Progressor 10.04.2007 20:44:26 (muokattu 10.04.2007 20:45:09) | |
---|
Anteeksi, en voinut vastustaa kiusausta, kun tuossa oli tuo toinen ketju... Niin. Mitenkäs on? Rush tulee Helsinkiin Hartwall Areenalle 29.10. Tässä on kenties ainutkertainen mahdollisuus nähdä livenä uskomattoman hieno bändi sekä rumpali, joka on ollut monen nimekkäänkin paukuttajan esikuvana. Liput tulevat myyntiin maanantaina, ja minä aion saada paikan mahdollisimman läheltä lavaa. Taitaa tämän palstan rumpaleista olla muutama muukin lähdössä, ellen erehdy? Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
hollmi-5 10.04.2007 20:52:41 | |
---|
Globenissa kävin katsomassa Rushia ja aion lähteä uudelleen. On liput Policeen jo hommattuna. Globenissa sekin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Deino 10.04.2007 21:22:54 | |
---|
On menossa. |
kyseinen 10.04.2007 21:34:22 | |
---|
Jepjep. (Genesis myös kesällä. Ja Ozzyn Puffy Bordin.) It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
hollmi-5 10.04.2007 22:22:06 | |
---|
Genesis myös kesällä Tämäkin ja lippu on. Vielä täytynee Steely Dan tsekata. Kova keikkakesä tiedossa. Paljon mahtavia juttuja... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 10.04.2007 22:51:03 | |
---|
kiinnostaisi. kuin myös Police. saisikohan sinne Policen lisäkeikalle vielä lippuja... keljuttaa, kun ne on jo nyt myynnissä, eikä tiedä, pitäisikö sillä päivämäärällä sitten ollakin tekemässä jotain... prkl. It's sounds good!
Bustard #1 |
Sonormies 11.04.2007 16:23:35 | |
---|
On liput Policeen jo hommattuna. Globenissa sekin. Nyt iski kade. Pakko myöntää. En taida päästä paikalle. Copeland on yksi makeimmista rumpaleista ever. Genesiksen käyn itse Stadissa väijymässä. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
oksatboys 11.04.2007 16:34:46 | |
---|
Pakkohan tuo on käydä kattoo kuten Genesiskin, eli mukana ollaan. Kyllä se tiietään |
hollmi-5 11.04.2007 16:49:59 | |
---|
Genesis-lippu on hommattuna. Samoin Deep Purple/Thin Lizzy. Tänään tuli ystävältä mukava viesti. Kutsui minut ja veljeni Rushin keikalle. Liput ja tarjoilu hoituu. Ei ollut vaikea vastata: "Mielellänihän minä tulen." Melko kova keikkakesä/syksy on tiedossa. Vielä kun saisi ahterin roudattua Steely Danin keikalle Poriin, niin alkaisi olla siinä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 11.04.2007 17:46:15 (muokattu 11.04.2007 17:47:39) | |
---|
ja minä aion saada paikan mahdollisimman läheltä lavaa. Miten aiot tehdä tämän? No, taisi olla sellainen toivomuksensekainen ilmaus...? Tulisi itsellä ihan varmasti käytyä paljon enemmän konserteissa, jos saisi hyvän paikan katsomossa. Siis ihan soundin ja näkyvyyden vuoksi. Ei oikein kiinnosta mitkään piippuhyllyn paikat, varsinkaan niillä hinnoilla, mitä isompien bändien keikoista pyydetään. Hyvät kamat - huono soittaja! |
hollmi-5 11.04.2007 20:28:39 | |
---|
Olen monesti ollut ihan lavan edessä. Joskus sitten piippuhyllyllä. Ei se lopulta niin kauheasti fiilistä laske. Piikukiikarit mukaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
MK73 11.04.2007 21:40:46 | |
---|
Menisin, jos kohtuuhinnalla pääsisin. Olen lopettanut isoissa konserteissa käynnit jo muutama vuosi sitten törkeiksi nousseiden lipunhintojen takia. En suostu pulittamaan 50-70 euroa konsertista (ja matkat päälle), jonka suurella todennäköisyydellä saa pian laadukkaana DVD:nä kahdella-kolmella kympillä. Onneksi hyviä kotimaisia(kin) artisteja/bändejä riittää, joita pääsee katsomaan pikkurahalla tai jopa ilmaiseksi. |
Progressor 11.04.2007 22:53:58 | |
---|
Miten aiot tehdä tämän? No, taisi olla sellainen toivomuksensekainen ilmaus...? Sitäpä juuri... Suunnitelmani on hyvin yksinkertainen: hyvissä ajoin jonottamaan paikalliseen Lippupalvelun toimipisteeseen maanantaiaamuna. Nettisivuihin en uskalla luottaa. Globenissa olin kentän takaosassa. Sieltä ei nähnyt kunnolla, ja bassotaajuudet menivät puuroksi. Tällä kertaa yritän päästä paremmalle paikalle. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
paice60 11.04.2007 23:27:55 | |
---|
Ilman muuta lähden vaikka olisi keikka missä, sen verran kauan olen tuota odottanut.Saa joku mennä mua tuuraamaan mun keikalle. Purple ja Toto on myös jonossa odottamassa. Steelyä valittevasti en pääse katsomaan, mutta eiköhän noissakin jo ole ihan mukavasti. Vittu näitä hommia. |
p.g. 12.04.2007 00:03:30 | |
---|
No onkos hyvät rumpu-ystävät menossa kattoon Rushia? Mentävähän se on,ei voi mitään. |
Tarre 12.04.2007 00:13:29 | |
---|
Pahuksen kalliit liput meikäläisen budjetilla... 1/3 olisin valmis maksamaan. Miksei ne soita stadionilla pari kuukautta aikaisemmin? Ovi saranoillaan kääntyilee, Taisto vuoteellansa. |
Strumbali 12.04.2007 09:01:16 | |
---|
Saattaapi olla, että joutuupi Rushin keikalle lähtemäänkin. Maksaahan nuo isot keikat, mutta kyllä niistä yleensä on hyvällä fiiliksellä ulos marssinut. Plakkarissa on Heaven & Hell Helsingissä ja Genesis muistaakseni seuraavana päivänä. Ilosaarirockiin voi olla, että joutuu lähtemään, yhden bändin takia. ;) ettäjotta |
Nolte 12.04.2007 18:31:26 | |
---|
jonka suurella todennäköisyydellä saa pian laadukkaana DVD:nä kahdella-kolmella kympillä. Tämä on minullakin yksi syistä, miksei tule käytyä kovin usein kattomassa keikkoja. Perhana, enemmän olen tainnut fiilistellä kotisohvalta käsin joidenkin bändien laadukkaita live-dvd -tallenteita, kuin oikeita live-keikkoja, joilla myös olen ollut. Soundit ovat kohillaan heti keikan alusta lähtien, näkyvyys lavalle mainio ja olosuhteet 'katsomossa' muutenkin tasalaatuiset. :) Ja voi olla varma, ettei satu omalle kohalle se kiertueen huonoin keikka. No, eipä sillä - kyllähän sitä livenäkin pitää joskus käydä jotain orkkaa kurkkimassa, selvähän sekin. Hyvät kamat - huono soittaja! |
hollmi-5 12.04.2007 19:57:01 | |
---|
Soundit ovat kohillaan heti keikan alusta lähtien, näkyvyys lavalle mainio ja olosuhteet 'katsomossa' muutenkin tasalaatuiset. Sellaisia vehkeitä ei kotiin saa, mikä lähellekään toisi soundit ja näkyvyydet samalle tasolle, kuin konserteissa parhaimmillaan. Peter Gabriel -89, AC/DC:n Thunderstruck ja Stiff Upper Lip -kiertueiden keikat ja vaikkapa Steely Dan viimeiksi Suomessa olivat kokemuksia, jotka hakematta tulevat mieleen. Live on live ja DVD on livestä hyvä dokumentti. Ero on kuitenkin aivan valtava. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Pieni rumpalipoika 12.04.2007 20:33:38 (muokattu 12.04.2007 20:33:55) | |
---|
Rush on yksi niistä muutamista bändeistä (mm. Beatles, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, Foo Fighters...) joiden kohdalla voin tehdä poikkeuksen ja käydä keikalla areena-/stadion-olosuhteissa. Toivottavasti saan liput. Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |