Aihe: Matti Oilingin rumpukoulu
1
latedrummer
21.06.2007 20:30:22
Muistaako kukaan 80-luvun kuuminta rumpupläjäystä, jossa Matti Oiling vie katsojan rummuttamisen kiehtovaan maailmaan? Nyt olisi hakusessa kyseinen pätkä. Olisiko kellään vinkkejä mistä tämä teos olisi saatavilla? Youtubet yms. on käyty läpi ilman tulosta. Tämä teos on nimittäin klassikko!
"John Henry Bonham, 180 pounds full of glory."
Leipuri
21.06.2007 21:25:19
On, ihan legenda :)

Jos ei muuten löydy, niin lähimpään kirjastoon. Kaukolainaamalla toisista kirjastoista löytyy ihan varmasti, maksaa ehkä jotain 3€.
hollmi-5
21.06.2007 23:10:45
Savonlinnan musiikkikirjastosta lainasin muinoin...
Soundit, piuhat ja kajarit.
-Jere-
24.06.2007 20:13:18
kirjastoissa on melkein kaikissa nimellä rumputunti, ko. videohan on parasta mitä rumpusoiton opetuksessa videoiden kautta on koskaan julkaistu, itse olen oppinut kaiken mitä osaan tällä hetkellä ko. videolta
No hei, onhan se nyt tosiaan!
Tindrum
24.06.2007 23:23:32
Mulla on. Avaamattomana muoveissa. Tarjouksia?
m© Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa.
Epämuusikko
24.06.2007 23:25:48
kirjastoissa on melkein kaikissa nimellä rumputunti, ko. videohan on parasta mitä rumpusoiton opetuksessa videoiden kautta on koskaan julkaistu, itse olen oppinut kaiken mitä osaan tällä hetkellä ko. videolta

ota toki huomioon, että suomenkielistä opetusmatskua kevyellä puolella ei edelleenkään ole rasitteeksi asti. vaikka videon laadusta voidaan olla monta mieltä (en ole valitettavasti sitä nähnyt), lienee se kuitenkin ensimmäinen suomenkielinen rumpuopetusvideo.
"Lennu: vaihda sigusi" -JPQ. Bustard #1
markkuliini
25.06.2007 10:11:54

ota toki huomioon, että suomenkielistä opetusmatskua kevyellä puolella ei edelleenkään ole rasitteeksi asti. vaikka videon laadusta voidaan olla monta mieltä (en ole valitettavasti sitä nähnyt), lienee se kuitenkin ensimmäinen suomenkielinen rumpuopetusvideo.

Katso se! Se on helmi.

"Symbaaleja ei voi virittää. Ne ovat viritetty valmiiksi tehtaalla."
Roberto
25.06.2007 10:32:56

Mulla on. Avaamattomana muoveissa. Tarjouksia?

No maksa vaik femma ja postikulut ni mä otan sen.
Epämuusikko
25.06.2007 13:40:54
Katso se! Se on helmi.

"Symbaaleja ei voi virittää. Ne ovat viritetty valmiiksi tehtaalla."

tottahan tuokin. ja se, että "lattiatomista lähtee tällainen ääni....*pöt*."
Allways tried to go up. Bustard #1
Rumba-Ali
30.06.2007 10:44:11

tottahan tuokin. ja se, että "lattiatomtomista lähtee tällainen ääni....*pöt*."

Muistaakseni noin.

Ehdoton klassikko ja ajan kanssa vaan paranee. Ihan aloittelijalle siinä on kyllä paljon asiaakin.
"Noniin. Tuohan kuulosti ihan paskalta." -nimim. -Jere- "Hö, Mitä te tuommosia sointuja mietitte. Soittaisitte bassoo niinku minä. Son joko täplän kohalta tai ei täplän kohalta." -H.R; U.I.C.
rogersshop
30.06.2007 17:03:19
Tilaa Matilta suoraan taitaa olla jo dvd tullut ulos..oiling@boiling.inet.fi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)