OPJ1974 06.02.2009 23:28:17 | |
---|
Peer Günt. Toto. Iron Maiden. Led Zeppelin. Deep Purple. Sekalaisessa järjestyksessä. Bändejähän toki on vaikka kuinka helv... mutta tuossa varmaan top 5. 8-vuotiaana, kun aloitin soittamisen, niin kaikkea musaa tuli imettyä itseensä; Meiju Suvaksesta Boney M:ään ja Pikkuoravista Dingoon. "Where is the stage?" |
Kailis 07.02.2009 06:30:05 | |
---|
Bach, Soundgarden, Mansun, Blur, XTC, Massive Attack, oma soitto... |
fish-eye 18.02.2009 22:03:20 | |
---|
Oot kyllä siisti jätkä! Tykkään. Hmm itsellä varmaankin METALLICA. TÄ "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
hansakemanelius 18.02.2009 22:30:53 | |
---|
Bach, Soundgarden, Mansun, Blur, XTC, Massive Attack, oma soitto... On muuten raju bändi toi Bach..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
velipesonen 19.02.2009 08:00:40 | |
---|
On muuten raju bändi toi Bach..... Olin muuten kuuntelemassa niitä maanantaina, enkä erityisemmin pitänyt. Soolot olivat illan parasta antia. |
epi2 19.02.2009 18:21:56 | |
---|
Itselläni varmaankin juuri omat lempi rumpalini. Foo Fighters ja RHCP vaikutteet aika vahvat, sitten jonkin verran Creamista ja Led Zeppeliiniltä. |
msalama 21.02.2009 16:15:16 | |
---|
Beatles, Who, AC/DC, Ramones, Sex Pistols ja Bowien koko alkupään tuotanto aina Scary Monstersiin asti. Siinä kai ne suurin piirtein. |
Vallu-Veke 22.02.2009 20:06:01 | |
---|
Hurriganesta kun kuulin, niin tuli sellainen olo: Mitä vittua tämä on? ... Remun englanti oli vielä siitä hyvä, että mä ja Remu älyttiin kait yhtä hyvin ne sanat, mutta meno oli rankkaa. Sitten oli tottakai Suzi Quatro. Siitä se rokkaaminen lähti. Beijarit on paska bändi, mutta sekin vaikutti, mutta ikävällä tavalla. Yritin esittää kovaa jätkää, mutta Lesliet ja Ericit oli niitä upania, niin sai puhua oikein urakalla että pääsisi edes hieman ... juu nou. |
dilet_antti 25.02.2009 12:09:37 | |
---|
En ole lukenut läheskään koko ketjua, mutta olisin todella hämmästynyt, jos joku olisi maininnut yhtyeen Pretty Things. Se, ja erityisesti rumpali Viv Prince'n suoritus muutamalla Get The Picture -älpyn raidalla olivat minulle melkoinen silmien ja korvien avaaja, wanha kuin taivas kun olen... ; ) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pretty_Things |
Bobana 27.02.2009 20:50:35 (muokattu 27.02.2009 20:52:34) | |
---|
Minuun on vaikuttanut kaikki yhtyeet ja niiden rumpalit joiden biisejä on tullut coveroitua. Muuten en ole apinoinut ketään. Tykkään improvisoida ja tehdä itse. Jos siitä ei tule mitään niin se on sitte siinä. EDIT: Niin... ja silloin tällöin tulee imuroitua jotain kivan kuuloisia kikkoja toisilta soittajilta ihan laidasta laitaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |