p.g. 06.05.2012 02:15:32 | |
---|
|
-Dr.DW- 06.05.2012 02:39:13 (muokattu 06.05.2012 02:43:40) | |
---|
p.g.: Heitetään tämmönen väsäys tänne,kun ei ole muutamaan vuoteen täällä mihinkään osallistunut.. http://www.youtube.com/watch?v=Hz0G9rAhcmk Ihan hyvähän tuo oli, näin anonyymiks... Tuu sitten laittaan uusi video, kun oot proo... (se rakas huumori, sarkasmi) Mutta, ihan unohdettuna kaikki huumori, sie soitat virheettömästi. Iskujen kovuus vastaa, "tirpalleen", muun musiikin dynamiikkaa. Erityisen hieno veto. Kuoppis, ku Kuoppis. E:typoja EE: Nyt joutuu korjaamaan jo nioinkin paljon, että en viitti ees eritellä=D "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
Hammarberg 06.05.2012 02:46:58 | |
---|
-Dr.DW-: Katoin mie nuo muutkin, rautainen ammattilainen, Ei se mielipidi mihinkään muuttunu. Ajan kans ku tehään, niin tietää että upeaa. Ei Doomia Vadruzzikaan paremmin tee. E: Koska Doomin musahan on noh, synkkää... Tai ainakin se on tarkoitettu olevan, mutta sinä kyllä soitat tuon just niin kun pitääkin. kiitoksia. :) tota Doomia on miulla tekeillä muuten enempikin, jahka saan aikaseks äänittää/kuvata.. kahtoos jos parin viikon sisään joutaa tekemään. :) |
-Dr.DW- 06.05.2012 02:50:57 | |
---|
Hammarberg: kiitoksia. :) tota Doomia on miulla tekeillä muuten enempikin, jahka saan aikaseks äänittää/kuvata.. kahtoos jos parin viikon sisään joutaa tekemään. :) Retroillessani, mie kuuntelen niitä, enempi ku mielellään=D Vaan, pirun hyvin sie nuo karjasit. "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
p.g. 06.05.2012 13:26:26 | |
---|
-Dr.DW-: Ihan hyvähän tuo oli, näin anonyymiks... Tuu sitten laittaan uusi video, kun oot proo... (se rakas huumori, sarkasmi) No juu,kiitos vaan,mut ei proota taida tulla enään vaikka yrittäiskin. :) |
dumbass 08.05.2012 15:54:50 (muokattu 08.05.2012 16:00:24) | |
---|
Tämäkin internet-rumpukisahuora heräsi taas. Biisi on imelä mutta niin on palkinnotkin :--B http://youtu.be/mSBOwEte0Zc On ihan mielenkiintoinen tilanne tuolla Firthillä. huomenna on deadline osanotoille ja se osallistumisapplikaatio ei oo toiminu viiteen päivään. Ihmiset meinaa olla vähän vihaisia kun ei saa otoksiaan mukaan.. |
Speedy 08.05.2012 17:35:07 | |
---|
dumbass: Tämäkin internet-rumpukisahuora heräsi taas. Biisi on imelä mutta niin on palkinnotkin :--B http://youtu.be/mSBOwEte0Zc On ihan mielenkiintoinen tilanne tuolla Firthillä. huomenna on deadline osanotoille ja se osallistumisapplikaatio ei oo toiminu viiteen päivään. Ihmiset meinaa olla vähän vihaisia kun ei saa otoksiaan mukaan.. Onhan tuonne tullu noita videoita.. Mainostetaan ny omaakin täällä..=) http://youtu.be/YaC0l3Oz0BE "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
VeKrio 08.05.2012 21:25:50 | |
---|
dumbass: Tämäkin internet-rumpukisahuora heräsi taas. Biisi on imelä mutta niin on palkinnotkin :--B http://youtu.be/mSBOwEte0Zc On ihan mielenkiintoinen tilanne tuolla Firthillä. huomenna on deadline osanotoille ja se osallistumisapplikaatio ei oo toiminu viiteen päivään. Ihmiset meinaa olla vähän vihaisia kun ei saa otoksiaan mukaan.. Olipa hienosti vedetty. Hieno kontrolli. Jos ton soittais yhtään löysällä tatsilla niin kuulostais siltä, että on kauhee määrä tavaraa huonolla maulla. Mut ei. Kun soittaa hyvin ja tietää mitä soittaa niin mooses kun saundaa hyvin. On hyvä saundi. Ei toi sattuis olemaan just se bosse minkä siitä kahden vuoden takaisesta palkintopallipaikasta sait? Joku traditional? Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
-Dr.DW- 08.05.2012 21:51:54 | |
---|
dumbass: Tämäkin internet-rumpukisahuora heräsi taas. Biisi on imelä mutta niin on palkinnotkin :--B http://youtu.be/mSBOwEte0Zc On ihan mielenkiintoinen tilanne tuolla Firthillä. huomenna on deadline osanotoille ja se osallistumisapplikaatio ei oo toiminu viiteen päivään. Ihmiset meinaa olla vähän vihaisia kun ei saa otoksiaan mukaan.. Nonni, vähän myöhemmin kun kokeili uusiksi, niin jo latautukin! On kyllä kaikinpuolin taidokasta soittoa, eteenkin tykkäsin tuosta kertsistä. Et "sortunu" vetämään vaan suoraa komppia! Jatkakaa! "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
DrmBug 08.05.2012 22:52:07 | |
---|
-Dr.DW-: Nonni, vähän myöhemmin kun kokeili uusiksi, niin jo latautukin! On kyllä kaikinpuolin taidokasta soittoa, eteenkin tykkäsin tuosta kertsistä. Et "sortunu" vetämään vaan suoraa komppia! Jatkakaa! Minusta kertsi kuulosti oudolta, komppi ja biisi olivat aika eri maailmoista. Muutenkin näissä kisoissa tuntuu menevän siihen, että keksimällä keskitään jotain erilaista, vaikka se ei sopisi biisiin ollenkaan. Tuokin kertsi mielestäni vaan toimii sillä suoralla beatillä parhaiten. Toki biisikin on aika huono... Ja nämähän ovat vain minun kaksi senttiä. |
-Dr.DW- 08.05.2012 23:51:26 (muokattu 08.05.2012 23:52:32) | |
---|
DrmBug: Minusta kertsi kuulosti oudolta, komppi ja biisi olivat aika eri maailmoista. Muutenkin näissä kisoissa tuntuu menevän siihen, että keksimällä keskitään jotain erilaista, vaikka se ei sopisi biisiin ollenkaan. Tuokin kertsi mielestäni vaan toimii sillä suoralla beatillä parhaiten. Toki biisikin on aika huono... Ja nämähän ovat vain minun kaksi senttiä Niin, mutta jos siinä kertsissä ei olis ollu tuollasta erikoista osaa, niin se olis ollut ihan normi tusinahuttua jota on maailma täynnä... E: Hups, kun meni harmaaks "Alcoholic? I prefer, drinking enthusiast!" =D |
Speedy 09.05.2012 00:27:19 | |
---|
DrmBug: Muutenkin näissä kisoissa tuntuu menevän siihen, että keksimällä keskitään jotain erilaista, vaikka se ei sopisi biisiin ollenkaan. Tuokin kertsi mielestäni vaan toimii sillä suoralla beatillä parhaiten. Toki biisikin on aika huono... Ja nämähän ovat vain minun kaksi senttiä. Olen samaa mieltä.. paitsi että biisi on minusta ihan hyvä.. ainakin tarttuva.. Ja mitä rumpusuorituksiin tulee niin en kyllä allekirjoita Carlockinkaan vetoa täysin.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
dumbass 09.05.2012 01:00:52 (muokattu 09.05.2012 01:26:31) | |
---|
