Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 559 60 61 62 63399 400 401 402 403
Speedy
12.06.2012 15:10:51

ferodoz: mutta ehkä mä en vain itse pidä niitä outoina juttuina.

Niinpä, maku juttuja.. En nyt kehtaa uudelleen kuunnella mutta jossain biisissä komppi loppu "kesken" tai muuttu yllättäen.. Muutama isompi ja selkeästi merkkaava filli tuli rakenteen keskelle, mutta sitten rakenteen loppuun tuli vastakohtainen filli.. Itse tekisin juuri päin vastoin. Mutta mulla onkin fillit aika simppeleitä muutenkin..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
ferodoz
12.06.2012 15:22:08

Speedy: Niinpä, maku juttuja.. En nyt kehtaa uudelleen kuunnella mutta jossain biisissä komppi loppu "kesken" tai muuttu yllättäen.. Muutama isompi ja selkeästi merkkaava filli tuli rakenteen keskelle, mutta sitten rakenteen loppuun tuli vastakohtainen filli.. Itse tekisin juuri päin vastoin. Mutta mulla onkin fillit aika simppeleitä muutenkin..=I

Aa, sä sitä meinasit. Uskallan harrastaa tätä hommaa siksi että biisit ja soittajat on tuttuja. Oudossa porukassa toimisin juuri mainitsemallasi tavalla. :P
www.suhdelukucoverband.fi
Speedy
12.06.2012 15:27:08

ferodoz: Aa, sä sitä meinasit. Uskallan harrastaa tätä hommaa siksi että biisit ja soittajat on tuttuja. Oudossa porukassa toimisin juuri mainitsemallasi tavalla. :P

Varmasti.. Omaan korvaani se kuullostaa aika levottomalta.. Tai siltä että rumpali ei ole täysin kartalla mitä tapahtuu..=)
ferodoz
12.06.2012 15:34:13

Speedy: Varmasti.. Omaan korvaani se kuullostaa aika levottomalta.. Tai siltä että rumpali ei ole täysin kartalla mitä tapahtuu..=)

Ehkäpä. Toisaalta hyvä että otit asian puheeksi, sitä ehkä osaa vastaisuudessa kuunnella omillakin korvilla että onko se sittenkään se oikea tapa. Kiitokset rakentavasta kritiikistä, näitä mä arvostan! :)
www.suhdelukucoverband.fi
hollmi-5
12.06.2012 16:05:01
ferodoz: Ehkäpä. Toisaalta hyvä että otit asian puheeksi, sitä ehkä osaa vastaisuudessa kuunnella omillakin korvilla että onko se sittenkään se oikea tapa. Kiitokset rakentavasta kritiikistä, näitä mä arvostan! :)

Kyllä se on niin, että ylimääräinen kikkailu saattaa piristää eniten omaa mieltä, mutta musiikillisesti se ei välttämättä toimi. Sinun kannattaa kuunnella enemmän biisiä ja keskittyä siihen, mikä toimii. Jos et ole ihan varma, vedä suorempaa linjaa. Se kuitenkin toimii aina.

Toisin noin huonoista näytteistä ei ole kiva antaa palautetta, vaikka sitä pyydettäisiinkin. Bändin balanssi ei tule ilmi. Eikä kaikkien soittajien osuudet kuulu ollenkaan.
Soundit, piuhat ja kajarit.
RstoU
12.06.2012 16:41:34
jazzmies: No niin. Tässä on vähän näytettä siitä mitä puuhailimme eli pätkiä soitostani ja piiseistäni. Kaikki pohjat livenä purkkiin niin kuin asiaan kuuluu. http://maihinnousu.net/s/16772

Minkälainen Sabian-rivistö oli käytössä? Tasapainoisesti istuvat rumpusoundeihin.
jazzmies
12.06.2012 17:39:01
RstoU: Minkälainen Sabian-rivistö oli käytössä? Tasapainoisesti istuvat rumpusoundeihin.

