Aihe: Ääni ja vimma
1 2 3 4 5 6 7
Vic Firth
01.02.2007 15:56:28 (muokattu 01.02.2007 17:06:19)

Kuinkas moni rumpalitoverion bändinsä kanssa lähdössä tuonne kisaamaan?
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tapahtumasta?

Itse olen bändini kanssa menossa soittamaan. Kiva olisi saada nääs kirjallista palautetta!

E: anteeksi sen pitäis kyllä olla Wimma...
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
Perro Stupido
01.02.2007 17:13:23
Kuinkas moni rumpalitoverion bändinsä kanssa lähdössä tuonne kisaamaan?
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tapahtumasta?

Itse olen bändini kanssa menossa soittamaan. Kiva olisi saada nääs kirjallista palautetta!

E: anteeksi sen pitäis kyllä olla Wimma...

Itse olen ollut kisaamassa yhden kerran ko. kisassa. Tuomari sanoin arviossa että rumpali käyttää ihan turhaan tuplabasaria; oli muuten sinkku alla tuolloin. ;)

Eipä siitä sitten muuta jäänykään mieleen..
010011000100111101001100
Kärsänpuolikas
01.02.2007 17:45:15
Tuomari sanoin arviossa että rumpali käyttää ihan turhaan tuplabasaria; oli muuten sinkku alla tuolloin. ;)

Hoh! Ketäs tässä asiantuntevassa raadissa oli?
korkuinen
Zoso
01.02.2007 21:53:34
Saako tuolla soitaa ihan mitä huvittaa? eli voiko sinne mennä ja vetää esim. jazzia?
south_of_heaven
01.02.2007 21:56:28
Saako tuolla soitaa ihan mitä huvittaa? eli voiko sinne mennä ja vetää esim. jazzia?

Luulis, mutta tuskinpa siellä pitkälle jazzilla pääsee, mikä on harmillista.
mulla ei kyllä ole yhtään mitään.
Vic Firth
01.02.2007 22:05:11

Luulis, mutta tuskinpa siellä pitkälle jazzilla pääsee, mikä on harmillista.

Popin valtavirtaan melkein sukellettava, jos mielii pärjätä. Taimitälie emoilua ne haluaa kuulla! Mutta kannattaa aina tietenkin käydä näyttäytymässä.
Zoso
01.02.2007 22:19:52
Oon vielä 14, ja luin että tossa pitäis olla 15. Mut kun tuolta kerran saa aika hyvä palkinnot, niin ei osallistuminen (ensi vuonna?) haittais ainakaan :D
Vic Firth
01.02.2007 22:38:40

Oon vielä 14, ja luin että tossa pitäis olla 15. Mut kun tuolta kerran saa aika hyvä palkinnot, niin ei osallistuminen (ensi vuonna?) haittais ainakaan :D

En mä, tai ei me ainakaan lähdetä sinne palkintojen perässä. Tokihan ilmainen levytysaika aina kelpaisi, mutta palaute se lähinnä kiinnostaa!
Zoso
01.02.2007 23:26:27
No sitä levyaikaa tarkotinkin.
Perro Stupido
02.02.2007 07:13:14 (muokattu 02.02.2007 07:13:33)
Hoh! Ketäs tässä asiantuntevassa raadissa oli?

Muistaakseni tuon kommentin sanonut mieshenkilö oli nimeltään Luca Gargano, entisen Radio Mafian miehiä.

Olin kyllä imarreltu.
010011000100111101001100
jazzmies
02.02.2007 09:57:57

Muista Junnu ääni ja vimma Pasilan nuorisotalolla. Jos lahjot minut, niin saatat päästä jatkoon;)

Tv. Lautamies
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Youni
02.02.2007 14:23:30
Muista Junnu ääni ja vimma Pasilan nuorisotalolla. Jos lahjot minut, niin saatat päästä jatkoon;)

Tv. Lautamies

Hoh! Äänen ja vimman Jone Nikula pääsee vauhtiin. Älä murskaa niitä jazzmies. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Lehtikumpu
02.02.2007 19:02:38

Tv. Lautamies

Meinasin jo meidän porukan tonne ilmottaa mutta uskaltaako sitä enää? :)

Paskat mistään palkinnoista. Kuhan soittaan vaan pääsee yleisön eteen. Mikään ei oo parempaa tässä vaiheessa soittouraa

Kattelin että 20 olis yläikäraja..? Sittehän vois olla jotain mahollisuuttakin pärjätä kun vanhemman polven joukossa kuitenkin on siellä. Onhan täältä korvesta kyllä pitkä matka mutta sitä ajaa mihin vaan jos soittaan pääsee :)
"Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä"
kattila
02.02.2007 21:09:10 (muokattu 02.02.2007 21:12:36)

Kannattaa ihmeessä osallistua, jos bändi on kasassa ja biisejä löytyy!
Itse olen osallistunut toisen bändin kanssa 2 kertaa ja toisen yhden kerran. Ääni ja vimma auttaa nostamaan omaa bändiään muiden ihmisten tietoisuuteen.
Jos on jo vaikka demonkin pyöräyttänyt niin Ääni ja vimma on todella hyvä paikka mainostaa sitä.
Tuomareiden palautteet ovat myös erittäin hyödyllisiä, mutta siinäkin pitää muistaa, että se on vain yhden ihmisen mielipide ja näkökulma. Kyllä siellä tuomaristossa istuu osaavia ihmisiä, joiden neuvoja kannattaa hyödyntää.

Ainiin. Yleensä tuomarit arvostat hyvää lavameininkiä, joten jalkojen tuijottelut sikseen ja kunnon musiikkiintyyliin kuuluva show päälle niin yleisö ja tuomarit tykkäävät, sekä jatkopaikka heltiää helpommin.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Lehtikumpu
03.02.2007 12:38:06

Kannattaa ihmeessä osallistua, jos bändi on kasassa ja biisejä löytyy!
Itse olen osallistunut toisen bändin kanssa 2 kertaa ja toisen yhden kerran. Ääni ja vimma auttaa nostamaan omaa bändiään muiden ihmisten tietoisuuteen.
Jos on jo vaikka demonkin pyöräyttänyt niin Ääni ja vimma on todella hyvä paikka mainostaa sitä.
Tuomareiden palautteet ovat myös erittäin hyödyllisiä, mutta siinäkin pitää muistaa, että se on vain yhden ihmisen mielipide ja näkökulma. Kyllä siellä tuomaristossa istuu osaavia ihmisiä, joiden neuvoja kannattaa hyödyntää.

Ainiin. Yleensä tuomarit arvostat hyvää lavameininkiä, joten jalkojen tuijottelut sikseen ja kunnon musiikkiintyyliin kuuluva show päälle niin yleisö ja tuomarit tykkäävät, sekä jatkopaikka heltiää helpommin.

Kiitoksia tästä :P Bändi ollu kasassa kohta 2.5 vuotta ja toinen demo tulossa näinä päivinä. Eli mukana ollaan jos sekaan sovitaan.
Tosiaan tuntuu kans siltä että lavashow saattaa merkitä loppupeleissä enemmän kun biisien sovituskikkailut yms. Kapulat pyörimään ja kitaranlavat korkeelle siis :D Niin tietysti musatyylin mukaan kullakin.. Tähän meidän vetämään "hellacopters kohtaa led zeppeliinin" -räimeeseen sopii nuo ainaki :P
"Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä"
Niskamies
03.02.2007 12:39:47

Me vedettiin letkeää funkkia viimevuonna. Tuomarit kysyivät alkukarsinnan jälkeen että mitä ihmettä me teemme Ä&V:ssa, kun pitäisi olla keikalla hämyisessä baarissa eikä teiniskabassa. Päästiin semifinaaliin kuitenkin.
savopie
04.02.2007 00:32:56
Joo ollaan menossa uuden bändin kanssa. Kun karsinnat on niin bändi ollu kasassa puol vuotta, mutta ainaki bändihenki on niin korkealla, että jo melkeen sillä vois päästä jatkoon. Huomenna ilmotellaan meijät mukaan, tarkotuksena ois päästä kettutien hevikarsintoihin, siellä meininki on ollu viime vuosina paras ja pittikin on pyörinyt!
Pietu.
Zoso
04.02.2007 19:20:49
Hei, mä oon 14 ja kaveri on 15. Tuolla sivulla lukee että enintään kolmasosa jäsenistä saa poiketa ikärajasta. Mites on jos jäseniä on vain 2?
KoRn88.
04.02.2007 19:23:25
Hei, mä oon 14 ja kaveri on 15. Tuolla sivulla lukee että enintään kolmasosa jäsenistä saa poiketa ikärajasta. Mites on jos jäseniä on vain 2?

Sillonhan yli kolmasosa jäsenistä poikkeaa ikärajasta. En tosin tiedä kuinka tarkkaan siellä tuota ikähommaa tarkkaillaan.

metallia Kemistä: UNIC
Zoso
04.02.2007 19:31:49
Nii, mut aika tyhmää jos pitäis hankkii bändiin yks jäsen lisää, koska muuten ei pääse mukaan :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)