DrmBug: Minusta kertsi kuulosti oudolta, komppi ja biisi olivat aika eri maailmoista. Muutenkin näissä kisoissa tuntuu menevän siihen, että keksimällä keskitään jotain erilaista, vaikka se ei sopisi biisiin ollenkaan. Tuokin kertsi mielestäni vaan toimii sillä suoralla beatillä parhaiten. Toki biisikin on aika huono... Ja nämähän ovat vain minun kaksi senttiä. Biisi oli minusta esimerkiksi Shuren kisaan verraten ihan mahtava (joskin huono verraten ylipäätään hyviin biiseihin), kerrankin joku perusbiisi eikä yritetty ahtaa kaikkia musiikkigenrejä yhteen ripuliin. Pakkohan tuolla on jotenkin yrittää erottua massasta, koska kyseessä on rumpukilpailu eikä ammattilaisstudiosessio kyseisen laulaja-artistin kanssa. Harmi ettei muu komppiryhmä oikein anna tilaa erilaisille ratkaisuille. Veikkaan kuitenkin että kun Keith kuuntelee 200. kerran biisin läpi niin se 2x4-komppi alkaa hieman puuduttaa, oli se soitettu miten tiukasti tahansa. Säästelin junttaukset tarkoituksella c-osaan :--) Mun mielestä tämmöset pitää vetää mahollisimman kieli poskella ja keksiä jotain mitä muut ei oo tulleet ajatelleeks. En mä ainakaan saa tämmösessä yhteydessä mitään irti sellaisesta soitosta joka saattaa "palvella" kappaletta ja sen tunnelmaa herkkiä sanoituksia myöten parhaiten (lue: 2x4-komppi). :---- VeKrio: Ei toi sattuis olemaan just se bosse minkä siitä kahden vuoden takaisesta palkintopallipaikasta sait? Joku traditional? Kiitti! Traditionalin valkkasin sillon, mut tein jo uuden reissun. Toi on 22" Jadis ja vasemmalla 20" special 3 niiteillä. Speedy: Onhan tuonne tullu noita videoita.. Pari ensimmäistä päivää se toimikin. Hyvä meininki sulla muuten. |
VeKrio 09.05.2012 01:01:56 (muokattu 09.05.2012 01:30:43) | |
---|
Speedy: Onhan tuonne tullu noita videoita.. Mainostetaan ny omaakin täällä..=) http://youtu.be/YaC0l3Oz0BE Tossa säkeistössä on Speedyllä tosi hieno meininki. Jotenkin lepää siinä toi homma. Kun nyt video on täällä kommentoitavana, niin uskallan sanoa jotain ei niin kivaa. Kertsi vaan jotenkin tökkii ihan kamalasti mun korvaan. En tiiä puskeeko se, kiilaako vai mitä siinä tapahtuu mutta jotenkin leviää koko höskä. Se miten se on levollinen se koko fiilis siinä säkeistössä niin se häviää kuin pieru saharaan. Sit lepo tulee taas kun tulee kakkossäkeistö. En tiä onkohan rummut vaan siinä pinnassa ja siksi tuntuu musta tolta. En kuunnellut tonne loppuun asti. Puoleen väliin kuuntelin. Ihan sika hyvä saundi Kumun tomeissa tossa säkeistössä. Oikein just se saundi mikä niissä parhaillaan on. MUOKS... Kävin kuuntelemassa tommosen kaheksan kappaletta alusta jonnin matkaa ja musta erikeepper vetää ihan selvästi kyllä kaikista komeiten ja maulla. Ehkä saundi on siinä myös eniten kohdillaan kokonaisuudessaan. Muutamissa oli miksattu rummut turhan pintaan. Jotenkin kärsii kokonaisuus siitä liiaks. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
haunted 09.05.2012 08:23:34 | |
---|
