Aihe: Soiton harjoittelua varten erillaisia taustarytmejä/komppeja?
1
Dimethyltryptamine
28.08.2011 13:58:46
Hakusessa olis siis erillaisia hyvän kuuloisia nauhoitettuja tai ohjelmoituja rumpukomppeja/looppeja (ja ihan peruskomppejakin), joita voisin soittaa taustalla kun harjoittelen kosketinsoittimien soittamista. Mielellään siis hyvän kuuloisia ja hieman pidempiä kuin 2-4 tahtia, ettei ala heti soundi puuduttamaan. Myös etno perkussio soittimet ja rytmit kiinnostaa.

Jos satut tietämään netissä jonkun sivuston, missä tällaisia olisi vapaasti ladattavissa, niin laitahan linkkiä tänne. Tai kerro jos tiedät jonkun hyvän rumpukomppi sample-cd/dvd:n, joka soveltuisi kyseiseen tarkoitukseen.
Kailis
28.08.2011 14:44:43

Osta käytetty ohjelmoitava rumpukone. Muutenkin opettavaa pistää itse niitä komppeja kasaan.
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=544501
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Dimethyltryptamine
28.08.2011 16:35:27
Varmaan jossain vaiheessa saatankin hankkia rumpukoneen. Mulla kyllä on Reason ja Cubase (+vst sampleri), mutta nyt toistaiseksi haluaisin vaan soitella erillaisten rytmien ja tahtilajien päälle ja sitä kautta oppia ymmärtämään ja tuntemaan kaikenlaista rytmiikkaa... ja inspiroitumaan jostain, mitä en itse osaisi tehdä/ohjelmoida. Jos tekisin nyt niitä itse (ja olen vähän tehnytkin) ne kuulostaisivat varmaan huonoilta ja kömpelöiltä, eikä sellaisen päälle ole kiva/hyvä harjoitella soittamaan. Tällä hetkellä kaipaan vain soittamista... soittamista _hyvän_/_tarkan_ rummuttelun tahtiin. Kiitos kuitenkin. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)