Kailis 19.01.2009 22:00:06 | |
---|
Eli se ei ole keneltäkään pois, jos ihmisillä on erilaiset musiikillisen arvot. Sinun näppäimistöstäsi lähteneenä tämä kuulostaa ristiriitaiselta. |
hansakemanelius 19.01.2009 22:09:33 | |
---|
Nonniin Hans, taas siulla rupeaa jutut luisumaan nivusen seudulle... Toisaalta aihekin oli kovat Kaket. Aika selkeä ilmaisu tuo kova Kake, ei pitäisi tulla väärinkäsityksiä.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
markkuliini 19.01.2009 22:20:32 | |
---|
Tämätämätämätämä. Jos ton sun signature-lickin aloittaa offbeatilla niin se on Mätämätämätämätä. Mitäs siitä sanot? Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Epämuusikko 19.01.2009 22:34:00 | |
---|
Jos ton sun signature-lickin aloittaa offbeatilla niin se on Mätämätämätämätä. Mitäs siitä sanot? Ja jos sen laittaa kvintolin sisään, niin se on Mätämätämä-Tämätämätä. R.I.P Oksanen |
markkuliini 19.01.2009 22:37:24 | |
---|
Ja jos sen laittaa kvintolin sisään. Ei sitä nyt laiteta kvintolin sisään...
...perverssi. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Kailis 19.01.2009 22:44:16 | |
---|
Ei sitä nyt laiteta kvintolin sisään...
...perverssi. Kovat Kaket vois vaik laittaa... |
Epämuusikko 20.01.2009 01:02:43 | |
---|
Tämä ketju oli jo alkujaan paska. Eikä se siitä parane. lukkoon. R.I.P Oksanen |
jtpennane 20.01.2009 16:50:59 (muokattu 20.01.2009 16:54:54) | |
---|
Ja sallittakoon se, että ne treenaa ja paljon, joiden soittama musiikki vaatii paljon treenaamista. Oma perversioni on se, että diggaan paraikaa musiikista, jota täytyy treenata. Se musiikki on haastavaa, vaikka juuri se ei kiinnosta siinä musiikissa, vaan itse musiikki. Mun pointti meni sulta täysin ohi. Otetaanpa esimerksi vaikka 5CQ, aivan loistava suomalainen orkesteri. Tuskin kukaan väittää, että sitä kamaa voisi soittaa treenaamatta. Silti, minä väitän, että kovin moni ei pystyisi tekemään samaa kamaa vaikka kuinka treenaisi. Tyylitajua ei voi treenata! Edit: Laitetaan vielä :-) ennenkuin jollain palaa käpy. Mä tiedän missä sä asut! |
passe 20.01.2009 17:52:56 | |
---|
Tyylitajua ei voi treenata! Paskapuhetta! Sometimes more is more |
markkuliini 20.01.2009 17:54:39 | |
---|
Tyylitajua ei voi treenata! Edit: Laitetaan vielä :-) ennenkuin jollain palaa käpy. Kyllä musta voi, mutta se vaatii kyseiseisen musiikkiajin arvostusta. Sitä ei kaikilla aina ole.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
OPJ1974 20.01.2009 17:59:24 | |
---|
Kyllä musta voi Ja ehkä vähän valkoinenkin, ehe... Yksinkertainen asia vaatii aina paljon selitystä. |
jazzmies 20.01.2009 18:56:56 | |
---|
Mun pointti meni sulta täysin ohi. Otetaanpa esimerksi vaikka 5CQ, aivan loistava suomalainen orkesteri. Tuskin kukaan väittää, että sitä kamaa voisi soittaa treenaamatta. Silti, minä väitän, että kovin moni ei pystyisi tekemään samaa kamaa vaikka kuinka treenaisi. Tyylitajua ei voi treenata! Edit: Laitetaan vielä :-) ennenkuin jollain palaa käpy. Ööö, riidelläänkö me jostakin:) Luonnollisestikaan en treenaa sitä, mitä osaan valmiiksi. Yritin vain virkoa, että kannattaa treenata silloin kun musiikki sitä vaatii, ei treenaamisen itsensä vuoksi. Perus rock-pop-bile-matskua en käytännössä treenaa koskaan, vaan sitä on tullut soitetua niin vitusti ja oma tulkintatapa, että ei se treeniksellä muuksi muutu. Sopivien soittajien kanssa lavalla se taas elää kuten Elviksen haamu. Mutta jazzia ja afrikkalaista musiikkia treenaan jatkuvasti, koska olen vasta lähtösuoralla noissa lajeissa. Niitä ei Robertokaan vedä ilman treeniä, väitän mä :D Ja erityisesti tyyliähän voi treenata, eli markkuliinille komp! Paljon on hyvää musiikkia ja sävellyksiä keksitty, ja niistä se tyylitaju ongitaan. http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
jtpennane 20.01.2009 21:41:44 | |
---|
Ööö, riidelläänkö me jostakin:) Tottakai, sen takiahan me ollaan täällä...? Hähä! Ja erityisesti tyyliähän voi treenata, eli markkuliinille komp! Paljon on hyvää musiikkia ja sävellyksiä keksitty, ja niistä se tyylitaju ongitaan. Okei, provopäissäni olin liian ehdoton. Musiikin kuuntelu on avainsana, mutta hankalaa hommaa se on. Mitään muuta syytä en keksi siihen, että kuulen kanssasoittajissa niin pirusti sitä porukkaa, joka kyllä on osannut iskut blokata eri jutuista - mutta ei lainkaan tunnetta/groovea niiden takaa... joka minun näkökulmastani on nimenomaan se koko jutun ydin. No kai sitä voisi nyt sit noyrästi palata sen Gridin ääreen ku on päästelly turhat höyryt pois... piilotreenaaja siis, pahinta laatua. Mä tiedän missä sä asut! |
paice60 20.01.2009 21:51:03 | |
---|
Mites on. Kun mä en reenaa niin olenko mä sitten kova kake, vaikken olekaan Kake? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
jtpennane 20.01.2009 22:14:50 (muokattu 20.01.2009 22:15:11) | |
---|
Mites on. Kun mä en reenaa niin olenko mä sitten kova kake, vaikken olekaan Kake? Riippuu keneltä kysyt. Onko auktoriteettia, jonka mielipiteen koet vaikuttavan elämääsi? Daaaaaaaa, niinku markkuliinu joskus sanoi. Mä tiedän missä sä asut! |
paice60 20.01.2009 22:21:48 | |
---|
Riippuu keneltä kysyt. Onko auktoriteettia, jonka mielipiteen koet vaikuttavan elämääsi? Daaaaaaaa, niinku markkuliinu joskus sanoi. Ahaa. Siis joku auktoriteetti, nyt ei tule kyllä äkkiä ketään mieleen. Varmaan joku kollega rumpali, jolla taittuu. Kuka ilmoittautuisi? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
jtpennane 20.01.2009 22:24:39 | |
---|
Ahaa. Siis joku auktoriteetti, nyt ei tule kyllä äkkiä ketään mieleen. Varmaan joku kollega rumpali, jolla taittuu. Kuka ilmoittautuisi? Tai sit jos oot näitä jeesusmiehiä, ni kysy siltä. Mä tiedän missä sä asut! |
paice60 20.01.2009 22:25:46 | |
---|
Tai sit jos oot näitä jeesusmiehiä, ni kysy siltä. Ei oikein nyt kyllä pure moinen, miten olis se alakerran kaveri? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Kailis 20.01.2009 23:44:27 | |
---|
Ei oikein nyt kyllä pure moinen, miten olis se alakerran kaveri? Ainaski South Parkissa se on kova kake. |
arse 21.01.2009 00:57:40 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE |