Aihe: Rumputunnit!
1
Fkuti
18.03.2008 12:08:27
Hei!

Itseäni kiinnostaisi ottaa tunteja. Melko alkaja olen, hieman vanhempi (26) kylläkin mitä yleensä aloittelijat. Turussa on tuo lifeline productions ja se antaa yksityisopetusta sekä veloittaa 20€/30min. Olisko jotain halvempaa olemassa, tuntuu kalliilta? Vai olisiko tuo tasoltaan just passeli mulle?

Joskus ihan pentuna soittelin rumpuja tosi vähän ja nyt olisi vain kova innostus omaksi iloksi = opetella perusmotoriikkaa, lyöntitekniikkaa ja pitämään taimi kohdallaan. Ei jaksa pöytiä naputella enää! Hevi/rock ym. ei kiinnosta. Groove pitäs saada toimimaan jollain aika välillä..

Vai antaako joku muu yksityisopetusta kotonaan/Turussa tai kesällä Helsingissä? Itellä ei oo rumpuja.. vielä.

yst. terv.
-fkuti
welho
18.03.2008 17:29:02

Hei!

Itseäni kiinnostaisi ottaa tunteja. Melko alkaja olen, hieman vanhempi (26) kylläkin mitä yleensä aloittelijat. Turussa on tuo lifeline productions ja se antaa yksityisopetusta sekä veloittaa 20€/30min. Olisko jotain halvempaa olemassa, tuntuu kalliilta? Vai olisiko tuo tasoltaan just passeli mulle?

Puolessa tunnissa ehtii näyttää ihan sopivasti treenattavaa. Treenaushan tapahtuu sit omalla ajalla! Eli tunneille vaan oppimaan ja treenaukset sitten muualla!
Eikös tuolla lifelinellä oo rumpuhuone varattavissa treenausta varten? Oliko vielä veloituksetta jos otat sieltä tunteja? Ei paha:)

Tunteja saa kyllä yksityisiltäkin. Hintaluokka pyörii noilla hujakoilla..
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)