Aihe: Valaiskaa tietämättömyyttäni please!?
1
Opk
11.08.2009 19:54:31
Noniin siis elikkäs olen monesti ja uudestaan ja uudestaan aprikoinut noita konservatorion popjazz rumpaloinnin vaatimuksia mitä vaaditaan 1/3 2/3 ja 3/3 ?

Itse en ole opiskellut musiikista muuta kuin yliopistolla sivuaineena musiikkitiedettä mutta tuo puoli ei avaudu mistään vaikka kuin olen yrittänyt nettiä kaivella ?
jazzmies
11.08.2009 20:46:03
Opk: Noniin siis elikkäs olen monesti ja uudestaan ja uudestaan aprikoinut noita konservatorion popjazz rumpaloinnin vaatimuksia mitä vaaditaan 1/3 2/3 ja 3/3 ?

Itse en ole opiskellut musiikista muuta kuin yliopistolla sivuaineena musiikkitiedettä mutta tuo puoli ei avaudu mistään vaikka kuin olen yrittänyt nettiä kaivella ?

Jos kysymyksessä on Pop & Jazz Konservatorion rumpukurssitutkinnot 1/3-3/3, niin kysymys ei ole relevantti, sillä siellä ei suoriteta enää kurssitutkintoja. Niiden tilalla on 10-portainen tasoarviointi, mikä tapahtuu ns. jatkuvana arviointina matineamuodossa, eikä enää lautakunnan edessä muutaman vuoden välein.
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)