Aihe: Risto Niinikoski - Rummut
1
Sonormies
02.03.2007 22:37:06 (muokattu 03.03.2007 00:36:11)
Katselin tänään toista kertaa ohjelmaa nimeltä "Tartu mikkiin". Vaikka sitä juontajaa ei jaksa naapurin Erkkikään niin ohjelman bändiä viitsii kuunnella sitäkin enemmän. Rummuissa pleksin takana on ohjelman lopputekstien mukaan mies nimeltä Risto Niinikoski. Kaveri soittaa todella svengaavasti (nyk. groove - suom.huom.) ja tyylitajuisesti. Rullaavat kompit ja istuvat fillit löytyvät biisiin kuin biisiin.

Löysin googlettamalla ohjelman nettisivut ja siellä kerrotaan, että "Risto soittaa Teleksissä sekä Hanna Pakarisen, Sakari Kuosmasen ja Johanna Kurkelan bändeissä. Edellämainittujen lisäksi Risto on ehtinyt rummuttaa monien muidenkin artistien levyille."

Kuunnelkaapa Riston soittoa. Siinä on sielua. Vaihteeksi on todella mukava kuunnella uusia taitavia rumpaleita TV-ohjelman housebandissa. Ei Anssissa, Tommissa tai Samissa mitään vikaa ole, mutta vaihtelu virkistää.
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
Kärsänpuolikas
02.03.2007 23:18:08
Taisi viime keväänä vetäistä Tavastian rumpukirppiksellä klinikan kyseinen jannu. Oli ihan hyvää asiaa, miten saa helpoilla jutuilla erilaisia soundeja rummuista.

Tosin samana päivänä oli Welhon klinikka niin kyllähän muut klinikoitsijat jäivät aika kylmäksi;)
korkuinen
MK73
03.03.2007 08:44:48
Juu, olen myös pistänyt merkille, että Niinikoski on yht'äkkiä kiilannut itsensä noiden konkareiden joukkoon. Kyllähän uusi nimi aina piristää. Asiallisen kuuloista soittoa just esim. Pakarisen Hannan uudella levyllä, joka on (yllättäin) ihan oikean bändin kanssa tehty.
Speedy
03.03.2007 11:34:27

Loistava rumpali kyllä.. ja onhan ne tajuttoman pitkät (virveli)fillit jotain ainutlaatuista, tykkään kyllä..=)

Soitteloopi muuten Juha Tapionkin levyillä.. pitihän ne ostaa, ja hyvältähän se kuullostaa.. Tosiaan nopeasti tullut "tietoisuuteen", en ainakaan minä tiennyt vuosi pari sitten mitään herrasta, ja nyt tuntuu olevan kaikkialla.. Ja hyvä vaan että saadaan uutta verta noihinkin kehiin..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
colosseum
03.03.2007 22:01:08
Jännä juttu, surfailin perjantaina kanavilla, osui TV2 sopivasti kohdalle, juontaja esitteli soittajat, ja heti ajattelin, milloin Niinikoskesta tulee maininta palstoille - eipä mennyt montaa tuntia.
M.i.k.key
05.03.2007 15:18:01
Hieno rumpali ehdottomasti! Mukava kaveri vielä kaiken lisäksi
möllisty
Martso
08.03.2007 14:26:27
Hieno rumpali ehdottomasti! Mukava kaveri vielä kaiken lisäksi

Joo, olen päässy pari kertaa juttelemaan ja ihan asiallisen olonen tyyppihän se oli.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
paice60
16.03.2007 23:18:17
Tänäänkin kuuntelin ja hyvin pisti. Hattua (jos olisi) nostan.
Vittu näitä hommia.
Kärppä1
23.04.2007 04:02:44
kova on rumpali.siis monta bändii likoon niin tulosta syntyy..siistii
Steve Gadd9
24.04.2007 13:38:07
Olin kuuntelemassa H.Pakarisen esiintymistä, missä Niinikoski oli rummuissa. Haukoin henkeäni, todella osaava kaveri. Livenä vielä sopivasti rock-otetta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)