dictatorsh*t 21.07.2006 19:01:20 | |
---|
|
-Jere- 21.07.2006 19:33:24 | |
---|
Kuulostaa etäisesti tutulta..... Ainiin... Tää on se sama biisi jota 4vuotias siskontyttö soitteli mun sähkörummuilla. Paha siskon tyttö sulla, pistäppä rumputunneille. ja on muuten hyväsoundiset sähkörummut... :) |
jussijoe 21.07.2006 19:39:14 | |
---|
Tekniikka on työkalu puhumiseen, Musiikki on kieli, ei mitään yhden käden tremoloita ku voi soittaa saman jutun kahdella kädellä ;) Soundi, Fraasit, Dynamiikka ja tauot ratkaisee mun mielestä. Nauhoitin tuossa viime yönä tuollaisen free soolo sävellylksen symbaaleille ja setille. symbaaleina on bosphorusta: Master turk 22", 19", Master flat 20", 21", Master flat bell 20" Master 15" hihat ja joku special 18" Crash. Setti on Signia Marquis 12" 14"+18"bd ja Ludwig 14*8 vaahtera snare. Mikitys on: 2 overheadia, 2 tila mikkiä ja yks bassari mikki. Miksauksessa on haettu mahdollisimman vintage kuuloista soundia modernilla tilan tunnulla. Itse soitan ja miksaan. Biisi ei menny eka otolla vaan toisella purkkiin ;) http://www.mikseri.net/music/play.php?id=217901&type=hi Kuunelkaa ihmetelkää ja dissatkaa :) on muuten pahaa shittiä, hyvät soundit kuulokkeilla kuulostaa siltä niinku olis itte setin takana, onhan tuo aika free ;) |
vapauskauppias 21.07.2006 19:42:32 | |
---|
"Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja." |
Magiz 21.07.2006 20:14:00 | |
---|
Keep it Fresh |
Epämuusikko 21.07.2006 20:46:21 | |
---|
-Toisaalta tuo ei välttämättä olekkaan mitään kuuntelumusiikkia.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
-Jere- 21.07.2006 20:47:24 | |
---|
tämähän oli varsin toimivaa ja experimentoivaa soittelua. pidin kovasti. snaresi melkein ihan pistää kateeksi. mullekin tuommoinen peli. :) Kiitos vaan kovasti, snare on kyllä mahtava, se oli jossain iisalmen musaopiston lattian nurkassa pyörimässä, vanne vinona ja viisteet paskana, ostin uuden vanteen (12 reikää) oli muuten vaikea saada ja viisteet teki kumun pekka. ostin virvelin sieltä pois, on vissiin kepan vanha. mutta se on mahtava enkä ole myymässä sitä ikinä ;) |
HeavyMachinery 21.07.2006 22:39:23 | |
---|
Paha siskon tyttö sulla, pistäppä rumputunneille. ja on muuten hyväsoundiset sähkörummut... :) Ma tiedan :D Nappakkaa soittoa muuten.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
moderndrummer88 22.07.2006 03:12:08 (muokattu 22.07.2006 03:15:41) | |
---|
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Sa(n)kari 22.07.2006 17:51:02 | |
---|
Aika veikeätä kamaa. Soundit sopii tyyliin erinomaisesti. Jostain syystä tämä pätkä toi mieleeni Lucasartsin vanhan seikkailupelin Day Of The Tentaclen. Klassikko. "Friends, Friends.." Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
beethro 27.07.2006 23:51:10 (muokattu 28.07.2006 00:55:19) | |
---|
www.mikseri.net/dmband Tuolta löytyy pari uutta lohkaisua tulevalta Ep:ltä. Tommosta "nopeaa" rokkiahan noi... Miksaukset ovat vasta alustavia, esim. virvelisoundi on mun mielestä hieman kylmähkö, mutta kyllä noista hyvän kuvan saa kuitenkin. On tuolla myös yks biisi vanhalta Ep:ltä, Endless Highway, joka on mun mielestä kelpo biisi, mutta huonosti toteutettu :) Biisit on siis nauhoitettu meidän omalla treeniksellä ja miksattu kitaristin kotona. Lähetämme koko EP:n vielä masteroitavaksi, jos olemme tyytyväisiä lopputulokseen. Rumpuina toimivat noi mun jäsenkuvauksestakin löytyvät Taman SC Performerit pl.10" tomi, ja virveli oli teräksinen Pearl Free Floater.Symbaalit myös kuvauksessa näkyvät. Virpassa oli mikkinä Shuren SM 57,ja basarissa AKG:n mikki, en muista mallia. Overheadista ja tomimikeistä en tiedä tarkemmin,mutta ajoivat nekin asiansa kohtalaisesti... Other moneyish |
