:42:38 | |
---|
No miksi et? Olethan rumpali itsekin. Harvoin tuntuu siltä, että olisi oikeaa "annettavaa" topicille. Kokemus esim. rumpukamoista ja soittamisestakin on vielä melko suppea, joten harvemmin tulee kirjoiteltua ihan tiedonpuutteen vuoksi. Tietysti voisin hokea tällä palstalla moneen kertaan sanotut perusmantrat läpi, mutta jätän yleensä väliin. Palsta on kuitenkin todella hyvä näin oppilaan näkökannaltakin, ja on hyvä että täältä löytyy ammattilaisiakin jotka osaavat neuvoa, kunhan pidetään ne neuvot rakentaviana ja yritetään olla sovussa. Jatkakaa. Even your girlfriend fucking sucks. |
Bacchus 27.11.2006 12:00:00 (muokattu 27.11.2006 12:00:21) | |
---|
Mun mielestä. Kai sitä nyt nettipalstalla saa mielipiteensä esittää, vaikka se olisikin jonkun mielestä typerä. Aika perverssin kuuloinen lausahdus mieheltä, joka ei itse nimenomaan vaikuta kestävän muiden esittämiä, oman mielipiteensä vastaisia kommentteja. Huomaathan ironian?;) Olen itse kyllä jcoolin, miän vainin ja hollmin itsensä kanssa samoilla linjoilla siinä, että tempo saisi olla hieman nopeampi, ja eläväisempi. Vetohan itsessään on erinomainen, ja sounditkin upeat, tämä nyt oli vaan pientä viilausta. Kyllä itse ainakin mieluusti otan vastaan asiallista palautetta soitostani, epäasiallisen voi sitten jättää huomiotta. Niin, meikäläisen soittoa saatta (valitettavasti) kuulla tässä talven mittaan, kun saamme demon valmiiksi. Aion alittaa kaikki rimat! "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
kyseinen 27.11.2006 12:03:30 | |
---|
Aika perverssin kuuloinen lausahdus mieheltä, joka ei itse nimenomaan vaikuta kestävän muiden esittämiä, oman mielipiteensä vastaisia kommentteja. Huomaathan ironian?;) Aa toki. En edes olisi välttämättä eri mieltä, mutta kun en ole koskaan hahmottanut tällaisen mikroskooppitarkastelun mielekkyyttä. No, siksi olenkin ihan luuseri näissä hommissa. Naamasta sitä tosin ei käsittääkseni pitäis kenenkään pystyä tulkitsemaan. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Bacchus 27.11.2006 12:09:34 | |
---|
Aa toki. En edes olisi välttämättä eri mieltä, mutta kun en ole koskaan hahmottanut tällaisen mikroskooppitarkastelun mielekkyyttä. No, siksi olenkin ihan luuseri näissä hommissa. Naamasta sitä tosin ei käsittääkseni pitäis kenenkään pystyä tulkitsemaan. Ymmärrän kyllä pointtisi, tälläinen mikronysväys voi kyllä kuulostaa aika koomiselta ja turhalta. Luulen, ettei kenelläkään ollut tarkoitus väkisin etsimällä etsiä kritisoitavaa, vaan ihan ystävällisessä hengessä kommentoida biisin ehkä lievää kliinisyyttä. MIkrotasollahan tässä liikutaan, mutta mun mielestä kaikki asiallinen palauta, oli se sitten kritiikkiä tai ylistämistä, on tervetullutta. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Deino 27.11.2006 17:00:49 | |
---|
Tuo minun heittoni oli lähinnä läppä ("yli-analysointi", hymiö), mutta en peru silti sanojani. |
Epämuusikko 27.11.2006 19:02:17 | |
---|
- Alkufilli mukaan, 'tos Hassua, ei muistu mitään elämää suurempaa MITCH MITCHELLIN alkufilliä tuohon biisiin. Muutama virveli-flam siinä taisi olla ja pari tomarirykäisyä. Sitten komppia :) TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
J. Cool 27.11.2006 19:59:59 (muokattu 27.11.2006 20:00:35) | |
---|
