hollmi-5 30.08.2007 23:42:14 | |
---|
Stewart räjäytti Globenissa. Hiukan jännitti ennen keikkaa, miten Stewart ja muu bändi nykyisin klaaraa, kun oli niin hyvät muistot vanhoilta livetallenteilta ja studiolevyiltä. Ihan suotta jännitti. Onneksi. Bändi oli kovassa vedossa, tunnelma mahtava ja keikka kovin ikinä (veli sanoi, minä komppasin). Ukot soittivat keskenään toisiaan tarkkaillen. Selkeää jamimeininkiäkin oli ajoittain ilmassa. Triolla homma hoituu, kun on asian ottanut hoitaakseen. Hieno keikka kertakaikkiaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 31.08.2007 11:12:27 | |
---|
keikka kovin ikinä (veli sanoi, minä komppasin). Perskele! Nyt taidan olla vähän kateellinen. No, jospa ne Suomeenkin vielä joskus... Olitteko hyvillä paikoilla? Pelasiko soundipolitiikka? .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
hollmi-5 31.08.2007 15:06:31 | |
---|
Olitteko hyvillä paikoilla? Olimme... Pelasiko soundipolitiikka? Selkeästi tuli ja hyvällä balanssilla. Splashit, bellit, chimesit ja kaikki pienetkin nyanssit kuuluivat hyvin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
M.i.k.key 31.08.2007 15:55:59 (muokattu 31.08.2007 15:56:56) | |
---|
Mä olin myös katsomassa (torstaina). Ei mitään kysyttävää, pääsee kyllä näkemieni keikkojen kärkisijoille! Kiipparistinakin tuli kyllä diggailtua Copelandin toimintaa! Paljon oli tuttuja ja vähän tuntemattomampiakin suomalaisia soittajia lähtenyt ruottiin katsomaan. möllisty |
Nolte 31.08.2007 17:44:36 | |
---|
Selkeästi tuli ja hyvällä balanssilla. Splashit, bellit, chimesit ja kaikki pienetkin nyanssit kuuluivat hyvin. Sekin vielä. No, toivotaan toivotaan, että tulisivat Suomenkin puolelle vielä. .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
MK73 31.08.2007 22:23:51 | |
---|
Eiköhän sieltä mukava live-cd/dvd -pakettikin ole tulossa. Toivotaan sitäkin. |
SDMF 01.09.2007 02:11:35 | |
---|
Ottaa pannuun isoimman kerran että en tänne päässyy. Vanhemmat olivat ja soittivat vielä kesken keikkaa vittuillakseen heh. Sting osaa laulaa. Henget ovat puhuneet. |
MK73 02.09.2007 17:17:12 | |
---|
Youtubesta olen tsekkaillut näitä tämän vuotisia Police-pätkiä. Kyllähän ukkeleilta homma hoituu edelleen. Vaikka Sting on useankin huippurumpalin kanssa Police-matskua soitellut, niin täytyy myöntää, että oikeilta nuo biisit taas kuulostavat. Copelandilla on se oma reggae-klangi niin vahva. Kuuluu sarjaan; "ei korvattavissa olevat rumpalit". Mahtavaa nähdä mies vedossa, vain hiuspehko on harmaantunut :) |
velsa 09.09.2007 02:05:31 | |
---|
Youtubesta olen tsekkaillut näitä tämän vuotisia Police-pätkiä. Kyllähän ukkeleilta homma hoituu edelleen. Vaikka Sting on useankin huippurumpalin kanssa Police-matskua soitellut, niin täytyy myöntää, että oikeilta nuo biisit taas kuulostavat. Copelandilla on se oma reggae-klangi niin vahva. Kuuluu sarjaan; "ei korvattavissa olevat rumpalit". Mahtavaa nähdä mies vedossa, vain hiuspehko on harmaantunut :) se kirjoitetaan "charmaantunut"......prkl!!! Kauas on pitkä matka........ |