dumbass: Tämäkin internet-rumpukisahuora heräsi taas. Biisi on imelä mutta niin on palkinnotkin :--B http://youtu.be/mSBOwEte0Zc On ihan mielenkiintoinen tilanne tuolla Firthillä. huomenna on deadline osanotoille ja se osallistumisapplikaatio ei oo toiminu viiteen päivään. Ihmiset meinaa olla vähän vihaisia kun ei saa otoksiaan mukaan.. Säe tosi hyvä, kertsis on liikaa vääntöö ja tuntuu että on ollu pakko just laittaa osaamista ja kikkaa peliin. Karlokki tekee touhun tyylillä, niinku aina, mutta tässä menee sellaseks leveilyks homma. Joku puhu suorasta biitistä tohon kertsiin, ja oli siinä oikees. Tuo speedyn veto on ok. Siinä ja siinä onko mallettihommas kekseliäisyyttä tjms liikaa, myös vähä tiukemmin/intensiivisemmin vois mun makuun vetää kertsin. (Mä oon muuten ite huonompi rumpali ku kukaan muu täälä foorumilla, koitin vaan hetken olla jazzmies ) "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Speedy 09.05.2012 10:28:59 | |
---|
Kiitos, kommentteja kaipasinkin.. Hyvä että jos saundi on kohdillaan, basari sais kuulua vähän paremmin, napsua enemmän niin erottus huonommistakin kajareista paremmin.. Minusta mun soitta on kokoajan vähän nokillaan, sen p-karvan verran.. Olen kyllä muutenkin enemmän etukenon kun takakenon miehiä.. Mutta tuossa en tiiä, oisko äänitys syistä tausta eri kohdassa nauhotetun audion kanssa.. Plus että mikä itseäni häiritsee suunnattomasti on se että youtube on siirtäny kuvaa eri kohtaan äänen kanssa.. Ja äänikin on suttuisempi. Jotenkin kai sen sai menemään ilman mitään youtuben omia säätöjä, mutten osaa.. Oma lähestymistapa tuohon biisiin oli matkia jotain Keithiltä, keksiä jotain omaa ja kuunnella mitä biisi kaipaa.. Minusta tuo biisi, varsinkin kertsi on semmonen perus-jenkki-kantri-poppi-biisi, johon omanlainen ajo sopii.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
jazzmies 09.05.2012 11:43:38 | |
---|
haunted: (Mä oon muuten ite huonompi rumpali ku kukaan muu täälä foorumilla, koitin vaan hetken olla jazzmies ) Ihan hyvin lähti :D Carlockin veto oli hänen tyylistään, ehkä hieman yliampuvaa suhteessa kappaleen perusolemukseen. Kappale on ihan jees, keskiverto singer-songwriter-tekemistä, missä on rumpalille paljon liikkumavaraa. Toistaiseksi erikeeper ja speedy ovat molemmat käyttäneet luovuutta ja omaa kulmaa virkistääkseen kappaletta. Hyvä jässikät! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
mkok 09.05.2012 14:26:19 | |
---|
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
Epämuusikko 09.05.2012 14:43:12 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Puzzle 09.05.2012 14:58:44 (muokattu 09.05.2012 15:00:08) | |
---|
En oikein tiedä, että mihin ketjuun tämä olisi pitänyt kirjoittaa. Anyway: Haluan "haastaa" kaikki palstalaiset väsäämään rumpucoverin tästä biisistä: Noisia - Machine Gun: http://www.youtube.com/watch?v=SAO-lzl3vVQ Kyseessä konebiisi, eli rumpuja ei ehkä voi vetää yksi yhteen alkuperäisen kanssa. Haluaisin nähdä, millaisia luovia ratkaisuja täällä keksitään :) Lupaan nauhoittaa oman versioni heti, kun saan jostakin nauhoituskalustoa. Jos joku innostuu, niin laittakaa vaikka mulle pikaviestiä niin lähetän sitten tuon alkuperäisen biisin. "Viiksivaha ei meinaa lähteä suihkussakaan pois. Saatan käyttää sitä liikaa." -Sakmongkol |