kylläpä tuli ns. kärpäsestä härkänen. yhden vaivaisen kommentin jälkipuinnin mittasuhteet tässä nousee sellaiselle asteelle, että kohta kukaan ei uskalla laittaa enää pätkiä jakoon. Mikä nyt sinänsä olis aika harmillinen juttu, sillä itse threadihan on mielenkiintoinen. nyt kaikki glögiä luumuun, naama hangon keksille ja treenikselle! :) e: piti hyömiöö muokata ku meni niin hassusti seuraavalle riville toi suu! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
hollmi-5 27.11.2006 20:36:09 | |
---|
Joo joo veljet. Rauhaa ja glögiä tuulensuojaan. Anteeksi jos loukkasin teitä. Minussa ei ole diplomaatin aineksia. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
J. Cool 27.11.2006 22:30:13 (muokattu 27.11.2006 22:36:53) | |
---|
Joo joo veljet. Rauhaa ja glögiä tuulensuojaan. Anteeksi jos loukkasin teitä. Minussa ei ole diplomaatin aineksia. musta tuossa sohittiin jokasuuntaan osittain väärinkäsitystenkin takia, mikäli kirjoituksia oikein tulkitsin. turha kai se on muutenkaan nahistella jossai foorumilla. otetaan sit vaik miitissä kunnon painiturnaus! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
arse 27.11.2006 22:46:02 | |
---|
|
Klooni 27.11.2006 22:53:35 | |
---|
Heh, täällähän on kohta sota :-p no ei vaineskaan. Minusta tuo holmin veto oli hvyä, en nyt tiedä tarvitseeko tuo lisää tempoa, saattaisi laulu muuttua liian kiireiseksi. Lisäksi olen ehdottomasti sitä mieltä (tämä menee nyt yleiseksi jorinaksi) että ei rumpalin tehtävä ole täyttää äänimaailmaa kelauksilla ja kikoilla. Olen ollut huomaavinani että vähän soittaneilla ja ennenkaikkea nuorilla rumpaleilla (ja tämä nyt EI kohdistu kehenkään henkilökohtaisesti !) on aika syvä ideologia siitä mitä ja miten pitäisi soittaa. Tämä tietynlainen ehdottomuus, tietynlainen sokeus muulle kuin sille tyylille mitä fanittaa, värittää sitten arvosteluja aika rajusti. Muistan itse nuorena kuinka pidin esim. jotain blues rumpaleita lähinnä vitsinä kun itsellä levylautasella soi kasaria sun muuta rokin rypistystä. Iän karttuessa olen sitten alkanut löytämään tälläisiä ahaa elämyksia heidän soitosta. http://www.drummerworld.com/Videos/Bernard_Purdiegroove1.htmlSiinä esimerkki, tuota en olisi 15 vuotta sitten tajunnut yhtään. Asia minkä olen sisäistänyt tässä vuosien varrella hikeä valuen on : paljon vähemmän on aina paljon parempi kuin vähän liikaa. |
Speedy 28.11.2006 00:56:11 (muokattu 28.11.2006 00:58:42) | |
---|
Jos täällä on tapana vielä jaella tuotoksiaan niin sitten.. muuten ei.. Joskus 3/3-tutkinnosta härppäystä.. E: Perskale.. linkki toimikkaan.. säätöä.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Viipale 28.11.2006 08:26:09 | |
---|
No koska en tällä linkillä saanut kommenttiakaan viimeksi, niin laitetaan nyt uusiksi. Eli tuo pätkä on yksi otto bändimme tulevan EP:n nauhoituksista. Feel free to comment. Mitään yltiöpäistä kikkailua on turha odottaa... Klikin ja "klikkikitaran" kanssa mennään... http://youtube.com/watch?v=MP96qm8OwYs...Musiikki on hanurista. |
gulfstream650 28.11.2006 10:00:57 | |
---|
Joo joo veljet. Rauhaa ja glögiä tuulensuojaan. Anteeksi jos loukkasin teitä. Minussa ei ole diplomaatin aineksia. Ei tänne olla tultu ystäviä hankkimaan... Pidä linjasi. Tykkäävät muut tai eivät. Meitä suoran puheen diggailijoitakin on... Plop! Ja muistakaa: asiat tappelee, eivät äijät! Svengaa kuin saksanhirvi. |
Speedy 28.11.2006 14:26:06 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |