Aihe: Helsingissä soiton urkkiminen
1
Kailis
16.07.2008 07:38:15

Oliskos oikeesti mitään järkeä järjestää sellainen elastinen klinikka, että kun on menossa soittelemaan yssissee, nii vois kutsua kaverin messiin. Mulla on nimittäin usein sellaisia tilanteita että olis jopa hauskaa saada vähän haastetta soittoon, ja on varmasti toisiakin vastaavia. Kyse ei ole siitä kuka on parempi, vaan että voi poimia vaikutteita ilman kilpailua. Suomi isänmaa?
sahkuifk
16.07.2008 20:37:47
Olis, ehdottomasti. Mutta ei sun kanssa taida amatöörit uskaltaa?
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
absentmind
16.07.2008 20:53:55
Tommonen ois ihan loistavaa.

Haluaisin vaan soittaa jonkun paljon paremman kanssa. Yhden kaverin kanssa joskus soiteltiin mutta se rupes kyynelehtimään että "oon nii paljo huonompi yh nyh en viitti". Joskus vähän vituttaa miten se paremmuuden pakko menee hauskanpidon ja itsensä kehittämisen edelle.
Kailis
16.07.2008 21:28:56

Olis, ehdottomasti. Mutta ei sun kanssa taida amatöörit uskaltaa?

Amatööri itsekin nykyään olen, eikä mulla mitään ihme tekniikkaa ole. Aika monet teinit mut siinä suhteessa pesee. Mutta tää ei ole kilpailu, kuten todettu, vaan hauskanpitoa ja mahdollisuus ehkä blokata jotain uutta. Pikaviestiä vaan tännepäin jos Hernesaari Helsingissä on sopivan matkan päässä.
Pieni rumpalipoika
16.07.2008 21:33:40

Amatööri itsekin nykyään olen, eikä mulla mitään ihme tekniikkaa ole. Aika monet teinit mut siinä suhteessa pesee. Mutta tää ei ole kilpailu, kuten todettu, vaan hauskanpitoa ja mahdollisuus ehkä blokata jotain uutta. Pikaviestiä vaan tännepäin jos Hernesaari Helsingissä on sopivan matkan päässä.

Paljosta vetoo, et jäbä yrittää tällä saada vaan sitä paljon kaipaamaasi arvostusta!

Kyllä humppabasistit tietää. Vittu sentään sitäkin urpoa : )
Rummut nurin ja nussimaan!
Kukkis 77
18.07.2008 16:15:00

Oliskos oikeesti mitään järkeä järjestää sellainen elastinen klinikka, että kun on menossa soittelemaan yssissee, nii vois kutsua kaverin messiin. Mulla on nimittäin usein sellaisia tilanteita että olis jopa hauskaa saada vähän haastetta soittoon, ja on varmasti toisiakin vastaavia. Kyse ei ole siitä kuka on parempi, vaan että voi poimia vaikutteita ilman kilpailua. Suomi isänmaa?

No hitto, kuulostaa oivalliselta. Jos saa ottaa kuppia samalla.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Bacchus
19.07.2008 15:02:11
No hitto, kuulostaa oivalliselta. Jos saa ottaa kuppia samalla.

Meikä on mukana myös. Pitkään pitänyt järjestää kukkiksen kanssa jamit (+olutta), mut vielä ei olla saatu aikaiseksi.

Meidän treenis Erottajalla on ainakin yksi mesta missä voi olla. Löytyy vain yksi setti, mutta myös muut bändisoittimet. Eli jos taitaa soiton, niin voi kännissä rämpätä vaikka bassoa. Tai munniharppua.
Anti-Matter Manifesto
Epämuusikko
20.07.2008 23:54:07
ihan off-topic: jos jättäisitte nämä "treeniksen sijainti"-läpät vaikka huoneisiin. Ties ketä tätäkin ketjua lukee :)
Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
kimizu
21.07.2008 11:13:44
niin voi kännissä rämpätä vaikka bassoa. Tai munniharppua.

...tai muniaan.

Se on "mukavaa" tulla kämpälle toisten kännijamien jälkeen, kun on "rämpätty bassoa, skulattu skebaa, kolisteltu pönttöjä jne."
Kaikki kamat viturallaan, ehkä hajalla tai hukassa, piuhat solmussa ja lilluu lattialla kaljan joukossa, kapulat säleinä lattiala....

Pari bändia on kerännyt kamansa näiden sessioiden jälkeen ainakin meidän kämpältä. Toisten kamoihin EI kosketa ilman lupaa! Omillaan voi toki tehdä mitä haluaa.
Sa(n)kari
21.07.2008 17:55:32
Toisten kamoihin EI kosketa ilman lupaa! Omillaan voi toki tehdä mitä haluaa.

No joo, tästä tuli eilen kokemusta, kävin pitkästä aikaa omilla kamoilla soittelemassa. Olipa yllättäen samalla treeniksellä soittava teinirässibändin rumpali käyny mun tavaroihin käsiksi. Oli mm. yks ständi kateissa. No, siinä sitten kaverilta sain numeroita heille, ja muutaman asiallisen mutta tiukan (mm. rikosiloituksella uhkaaminen) puhelun jälkeen, sain ständin vielä takasin. Piti kyllä hieman kouluttaa kaveria että toisten kamoihin ei kosketa. Olihan tuo aika hädissään, luultavasti sen poliisilla uhkaamisen takia. :)
Be cantor? no And. Be retain so rife. A pigment On suction. Of so sponsor. was be asbestos. http://www.last.fm/user/SickNature/
Bacchus
24.07.2008 16:32:05 (muokattu 25.07.2008 01:42:20)
...tai muniaan.

Se on "mukavaa" tulla kämpälle toisten kännijamien jälkeen, kun on "rämpätty bassoa, skulattu skebaa, kolisteltu pönttöjä jne."
Kaikki kamat viturallaan, ehkä hajalla tai hukassa, piuhat solmussa ja lilluu lattialla kaljan joukossa, kapulat säleinä lattiala....

Pari bändia on kerännyt kamansa näiden sessioiden jälkeen ainakin meidän kämpältä. Toisten kamoihin EI kosketa ilman lupaa! Omillaan voi toki tehdä mitä haluaa.

Parempi väki treenaa kämpässään täysin yksin, siis yhden bändin voimin Ei kai sinne ketään muita kannata ottaa.;)

Ollaan tällä hetkellä kitaristin kanssa kaksin treeniksellä. Kaveri omistaa myös bassot, synat ym. Soittelee vapaasti setilläni, joten sopimuksena on, että saan käyttää hänen kamojansa. Ei sinne tietenkään ketä tahansa pallinaamaa raahata.

EDIT: kaki
Anti-Matter Manifesto
Bacchus
25.07.2008 01:40:19
Yksi varteenotettava vaihtoehto on tietenkin sekin, että jokainen raahaa jotkut kälyisimmät bongonsa messiin kaapin nurkasta pölyttymässä, ja sitten suunnataan johonkin puistoon inspiroimaan ihmisiä vahvassa jallumaistissa.
Anti-Matter Manifesto
kamelisko
28.07.2008 08:04:50
Yksi varteenotettava vaihtoehto on tietenkin sekin, että jokainen raahaa jotkut kälyisimmät bongonsa messiin kaapin nurkasta pölyttymässä, ja sitten suunnataan johonkin puistoon inspiroimaan ihmisiä vahvassa jallumaistissa.

Mites olis kunnon rumpubattle kadulla vaikkapa sähkörummuilla? Siitä vois saada jopa fyrkkaa. Kovin usein rumpaleita ei katusoittajana näy.
Pieni rumpalipoika
28.07.2008 09:47:43

Mites olis kunnon rumpubattle kadulla vaikkapa sähkörummuilla? Siitä vois saada jopa fyrkkaa. Kovin usein rumpaleita ei katusoittajana näy.

Joo ei tuu mieleen kun se yks hippi, joka veivas siinä ateneuminkujalla. Hetkeen en oo nähnyt, viimeisin kuulohavaintokin taitaa olla viime kesältä.
Kailis
28.07.2008 10:26:17

Joo ei tuu mieleen kun se yks hippi, joka veivas siinä ateneuminkujalla. Hetkeen en oo nähnyt, viimeisin kuulohavaintokin taitaa olla viime kesältä.

Tarkoittanet venäläistä joka vääntää samba-rytmejä melko hyvällä menestyksellä.
Pieni rumpalipoika
28.07.2008 10:28:59

Tarkoittanet venäläistä joka vääntää samba-rytmejä melko hyvällä menestyksellä.

Sama mies, mutten tiennyt että se on ryssä. Oon sen kanssa joskus hieman jamitellu ja englanniksi jutellut, mutten aksentin perusteella tunnistanut naapurin mieheksi.

Hyvin se vetää, mutta aika tylsästi - munsta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)