Tarmo74 05.02.2008 22:20:16 | |
---|
Treenailin tota yhdenkäden rolotusta tuon Derrick Popen videon mukaan. Eikä mun käsi kyllä tunnu tottuvan tuohon tekniikkaan lainkaan. Tosin hoksasin, että saman saan menemään kyllä virvelin kantin kautta. Sehän ei enään ole sama asia joten mites te muut sen teette ja onko tuo kantin hyödyntäminen aivan amatööritouhua! Terv: Aloittelija |
Mikko A 05.02.2008 22:34:40 | |
---|
Sehän ei enään ole sama asia joten mites te muut sen teette ja onko tuo kantin hyödyntäminen aivan amatööritouhua! Dave Weckl ei tietääkseni ole mikään amatööri... The space is filled with orbiting children. |
Pieni rumpalipoika 05.02.2008 23:50:41 | |
---|
Dave Weckl ei tietääkseni ole mikään amatööri... Joo ei. Kyl se on jo semi-pro! Höhö. Rummut nurin ja nussimaan! |
polytoximaniac 06.02.2008 23:25:22 | |
---|
Dave Weckl ei tietääkseni ole mikään amatööri... Tai Ian Paice.. Kiitos ja anteeksi |
Tarmo74 07.02.2008 17:04:27 | |
---|
Kait se on sitten aivan se ja sama mikä on tekniikka ja miten soittaa, vaikka päällään seisten jos hyvin groovaa! Mulle sopii paremmin tuon kantin kautta, tuskin sitä koskaan pahemmin tarviin mutta kaikkea on välillä kiva reenailla! |
Youni 07.02.2008 18:43:41 | |
---|
Kait se on sitten aivan se ja sama mikä on tekniikka ja miten soittaa, vaikka päällään seisten jos hyvin groovaa! Mulle sopii paremmin tuon kantin kautta, tuskin sitä koskaan pahemmin tarviin mutta kaikkea on välillä kiva reenailla! Soitatko siis ns. gravity blast-tekniikalla tuota one hand rollia? Ei tuossa tekniikassa mitään dissaamista ole, ainut vaan, ettet voi käyttää sitä symbaaleihin tai asettelusta riippuen tomeihinkaan. Gravity blast-klippi: http://youtube.com/watch?v=kXRqHXOuEBQ&feature=related "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Koplinki 07.02.2008 19:31:38 | |
---|
|
Tarmo74 07.02.2008 20:08:41 | |
---|
No juur noinhan minä sen teen, tosin käsi on pikkusen lähempänä rumpua kun noissa edellisissä linkeissä! Noi jampathan on soittanu koko ikänsä ja minä vasta reilu pari vuotta! Saa mukavan kuuloisen pyrähdyksen kun kiertää setin tyylillä OVB ja V tekee virveliin tota rollia. Tuohon kun lisää tupla basarin niin tarvii vaan olla ajoituksen kanssa vielä tarkempi ettei tule aivan mahdoton sekametelisoppa. |
Youni 07.02.2008 20:26:51 | |
---|
No juur noinhan minä sen teen, tosin käsi on pikkusen lähempänä rumpua kun noissa edellisissä linkeissä! Noi jampathan on soittanu koko ikänsä ja minä vasta reilu pari vuotta! Saa mukavan kuuloisen pyrähdyksen kun kiertää setin tyylillä OVB ja V tekee virveliin tota rollia. Tuohon kun lisää tupla basarin niin tarvii vaan olla ajoituksen kanssa vielä tarkempi ettei tule aivan mahdoton sekametelisoppa. Varsinkin tällaisissa hommissa suosittelen nauhoittamaan omaa soittoa. Pienetkin epäkeskokondat saavat nopean jutun kuulostamaan säälittävältä räpellykseltä. Erot ovat hiuksenhienoja. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Tarmo74 07.02.2008 22:34:37 | |
---|
Pitää paikkansa. Ja nopeushan tulee hitaudesta! Oma soittaminen on parantunut, paradiddleä, doublestroke rollia ja shufflea reenaamalla ja eikait tosta yhdenkäden rollistakaan haittaa ole vaikka en usko sitä kovin tarvitsevani! Lähinnä kapulanhallintaa sillä parantelen. |