sahkuifk 15.01.2012 16:21:36 | |
---|
rintapek: Tän ketjun nimi pitäis vaihtaa. Vajaamielistä keskustelua runpujakkaralla räpiköinnistä. Sit minäkin voisin tänne joskus kirjoittaa jotain. Ihan hyvin täällä pärjätään näinkin :))) Motivaatio vähän kadoksissa ja ei ole ollu oikein jaksamista mihinkään muuhunkaan, tavii varmaan joku uus härpäke hommata niin jos se siitä sitten taas lähtis. Kannujen myyntikin kävi jo mielessä mutta sitä virhettä en enää tee, kerta riitti mulle. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
rintapek 15.01.2012 16:33:31 | |
---|
ferodoz: tohon 700€/kk pintaan löytyy jo hyviä pikkukaksioita tai isoja yksiöitä. Noh, eiköhän paikallisten tyyppien kommenttia asiaan saada ihan tuotapikaa. :) Asiaan kandee suhtautua suurella varauksella. Jos vuokrakämppiä näennäisesti onkin muutama tarjolla, niin niist jokaisessa näytössä on viiskymmentä katsojaa. Ittellä on niinkin tuore kokemus, kuin Elokuun alussa eron myötä muutin Hesaan. Silloin tietty kilpailin kämpistä opiskelija- asuntojen etsijöiden kanssa, mut voin vakuuttaa, et ainakin yksiöissä oli katsojia paikalla enemmän ko mitä yksiöön kerralla mahtui. Mut ittellä kävi tuuri. Tämmöisellä keski- ikäisellä kaljamahalla ei o mitään jakoa kaupungin tai ns. yleishyödyllisten asuntohakujonoissa, vaan kaltaisteni hakijoiden paperit heitetään oitis pinon pohjalle. Ihan tuurilla vaan sattui löytymään vuokravälittäjä ja vuokraemäntä, jotka oli sitä mieltä, et näennäisesti hyvätuloinen mies jolla on hirveen komee titteli vois olla kelpo vuokralainen. Väitän, et asiassa auttoi myös se, et mä olin näytöllä ainoa, joka meni välittäjän luo sanomaan kädestä päivää ja esittelemään ittensä. Muut keskittyivät täyttämään niit papereita. Mä taas olen sitä mieltä, et hyvät käytöstavat ei o koskaan maksanu mulle mitään. Mut niiden perusteella jotkut erehtyvät pitämään mua ihmisenä. One kind of music only - the good kind |
lrz 19.01.2012 09:32:32 | |
---|
|
TAMAS 19.01.2012 10:52:47 (muokattu 19.01.2012 10:53:07) | |
---|
|
Linnunlaulupuu 19.01.2012 12:32:21 (muokattu 19.01.2012 14:57:02) | |
---|
E. Swiss army triplets. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
markkuliini 19.01.2012 22:43:06 | |
---|
Ekat treenit treenattu uudella treenikämpällä. Ja siis ekat treenit elokuun alun jälkeen. Hyi saakeli kun oon ruosteessa! Äänitys ei nyt kuulosta niin pahalta, mutta kylläpä tuntui pahalta soittaminen. Jaksoin kokonaiset kaksi tuntia, ja uusi kämppä soundaa aika huonolta... En tiä.... Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
welho 19.01.2012 22:52:16 | |
---|
Kailis: Jamittelua on ainakin Boot Hillissä (ma), Libertessä (su). On the Rocksissa oli aikaisemmin keskiviikkoisin, nykytilanteesta en tiedä. Rocksissa ja henkassa ei taida tällähetkellä olla jameja... there's no gain without pain |
ferodoz 19.01.2012 23:11:28 | |
---|
welho: Rocksissa ja henkassa ei taida tällähetkellä olla jameja... Oorrait. Eikös Henkassa muistaakseni ollu ihan hyvät puitteet sille hommalle? Vai eikö Mike jaksa ajella Tampere-Helsinki väliä? :) "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Bobana 20.01.2012 21:35:06 | |
---|
markkuliini: Ekat treenit treenattu uudella treenikämpällä. Ja siis ekat treenit elokuun alun jälkeen. Hyi saakeli kun oon ruosteessa! Äänitys ei nyt kuulosta niin pahalta, mutta kylläpä tuntui pahalta soittaminen. Jaksoin kokonaiset kaksi tuntia, ja uusi kämppä soundaa aika huonolta... En tiä.... Näin se menee. Kapulat takkaan ja taotaan pellit auroiksi. Välillä. Meikällä on ollu jostain kumman syystä viimeaikoina taasen hyvä fiiwis soitossa ja improvisaatiokin on tuonut jotain mukanaan. Toista oli viime kesänä. Meinas mennä koko romukasa myyntiin. Mutta kyllä se siitä. Se on vaan nyt toi Sverige-kankkunen tullu ja uuden hypetys vaihtuu arjeksi. Se vaatii taistelua! Ai nyvvai??! |
-Dr.DW- 20.01.2012 22:06:43 (muokattu 20.01.2012 22:13:42) | |
---|