Kuulokuvassa oikealta vasemmalle:
Haitsupari on Sabian Legacy Hi-hat 14"
1. Sabian HHX Chinese 18"
2. Sabian Artisan Light Ride 20" (1. näyte) / Sabian HHX Legacy Ride 20" (2. näyte)
3. Sabian HHX Evolution Splash 10"
4. Sabian Ralph Peterson Limited Edition Ride 22"
5. Sabian HHX-treme Crash 16"
6. Sabian Paragon Diamondback Chinese 20" (jinglet poistettu, niitit jäljellä)

Minunkin mielestäni peltisaundi on ihan mieletön paketti tuon setin kanssa. Ja soitettavuudeltaan setti ja pellit ovat yhdessä ihan hunajaa.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
jazzmies
12.06.2012 17:39:01 (muokattu 12.06.2012 17:39:41)
--- tuplapostaus ---
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
hollmi-5
12.06.2012 18:42:39
jazzmies: Kuulokuvassa oikealta vasemmalle:
Haitsupari on Sabian Legacy Hi-hat 14"
1. Sabian HHX Chinese 18"
2. Sabian Artisan Light Ride 20" (1. näyte) / Sabian HHX Legacy Ride 20" (2. näyte)
3. Sabian HHX Evolution Splash 10"
4. Sabian Ralph Peterson Limited Edition Ride 22"
5. Sabian HHX-treme Crash 16"
6. Sabian Paragon Diamondback Chinese 20" (jinglet poistettu, niitit jäljellä)

Minunkin mielestäni peltisaundi on ihan mieletön paketti tuon setin kanssa. Ja soitettavuudeltaan setti ja pellit ovat yhdessä ihan hunajaa.

Jumankekka. Jäbällä on ns. lentokoneen ohjaamollinen sälää ;)
tomboarmageddon
12.06.2012 19:37:24
RstoU: Minkälainen Sabian-rivistö oli käytössä? Tasapainoisesti istuvat rumpusoundeihin.

Pitihän se käydä kuulemassa. Kauheeta pas... ei vaine. Ompa kyllä omaperäistä matskua. Ei silti liian vaikeatajuista. Hyvät on soundit ja soittajat. Pro miehillä tai siis henkilöillä pro meininki!
Mielenkiinnolla jää odottamaan koko levyä.
Speedy
12.06.2012 19:57:17

jazzmies: pellit ovat yhdessä ihan hunajaa.

Pellit kyllä kuullostavat ihanilta.. Virvelistä en tykännyt yhtään..=(
jazzmies
12.06.2012 20:11:58
Speedy: Virvelistä en tykännyt yhtään..=(

Mikä niistä?
jazzmies
12.06.2012 20:12:35
hollmi-5: Jumankekka. Jäbällä on ns. lentokoneen ohjaamollinen sälää ;)

Tosi kovalle jätkälle tai akalle riittää puolikas splässi.
hollmi-5
12.06.2012 20:54:51
jazzmies: Tosi kovalle jätkälle tai akalle riittää puolikas splässi.

Toi on hyvä meininki, että laittaa mielensä mukaan...
rockstar
12.06.2012 21:12:51
Uuden bändin kanssa vähän studionauhoitetta...

http://soundcloud.com/hallankumous/hallankumous-j-rkeni-piilotin
"You work a hi-hat like it's dropping dollar bills and the rent is due tonight!"
Speedy
12.06.2012 21:54:39

jazzmies: Mikä niistä?

Jaa siellä oli montakin.. No mutta siitä mikä niissä sooloissa rämisi ja ulvoi ja valitti..
jazzmies
12.06.2012 22:30:49
Speedy: No mutta siitä mikä niissä sooloissa rämisi ja ulvoi ja valitti..

Mutsis valitti kun sua teki. Olet valitettavasti väärässä täässäkin, mojdå!
statistiÖ
12.06.2012 23:18:19

ferodoz: kivaa soittaa vaikka olikin 39 astetta kuumetta.

Sori, ei se sitten mikään ramppikuume ollut :) ehkä.
statistiÖ
12.06.2012 23:42:07

jazzmies: Mutsis valitti kun sua teki. Olet valitettavasti väärässä täässäkin, mojdå!

Et ole tosissasi, ethän :)
Speedy
13.06.2012 00:39:56

jazzmies: Mutsis valitti kun sua teki. Olet valitettavasti väärässä täässäkin, mojdå!

Jassåå.. Nyt kun kuuntelin uudestaan (josko oisin tykänny, mutta en) niin pellitkin alko häiritsemään.. kaikki on saundiltaan "outoja", olisin kaivannut sekaan jotain "normaalia" saundia. Soitto toimii hyvin ja on teknisesti laadukasta, mutta aika persoonatonta ja tasapaksua.. Se tosin korreloituu soittajaan, joka yrittää sitä olla..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)