hollmi-5 29.11.2007 19:34:28 | |
---|
Häväisen itseni ja laitan nyt jakoon... Ja tässä siis liveä Solnicin toiselta keikalta koskaan. Nauhoitettu Rockrooster.com sivustolle ja tässä linkkiä youtubeen: Tyylin mukaista rumpalointia. Hyvin vedetty ilmeitä myöten. Toi on paikan päällä livenä varmasti stydiä kamaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Rockster 29.11.2007 22:17:22 | |
---|
Tyylin mukaista rumpalointia. Hyvin vedetty ilmeitä myöten. Toi on paikan päällä livenä varmasti stydiä kamaa. Kiitoksia. Jatketaan harjoituksia bändin kanssa. Kyllä tästä vielä hyvä tulee... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Juopa 30.11.2007 19:27:47 | |
---|
|
Viipale 01.12.2007 11:07:45 | |
---|
...Musiikki on hanurista. |
Deino 03.12.2007 17:54:16 | |
---|
|
Kesukka 03.12.2007 18:08:20 | |
---|
"today's music ain't got the same soul I like that old time rock'n'roll" |
markkuliini 04.12.2007 00:31:35 | |
---|
|
Speedy 04.12.2007 01:06:32 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
K.Suninen 04.12.2007 10:53:05 (muokattu 04.12.2007 11:02:29) | |
---|
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
lkx 04.12.2007 16:01:28 | |
---|
Jumalauta tsekatkaa tämä http://www.youtube.com/watch?v=VR-CAVIPuoU Joko toi jätkä on ihan stanan rasittava adhd siviilissä, tai sit äärimmäisen rento ja rauhallinen ja vaan keikalla lähtee tommonen ylivaihde silmään. Melkosta ilkamointia nevertheless. Ei kyllä oikein vakuuttanu... :Ž Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
koera 04.12.2007 16:07:54 (muokattu 04.12.2007 16:08:36) | |
---|
|
haunted 04.12.2007 16:27:38 | |
---|
http://www.drummerworld.com/Videos/grantcollinsperformance.html Ihan mielenkiintosen kuulonen alotus..koskakohan ne alkaa vetään The Three Campsia bassareilla?.. Käsiosasto kuulostaaki jostain syystä ihan kuralta.. Älyttömän tihee kioski sillä EDIT: kotisivuilta tsekkasin, 17 spedua, 26 rumpuu, 33 symbaalii.. haha 8 haikkaa (http://www.grantcollins.com/cymbals.htm) EDIT EDIT: ei hele sen koti sivuilta tietysti löyty video missä äijä vetää the three campsin bassareilla.. Oliko tua ihan äijä tosissaan? Hyvä pätkä vaikka Kummeliin.. en ole kyllä koskaan päässy sisään tähän Portnoy-bozzio-2139-eri osaa setis-puolipaskaa soittoo-juttuun. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
J. Cool 04.12.2007 16:50:16 | |
---|
tuo klippi oli aika huono demo grant collinsin skillsseistä. oon kerran tsekannu ton ja se oli just sitä tyyliin minnemann. eli nakataan joku random tahtilaji ja lisätään joululahjaksi ripaus 16-osia sinne tänne. sit se veti komppia sillee ilmeisesti tahallaan tosi vaivalloisen kuuloisesti. vähän niinku oikein mutta jotain väärin. oli varmaan jotain 32- tai 64-osia jotkut asiat eri kohdissa. instrumentaali-ihmehäröilyä. basariin snarerudimentteja. monsteritason chopsit. mut oli kyllä tuskaista kuunneltavaa kaikesta huolimatta. mut tosi mukava jätkä, sosiaalinen ja hymyilevä. hauska heppu. mut luovutti mulle juomakisan ennen ku päästiin edes kunnolla vauhtiin... (hyvä hyvä, suomalaiset aina edustamassa parhainta kansallisosaamistaan!) |
K.Suninen 04.12.2007 20:47:36 (muokattu 04.12.2007 21:03:17) | |
---|
tuo klippi oli aika huono demo grant collinsin skillsseistä. oon kerran tsekannu ton ja se oli just sitä tyyliin minnemann. eli nakataan joku random tahtilaji ja lisätään joululahjaksi ripaus 16-osia sinne tänne. sit se veti komppia sillee ilmeisesti tahallaan tosi vaivalloisen kuuloisesti. vähän niinku oikein mutta jotain väärin. oli varmaan jotain 32- tai 64-osia jotkut asiat eri kohdissa. instrumentaali-ihmehäröilyä. basariin snarerudimentteja. monsteritason chopsit. mut oli kyllä tuskaista kuunneltavaa kaikesta huolimatta. Jooi kattelin ton jäbän melki kaikki videot kotisivulta ja kaveri sai periaatteessa noi mahdottamat jotenki juttunsa meneen, mutta jotenki kyllä todella tuskasen ja heikon kuulosesti, ei lähteny ihan selkärangasta kaikki.. Mutt mikäs siinä jos keikkaa pukkaa EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=1EMG3wEozRM eiku nyt tässä videossa toi ylitti meitsin sietokyvyn. yäk. niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
markkuliini 04.12.2007 21:19:57 | |
---|
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=1EMG3wEozRM eiku nyt tässä videossa toi ylitti meitsin sietokyvyn. yäk. Ei hitto kun repesin!!!!!! Kuulosti siltä kuin olisi luukadosta käsivä seitsemänjalkainen hirvi kaatunut Forumin rullaportaissa. Vähän niinkuin musiikillinen vastine nilkuttamiselle. |
hollmi-5 04.12.2007 22:08:36 | |
---|
Ei hitto kun repesin!!!!!! Kuulosti siltä kuin olisi luukadosta käsivä seitsemänjalkainen hirvi kaatunut Forumin rullaportaissa. Vähän niinkuin musiikillinen vastine nilkuttamiselle. Vaikutti melko hyödyttömältä hommalta moinen. Tai oikeastaan täysin hyödyttömältä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 04.12.2007 22:27:04 | |
---|
Tämä testi osoittaa aika kiistatta kuinka paljon bassarin soundiin vaikuttaa mm. paino rummun päällä ja jopa rummun kallistaminen. Eipä tuohon ole juuri sanottavaa... Bob Gatzen, rumpunörttien isä ja äiti. Mahtavaa!! :) http://www.youtube.com/watch?v=qCCqSgrw_2M |
Olly 05.12.2007 02:08:40 | |
---|
Saisikohan tänne ihan uuden topicin tyyliin "YouTube rumpupläjäykset ja miten itse vetäisin saman"? Esim. tässä tällainen Collinsin pätkä, " www.xxx..." joka on mielestäni huonosti vedetty. Saman vetäisin itse tällä tavalla:" www.mä_rummuissa_collins_soolo_ilman kompurointia" tai jotain. Ymmärtänette mitä tarkoitan, itse en vaan ole riittävän taitava. Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled. |
markkuliini 05.12.2007 02:24:08 | |
---|
Saisikohan tänne ihan uuden topicin tyyliin "YouTube rumpupläjäykset ja miten itse vetäisin saman"? Esim. tässä tällainen Collinsin pätkä, "www.xxx..." joka on mielestäni huonosti vedetty. Saman vetäisin itse tällä tavalla:"www.mä_rummuissa_collins_soolo_ilman kompurointia" tai jotain. Ymmärtänette mitä tarkoitan, itse en vaan ole riittävän taitava. Eihän kellään olisi sellaiseen varaa. Pitäisi ostaa 63 bassaripedaalia, 159 tomia, ja..tai no virvelillä ei ole niin väliä, mutta jokainen Zildjianin kuvastossa oleva symbaali pitäisi hankkia ja Lp:n kataloogista kaikki muovista tehty. Ja sitten vielä pitäisi olla varaa hankkia soittotila josta voi kaataa parit seinät jotta setti mahtuu pystyyn. Niin ja ei se nivusrevähdysten hoitokaan ihan ilmaista ole. Kalliiksi tulisi. :D Mutta et kai sää nyt väitä että tuossa videossa oli mitään järkeä..? Mun mielestä saa todellakin olla kriittinen vaikka ei itse treenaisikaan sirkusrummutusta. |
Deino 05.12.2007 02:31:35 | |
---|
|