Epämuusikko 28.07.2006 11:48:18 (muokattu 28.07.2006 11:53:01) | |
---|
-Toisaalta tuo ei välttämättä olekkaan mitään kuuntelumusiikkia.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
ilarj 28.07.2006 14:19:36 | |
---|
No pistetäänpä tänne oma häröilyproggis, jossa soitan kaikki soittimet itse, tai ainakin luuppaan omaa soittoani ;) www.mikseri.net/vario heittäkää jotain kommentii.. Ja tää voi olla aika vaikeeta matskua. |
moderndrummer88 28.07.2006 15:04:03 | |
---|
No pistetäänpä tänne oma häröilyproggis, jossa soitan kaikki soittimet itse, tai ainakin luuppaan omaa soittoani ;) www.mikseri.net/vario heittäkää jotain kommentii.. Ja tää voi olla aika vaikeeta matskua. Olipahan melko pahaa shittiä :D tuossa Vario's Themessä on hämärää kiilailua kompissa, siistiä. HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
mika_89 28.07.2006 15:07:46 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/twentybucks.57250.php pistinköhän tämän jo tänne ?:D ei ainakaan näkynyt viime sivuilla. mutta siis, alkaako komppi biisin lopussa teidän mielestänne menemään vähä nokille? tai oikeastaan basari? jotenki tuntuu että siinä lopussa basari etuilee... toisella otolla kokonaan sisään soitin ton biisin ja ehotin kyllä että vetäisin uusiks mutta ei kuulemma muitten mielestä tarvi ja nyt harmittaa :/ TAMA on kyllä meleko hyvä |
mika_89 28.07.2006 15:10:24 | |
---|
oi anteeks, ois pitäny kahtua tarkemmin :D tuolahan oli jo puhetta tästä... mutta siis etuilemisesta ei puhuttu mitään että eikai se sitte kauhiasti nokille mee ? TAMA on kyllä meleko hyvä |
Magiz 28.07.2006 19:27:55 | |
---|
Uudesta vanhasta biisistä EDIT: se olikin kokonaan. Hyvä homma. http://www.grandmanoeuvre.com/walkaway.mp3 Ei kvantisoitu! *tuulettaa* hitto että tykkäsin tästä! itseasiassa en pidä tälläisestä musiikista yhtään, mutta nyt kun tuon kuuntelin, se piti kuunnella uudestaan! todella mainio vetäisy! pidin. nätti ja heleä naisääni kyllä puree meikäläiseen, ja rummut oli juuri kohdillaan. oikein. :) Keep it Fresh |
miän vain 28.07.2006 21:41:20 | |
---|
Tuo -jere-:n friikikkailu oli aivan mainio. Tuollaista on tullut tässä lähiaikoina soiteltua - ei tosin lähellekään yhtä hyvin. Hyviä ideoita ns. normisoittoon saa kolistelemalla välillä ihan aivot narikassa, fiiliksellä vaan. Joku järkihän tuollaisessakin menossa pitää olla. |
vapauskauppias 29.07.2006 00:45:34 | |
---|
Uudesta vanhasta biisistä EDIT: se olikin kokonaan. Hyvä homma. http://www.grandmanoeuvre.com/walkaway.mp3 Ei kvantisoitu! *tuulettaa* Taas aivan loistavaa kamaa. Todella hauskoja ratkaisuja sinulla soitannollisesti. Hyvällä tavalla hiukan erilaisia. Varsinkin se tomikomppi yllätti juuri siinä kohdassa, mutta se toimi todella mainiosti. Mainio biisi, mainiota soittoa ja mainioita ratkaisuja. "Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja." |
HeavyMachinery 29.07.2006 15:15:11 | |
---|
Taas aivan loistavaa kamaa. Todella hauskoja ratkaisuja sinulla soitannollisesti. Hyvällä tavalla hiukan erilaisia. Varsinkin se tomikomppi yllätti juuri siinä kohdassa, mutta se toimi todella mainiosti. Mainio biisi, mainiota soittoa ja mainioita ratkaisuja. Tomikomppi on kyllä hyvä kiinnitin siihen huomiota vasta nyt.... Kokonaisuus on todella miellyttyvä. Laulat vetää komeasti komppi rullaa ja urut pörisee... minä pidän.... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |