C40:ssa on ihan ok soundi ollut mulle. Siitä kuitenkin yksi nauha on mennyt sellaiseksi että se rikkoo punotun kielen aina samasta kohtaa. Nyt 3 peräkkäin mennyt n. kuukaudessa, D-kieli alkaa aina rispaantumaan siitä 3. nauhan paikkeilta. Miettinyt myös että olisi parempi jos kitarassa olisi mikki, niin että ideoiden äänitys olisi kivuttomampaa kun lyö vaan piuhan kiinni eikä tarvitse mikkitelineitä alkaa pystyttelemään. Olisi myös hyvä jos skaala olisi sama 25.5" kuin mun sähkiksissä, vaikka ei se niin justiinsa kai. Olisi kyllä kivaa myös akkari jossa olisi suoraan hienovire ok jotakuinkin. C40 ei ollut. Laminaatti olisi mulle varmaan parempi, jotta ei tarvitse säilyttää laukussa ja miettiä kosteustasapainoa yms. koko ajan FAQ:issa sanottiin ettei sisäänrakennetuista mikeistä ole mihinkään. Mutta tavallaan se olisi käytännöllinen. Toisaalta en tarvi mitään EQ-säätimiä tai sisäänrakennettuja virittimiä, miksei siinä voi olla vaan paikka piuhalle, volasäätö kannen reunan alla ja sillä hyvä. Tuommoset muovilaatikot kaikukopassa varmasti heikentää sointia vielä entisestään Onko mitään ehdotuksia jostain max. 500 e hintaluokasta http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |