Magiz 24.05.2007 00:14:27 | |
---|
turhaa lienee avata uusi topic tälle, mutta mielenkiinnosta kysyn, onko muita mnetin rumpaleita mukana tuossa kyseisessä turussa järjestettävässä bändikilpailussa? "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |
Miracle 24.05.2007 11:13:57 | |
---|
bändikilpailussa? Niin, ihan katselmushan se on. Kai ne jotain palautetta antavat sitten. Onneksi ei setillä tarvitse mennä räpistelemään, ihan pikkurummulla pärjää, ja symbaaleilla. Tuommoinen klassiseen päin kallellaan oleva perfomanssi siis. Informaatiokin on (tässä päässä) toiminut oivallisesti, tiedän että kyyti lähtee Oulusta lauantai-aamuna kello seitsemän. Siihempä ne minun tiedot jääkin. |
amn 24.05.2007 11:33:46 | |
---|
Mä oon tulossa settiä soittamaan Vaskivuori Big Bandin kanssa. Saa kyllä nähä millanen tapahtuma on kyseessä. Vähän jotenkin epämääräinen yleiskuva tosta on ollut mulla.. "If you're going to make a mistake, make it loud so everybody else sounds wrong." -Joe Venuti |
Lehtikumpu 24.05.2007 13:29:16 | |
---|
Menossa ollaan :) Tuntuu vähän läpältä ainaki alkukarsinnan perusteella mutta paskankos väliä.. Kaupunki maksaa bensakulut ja osallistumisen nii mikäjottei sinne menis vartiks riehumaan :) OvvOvvOvvOVooVooVoo |
Zoso 24.05.2007 17:01:57 | |
---|
Kyllä, menen sinne kaverin kanssa kahestaan... Ihan sekava juttu, ku tietää vaa millon sinne pitää mennä, eikä suunillee muuta. :D amn, me soitetaan teidän jälkeen lauantaina. (Misty Experience) |
Phaatti 25.05.2007 11:35:23 | |
---|
Juu sinne paukettelemaa kans vissiin caribial tai jotai. Toi info mitä oon saanu tosta on kyl melkose epämäärästä. |
Magiz 26.05.2007 01:16:12 | |
---|
informaatio kusi kyllä loppuun asti todella tehokkaasti. käytiin kanavan kanssa soittamassa 10min setti läpi ja lähdettiin pois. ihan kiva olis soittaa caribian isolla lavalla ja matkustaminen porukan kanssa on aina mukavaa, mutta siihen ne plussapuolet sitten jäävätkin. raati oli tökerön epäpätevä. vähän sellaisena haljuna vitsinä jäi tuo mieleen kylläkin, harmin paikka.. noh, huomenna studioon, jospa vaikka siitä päivä kirkastuisi. :) "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |
Jaska 27.05.2007 14:40:28 | |
---|
noh, huomenna studioon, jospa vaikka siitä päivä kirkastuisi. :) Eihän se oman soiton kuuleminen koskaan kirkasta..
|
Zoso 27.05.2007 20:26:54 | |
---|
Kyllä oli ihan tosi siisti viikonloppu. :) keikka meni ihan hyvin (huonot rummut oli, ride oli pieni ja siitä oli irronnut paloja :(, setissä oli yksi mikki, kun taas toisissa konserttimestoissa jotain 7 mikkiä.) no, mut saatiin kaverin kanssa 300 euroo kahteen pekkaan :D niin se on kyllä ihan mukavaa. Saan enemmän rahaa sähkörumpuihin. |