Aihe: 11v. poika soittaa rumpuja
1
Perzzza
23.07.2007 23:09:52
Terveppä terve! Enpäs ole runpali enkä ole tänne kirjoitellutkaan ennen mutta katsokaapas tämä:

http://www.neatorama.com/2007/07/22/evolution-of-a-drummer/

Toivottavasti on mielenkiintoinen! Itse olin aika ällikällä lyöty.

-Petri
Görr.
mrboofygoofy
23.07.2007 23:35:56
Siinä on malliesimerkki mitä tapahtuu, kun pääsee soittamaan tarpeeksi nuorena. Tosin on pojalla lahjojakin... :)

Pitää vissiin alkaa rakentamaan vihdoin sitä autotallia, että saan kunnon treenitilan 8kk vanhalle pojalleni...tai ainakin ostaa joululahjaksi minisetti.
Anonymous-jazz
24.07.2007 02:34:19 (muokattu 24.07.2007 02:34:30)

Terveppä terve! Enpäs ole runpali enkä ole tänne kirjoitellutkaan ennen mutta katsokaapas tämä:

-Petri

Eipä oo ton pojan tarvinnut käydä Amerikan maan Ogelissa ollenkaan kun lahjat olivat jo valmiina :D
Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
Hakki
24.07.2007 09:00:04
Jopas oli siinä settiä. Eiköhän tuosta kaverista kuulla vielä jotain. Kiva nähdä tällaisia kavereita ja miettiä, millaista olisi jos olisi itse aloittanut soittamisen 5-vuotiaana eikä 15-vuotiaana.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
Rockster
24.07.2007 10:54:48
Kova on poika vetelemään. Ainoa mikä pisti silmään on se, että tulppiahan isä ei ole sitten laittanut käyttämään. Tinnitus ei ole kivaa...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
K.Suninen
24.07.2007 11:40:07
Kova on poika vetelemään. Ainoa mikä pisti silmään on se, että tulppiahan isä ei ole sitten laittanut käyttämään. Tinnitus ei ole kivaa...

Just mietin kans ihan samaa tota kattoessani, että pojalla on jo varmaan aika maukkaat KaukoSaaret korvassa ujeltamassa..
eino mutku
24.07.2007 13:38:52 (muokattu 24.07.2007 13:42:10)
Siinä on malliesimerkki mitä tapahtuu, kun pääsee soittamaan tarpeeksi nuorena. Tosin on pojalla lahjojakin... :)

Pitää vissiin alkaa rakentamaan vihdoin sitä autotallia, että saan kunnon treenitilan 8kk vanhalle pojalleni...tai ainakin ostaa joululahjaksi minisetti.

Vähän OT, mutta eilen tuli uus virppa taloon, ja tottahan me pojan (juurikin 8 kk) kanssa sitä vähän siinä taputeltiin, laitettiin oikein ständiin. Tänä aamuna oli sitten noussut sitä vasten seisomaan ja tuloksena molemmat nurin. Pojalla naama naarmulla, virvelin sotavammat toistaiseksi tuntemattomat...

On muuten nuo pikkuiset lapset rytmin perään, kyllä meillä ainakin poika ja tyttökin saman ikäisenä alkaa/alkoi heti jammailemaan musiikin tahtiin, samoin kuin pöytärummuttamaan kun vähän näyttää mallia. Ja hauskaa on.
kalamies#23 >-)))> "Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v.
J. Cool
24.07.2007 13:46:56

Vähän OT, mutta eilen tuli uus virppa taloon, ja tottahan me pojan (juurikin 8 kk) kanssa sitä vähän siinä taputeltiin, laitettiin oikein ständiin. Tänä aamuna oli sitten noussut sitä vasten seisomaan ja tuloksena molemmat nurin. Pojalla naama naarmulla, virvelin sotavammat toistaiseksi tuntemattomat...

On muuten nuo pikkuiset lapset rytmin perään, kyllä meillä ainakin poika ja tyttökin saman ikäisenä alkaa/alkoi heti jammailemaan musiikin tahtiin, samoin kuin pöytärummuttamaan kun vähän näyttää mallia. Ja hauskaa on.

tää on selvä merkki, seuraava ihmelapsirumpali tulee suomesta! skippaat vaan kato siltä ton naurettavan lapsuuden ja turhat leikit ja laitat löymään rudimenttia. tästä videosta tulee mieleen vaan et herrat chambers ja acuna muistaakseni molemmat soitti yökerhokeikkaa 6-vuotiaina.
eino mutku
24.07.2007 13:52:25
tää on selvä merkki, seuraava ihmelapsirumpali tulee suomesta! skippaat vaan kato siltä ton naurettavan lapsuuden ja turhat leikit ja laitat löymään rudimenttia. tästä videosta tulee mieleen vaan et herrat chambers ja acuna muistaakseni molemmat soitti yökerhokeikkaa 6-vuotiaina.

Joo, pistän molemmat (tyttö kohta 4) soittamaan rumpuja, ja sitten järjestetään rumpubattlekiertue ja käydään tienaamassa isukille Kumut :) Täydellinen suunnitelma!
kalamies#23 >-)))> "En ymmärrä vanhempia jotka pakottavat lapsiaan musiikkiharrastuksen pariin. Meillä ainakin saavat ihan itse valita minkä soittimen haluavat pää- ja minkä sivuaineeksi."
J. Cool
24.07.2007 14:01:08

Joo, pistän molemmat (tyttö kohta 4) soittamaan rumpuja, ja sitten järjestetään rumpubattlekiertue ja käydään tienaamassa isukille Kumut :) Täydellinen suunnitelma!

näin. ja kotoo löytyy sitten kaks osaavaa roudariakin! btw tämä topic olis voinu mennä tonne youtube-ketjuun...
Deino
24.07.2007 14:06:39

Ei näitä masennuspätkiä enää... :(
kapulat poikki
27.07.2007 12:20:24
mäkää en oo vielä mikää pro mut ku soittelin ni pikkusisko tuli koittaa ja rumpupenkkiä vaa matalaksi (soitan muutenkin aika korkeetl) ja kapulat kätee.
SIinä se sotteli ja ei tarvinnu ku pari kertaa korjata komppien virheit ni se veti ne hiljaa ja ei juurikaan kovaa lyoden mut täydellisesti. ei se käyny sen jälkee ku soittelin pari kertaa soittaas. Oli vissii liian helppoa touhua:) ja ikä on 6 sil :D
joo näin
Aika härkä
27.07.2007 12:30:09
jätkä soitti paremmin ku minä ikinäBD tiedä pitäiskö itkee vai nauraa.
wheii, the plain is blue
de_paysant
05.08.2007 13:42:19
Huh huh, kyllä tosta haavi aukes, tosi hyvin jätkä veti:D
Oon pari kertaa kattellu youtubesta saman tyylisiä videoita, kun 3v. pikkuäijä vetää
kauheita fillejä rummuillaan. Jonkunlaisia lahjojahan niillä on.
Drums - spirit and life Rock - freedom and love
Tankero
06.08.2007 19:55:11

-Petri

Eipä mitään uutta auringon alla. Nuitahan pyörii aina vähän väliä.
Mike Mangini tais vedellä 9-vuotiaan Buddy Rich juttuja.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)