Bobana: Näin se menee. Kapulat takkaan ja taotaan pellit auroiksi. Välillä. Meikällä on ollu jostain kumman syystä viimeaikoina taasen hyvä fiiwis soitossa ja improvisaatiokin on tuonut jotain mukanaan. Toista oli viime kesänä. Meinas mennä koko romukasa myyntiin. Mutta kyllä se siitä. Se on vaan nyt toi Sverige-kankkunen tullu ja uuden hypetys vaihtuu arjeksi. Se vaatii taistelua! No kankahaisessa soittohan se sitä luovinya onkin! ---Ainakin Bluesissa.. Olo on niin murjottu, että karmeampaa oloa ei saa ku... Jaaa... Mutts, niinku joku viisas jossakin sano, ei silloinkaan pidä koko repertuaaria avata, vaikka sitten tietäisi mitä kikkoja hyvänsä! =D Ja noista romukasojen myynnistä -Toisen rpmu on toisen aarre! E: Itseh'n olen laittanut kapulat poikki polvesta ja temponu läppäristä lähtien kaiken alas parvekkeelta ja tuumannu että: -Kerää kuka tarvii. Silloin päätin, että en enää koske kyseiseen instrumenttiin. ...Näin vuosien päästä, myönnettäköön että tuon lupauksen kans on vähän niin ja näin. Dont get me wrong, totta pitäisin lupaukseni, jos tätä en olisi aloittanu pöytään rummuttamalla about 2v. Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
markkuliini 20.01.2012 22:18:09 | |
---|
Bobana: Näin se menee. Kapulat takkaan ja taotaan pellit auroiksi. Välillä. Meikällä on ollu jostain kumman syystä viimeaikoina taasen hyvä fiiwis soitossa ja improvisaatiokin on tuonut jotain mukanaan. Toista oli viime kesänä. Meinas mennä koko romukasa myyntiin. Mutta kyllä se siitä. Se on vaan nyt toi Sverige-kankkunen tullu ja uuden hypetys vaihtuu arjeksi. Se vaatii taistelua! Itseasiassa kun kuuntelin tänään treeniäänitykset niin kuulosti suurimmaksi osaksi tosi hyvältä! :) Soittokämpän akustiikka ja liian vähäinen kuulonsuojaus ainakin vaikeutti soittotilanteessa totuuden kuulemista. Lisäksi miksaushommat tässä välissä on ehkä herkistäny mun kuuloa niin että soittotilanteessa oon enemmän korvana ja virheet kuulostaa suuremmalta. Eli eilinen vitutus vaihtui tänään myhäilyyn. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 21.01.2012 20:14:06 | |
---|
Ei nyt hirveästi rumpsuttelua koske mutta oli tuolla HeavyMedal-palstalla ja pakko laittaa tännekkin. On sen verran erilaista. Siis Arabimetallia. Vahvat itämaiset sävytteet ja kyllä ainakin meikään kolisi ekalla. Ainakin riittävän erilaista. Kiehtovaa. Huomaa rumpalin kapulaotteet! Taitaa olla aika opiskellut kaveri... : ) http://www.imperiumi.net/index.php?act=albums&id=12802Ai nyvvai??! |
Kailis 21.01.2012 20:17:41 | |
---|
Mulla on hävinnyt toi "lainaa, muokkaa ym." valikko kokonaan. Mid vid??? majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Bobana 21.01.2012 20:20:03 (muokattu 21.01.2012 20:20:43) | |
---|
Kailis: Mulla on hävinnyt toi "lainaa, muokkaa ym." valikko kokonaan. Mid vid??? Ihme...? Kirjaudu ulos ja taas takas? EDIT: Ai niin mut jos oot ollu taas tuhmeliini...? Ai nyvvai??! |
Kailis 21.01.2012 21:27:36 | |
---|
Bobana: Ihme...? Kirjaudu ulos ja taas takas? EDIT: Ai niin mut jos oot ollu taas tuhmeliini...? Paskat. Oli adblock asetukset fituroillaam... majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Bobana 21.01.2012 23:45:39 | |
---|
Kailis: Paskat. Oli adblock asetukset fituroillaam... Mmuham! Setä kompuroi nyt. Hei, et sä nyt NIIN vanha sentään vielä ole. : D Ai nyvvai??! |
Kailis 23.01.2012 00:35:46 | |
---|
Bobana: Mmuham! Setä kompuroi nyt. Hei, et sä nyt NIIN vanha sentään vielä ole. : D Ei voi arvata että tollasen pop-up ym. höpön estämiseen tarkoitettu lisäosa ottaisi sivuilta noikin pois. Joku moka siinä. Onneksi saa sivukohtaisesti laitettua. Mut joo. Ikä näkyy mm. siinä ettei tajua näistä vehkeistä juuri mitään. Onneksi on nuorempia soittajia bändissä. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
-Dr.DW- 23.01.2012 17:14:00 | |
---|
Puoleenväliin olen tällä hetkellä kahlannut "The Black keys"n, albumin Brothers. Ehkä sielukkain albumi, mitä olen kuulle. ...Niinku Nevöevö! Eihän tämä varsinaisesti mikään "rumpujuttu" ole, mutta sanoisin -mies tietää soittimensa. Lisätä tähän ri, kaikkea muuta mikä on upeaa, tässä pumpussa! Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
welho 24.01.2012 15:44:24 | |
---|
there's no gain without pain |
Kailis 24.01.2012 17:36:58 | |
---|
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |