jussiohman 13.08.2007 13:59:43 | |
---|
Kävi kummasti että tollanen kolmisen vuotta palvellut Paisteen Signature crash teki yks päivä tenän ja lakkasti soimasta. Eikä suurennuslasillakaan löydy halkeamaa tai säröä mistään. Ääni lyötäessä on kutakuinkin sellainen kuin jos pitäisi kuoletustyyliin kädellä siitä kiinni samalla kuin lyö. Käykö teille koskaan näin?? Ja voiko tolle tehdä mitään? Ei kait prkl. Mistähän rahat uuteen.. subutex willer |
Pieni rumpalipoika 13.08.2007 14:11:53 | |
---|
Kokeiles vähän taivutella sitä peltiä. Joskus sisäkehällä voi olla halkeama, jota ei huomaa, ennenkuin värkkiä taivuttaa hieman. Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |
nekronaut 13.08.2007 14:28:27 | |
---|
Mulla sama homma, ei halkeamia tms, mutta ei vaan soi... On se ihme kun staggeja ym halpispeltejä mollataan ja sanotaan että osta paisteen 2002:sia vaan, ni saat parasta. Mutta 4kk vanhempi staggi vaan rähisee, kun taas uudempi 2002 16" rässi sanoo saman ku pistäis 302 haikan alapellin rässiksi... Tai itseasiassa se haikanpeltikin kuulostaa tällä hetkellä paremmalta kun 2002. Noh, ihmekkös tuo, paiste on aina paiste. (No ei vaan, 22" 3000 china on paras noin iso kiina mitä oon kuullu.) |
markkuliini 13.08.2007 15:21:22 | |
---|
Olen kuullut pariltakin taholta että nuo uudet dark energy crashit olisi tehneet saman. Outoa meininkiä... |
Rumba-Ali 13.08.2007 18:31:08 | |
---|
Outoa. Jospa siellä tehtaalla on tullu joku metalliseos-ängädinga ja se se vaan väsähtää? Ei vaan Paisteen tasoiselta firmalta helposti uskoisi. Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
jussiohman 13.08.2007 18:40:38 | |
---|
No nyt sain bongattua vian kun kävin paukuttamassa reeniksellä. Yli puol kierrosta kiertänyt jo ympäri kupua siitä juuren kohalta siisti halkeama. Kohta se on irti ja saan hienon pikku bellin. Ihme paikka kyllä hajota. Homo pelti. subutex willer |
Rumba-Ali 13.08.2007 18:46:40 | |
---|
No nyt sain bongattua vian kun kävin paukuttamassa reeniksellä. Yli puol kierrosta kiertänyt jo ympäri kupua siitä juuren kohalta siisti halkeama. Kohta se on irti ja saan hienon pikku bellin. Ihme paikka kyllä hajota. Homo pelti. Ei millään pahalla mutta saattaa olla ihan hyvä vilkaista sitä lyöntitekniikkaakin... Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
jussiohman 13.08.2007 18:48:18 | |
---|
lyöntitekniikkaakin... Jotain syötävää? subutex willer |
Rumba-Ali 13.08.2007 18:51:42 | |
---|
Jotain syötävää? Ei. Liittyy nyrkkeilyyn. ;) Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
e r s k i 13.08.2007 23:05:37 | |
---|
Onkohan kyseessä jokin Paisteen oma kirous? Meikäläisellä on menny jo kaksi crashia samalla tavalla kuvun reunaa myöten halkipoikki. Kyseessä Paisteen Innovations -sarjan 18" crashit. Ja kyllä, lyöntitekniikkaan on tullut kiinnitettyä huomiota... |
Rumba-Ali 13.08.2007 23:14:32 | |
---|
Ja kyllä, lyöntitekniikkaan on tullut kiinnitettyä huomiota... ...niinkuin omakuvastasi näkyy. Hehe. Eikä oteta tätä nyt sitten liian vakavasti. Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
e r s k i 14.08.2007 15:31:50 | |
---|
...niinkuin omakuvastasi näkyy. Hehe. Eikä oteta tätä nyt sitten liian vakavasti. Mitäs omakuvassa näkyi? |
Rumba-Ali 14.08.2007 18:29:09 | |
---|
Mitäs omakuvassa näkyi? Enemmän puusilppua kuin meidän kesämökin puuliiterin lattialla, vaikka siellä on peherretty jo neljättäkymmenettä vuotta. Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
J. Cool 14.08.2007 19:58:11 | |
---|
mulla just halkes 10" ac samalla tapaa, kuvun alta pikkanen halkeama kiertäen kuvun reunaa. tosin on sillä onkin jo joku oliskohan 4v verran kokemusta. crashit on kutakuinkin kulutustavaraa. vähän tuurissaankin et kestääkö kuin kauan. enemmän se varmaan soitettavasta musasta on kiinni ku tekniikasta. jatsia soittaessa tuntuu ettei kapulatkaan hajoais ikinä, hevitykitys on taas ihan eri mittakaavaa. Sillon kun kuulee näitä "mul hajoo kapulat joka reeneissä" niin tulee mieleen se et oliskohan lyöntitekniikassa jotain. |
Rumba-Ali 14.08.2007 20:06:30 | |
---|
mulla just halkes 10" ac samalla tapaa, kuvun alta pikkanen halkeama kiertäen kuvun reunaa. tosin on sillä onkin jo joku oliskohan 4v verran kokemusta. crashit on kutakuinkin kulutustavaraa. vähän tuurissaankin et kestääkö kuin kauan. enemmän se varmaan soitettavasta musasta on kiinni ku tekniikasta. jatsia soittaessa tuntuu ettei kapulatkaan hajoais ikinä, hevitykitys on taas ihan eri mittakaavaa. Sillon kun kuulee näitä "mul hajoo kapulat joka reeneissä" niin tulee mieleen se et oliskohan lyöntitekniikassa jotain. Lähinnä alunperin tarkoitin tuolla lyöntitekniikalla noita crashien kulmia. Monilla näyttävät olevan aika korkealla ja vaaka-tasossa. Se ei sitten ole kyllä mikään ihme, jos pellit ja kapulat ei kestä. Minä en kyllä ole mikään paasaamaan kenellekään lyöntitekniikasta, kun omani on mitä on. Lähinnä tuo mitä nakkasin Jussiohmanille, oli että ei kannata syyttää peltimerkkiä hajoavista pelleistä, jos niihin vetää raivona reunaan. Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
J. Cool 14.08.2007 20:20:34 | |
---|
Lähinnä alunperin tarkoitin tuolla lyöntitekniikalla noita crashien kulmia. Monilla näyttävät olevan aika korkealla ja vaaka-tasossa. Se ei sitten ole kyllä mikään ihme, jos pellit ja kapulat ei kestä. Minä en kyllä ole mikään paasaamaan kenellekään lyöntitekniikasta, kun omani on mitä on. Lähinnä tuo mitä nakkasin Jussiohmanille, oli että ei kannata syyttää peltimerkkiä hajoavista pelleistä, jos niihin vetää raivona reunaan. juu. kyllähän siitä tulee tuhoisaa jälkeä jos pistää vaakatasoon ja nakuttaa lähes pystysuorasti reunaan tai kapulalla keskeltä suoraan läpi. pellit on kulutustavaraa. kuinkahan paljon krässiin tulee taottua osumia sen elinaikana.... |
markkuliini 14.08.2007 20:57:32 | |
---|
mulla just halkes 10" ac samalla tapaa... Oliko se tuossa sun omassakuvassa tuo crashin päällä oleva...? |
e r s k i 14.08.2007 21:46:45 | |
---|
Lähinnä alunperin tarkoitin tuolla lyöntitekniikalla noita crashien kulmia. Monilla näyttävät olevan aika korkealla ja vaaka-tasossa. Se ei sitten ole kyllä mikään ihme, jos pellit ja kapulat ei kestä. Se että pellit on korkealla, ei mun mielestä tarkoita vielä mitään. Esim mulla on pellit suht korkealla, mutta niin on penkkikin, joten se siitä. Se, että lyökö pellistä "läpi" onkin sitten jo eri juttu. Kapuloita menee rimshoteissa pidemmän päälle jokatapauksessa. |
Rumba-Ali 14.08.2007 21:57:02 | |
---|
Eipä sittenkään yhtään mitään...muistin juuri, miksi joku aika sitten lakkasin lukemasta tätä palstaa. Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
K.Suninen 14.08.2007 23:11:26 | |
---|
Pistä siihen triggeri kii ja soundiks "paiste signature crash" niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |