Aihe: Mukavaa näppäiltävää akustiselle (virallinen ketju)
1 2 3 4 5 6 716 17 18 19 20
Credence
25.05.2007 21:50:33
Noh Olin idiootti enkä saanut tuota linkkiä toimimaan, mutta löysin tuolta jotku nuotit siihen ja oikealta näytti(ei nuottilukutaitoa huom). Katson nuita nimiä tuolta Guitar prosta ja ne nyt varmaan on kaikki väärin.
Niin ja tiesin kyllä että se on itävallasta siksi se ;D .
Eikä muuten kannata kiinnittää huomiota näihin minun virheisiin, kannattaa vaan lukea varauksella, koska korkeintaan 10% tekstistä on asiaa :D
Tiiä sitten jos se Badinerie tarkoittaa vitsiä eli Jokea tai jotain sinnepäin. En ole opiskellu itävallan kieltä, vain saksaa 6 vuotta.
wrshredder
25.05.2007 22:00:30
Tiiä sitten jos se Badinerie tarkoittaa vitsiä eli Jokea tai jotain sinnepäin. En ole opiskellu itävallan kieltä, vain saksaa 6 vuotta.

Joo toi linkki bugitti jostain syystä . Tän pitäs toimia..

http://www.saturn-soft.net/Music/Mu … ic1/MIDI/Classic2/BachBadinerie.mid

Ei en usko että tarkoittaa vitsiä. Scherzo tarkoittaa vitsiä ,badinerie on eloisa tanssi.
kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!!
Hutte
26.05.2007 17:41:31

Itse otin suomalaisesta kirjakaupasta ihan heräteostoksena tarjouskorista Tapio Rautavaara - Reissumiehen taival nimisen nuottikirjan. Sisältää todella mukava rimpauteltavaa akustiselle, varsinkin kun yrittää soitella sellasita "sointu-melodia" yhdistelmää. Suosittelen lämpimästi jos pitää vanhemman polven musiikista.
"Kukin tyylillään, minä delayllä."
wrshredder
26.05.2007 19:04:50
Itse otin suomalaisesta kirjakaupasta ihan heräteostoksena tarjouskorista Tapio Rautavaara - Reissumiehen taival nimisen nuottikirjan. Sisältää todella mukava rimpauteltavaa akustiselle, varsinkin kun yrittää soitella sellasita "sointu-melodia" yhdistelmää. Suosittelen lämpimästi jos pitää vanhemman polven musiikista.

Rautavaara on äijjä!
Mun winampista löytyy Päivänsäde&menninkäinen , reppu ja reissumies ,nukkumatti-laulu (tää ei tainnu olla virallinen nimi:) ja Lauluni aiheet. Inhoan yli kaiken suomi-iskelmää (siis oikeasti ottaisin mielummin iskun puukosta silmään kun kuuntelisin jotain iskelmä radiota) ,mutta Rautavaaran laulu/kitara musiikki on kyllä terästä. Just tarpeeksi wanhaa meininkiä..

Mitä maksoi? Vois käydä kattomassa paikallisesta kanssa..
kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!!
Hutte
27.05.2007 21:29:41

Rautavaara on äijjä!
Mun winampista löytyy Päivänsäde&menninkäinen , reppu ja reissumies ,nukkumatti-laulu (tää ei tainnu olla virallinen nimi:) ja Lauluni aiheet. Inhoan yli kaiken suomi-iskelmää (siis oikeasti ottaisin mielummin iskun puukosta silmään kun kuuntelisin jotain iskelmä radiota) ,mutta Rautavaaran laulu/kitara musiikki on kyllä terästä. Just tarpeeksi wanhaa meininkiä..

Mitä maksoi? Vois käydä kattomassa paikallisesta kanssa..

Nukkumatti laulu taitaapi olla nimeltään Sininen Uni. Jos siis tarkoitat biisiä joka alkaa sanoilla "Joka ilta kun lamppu sammuu..."

Olisikohan tuo maksanut 10e tai muutaman lantin päälle. Suomalaisen kirjakaupan nettisivuilla lukee 26.90e, mutta tosiaan alennuskorista tuon nappasin.
"Kukin tyylillään, minä delayllä."
Credence
14.06.2007 17:37:48
Tuo Jason Beckerin ja Marty Friedmanin Black Stallion Jam on aivan mahtava akustinen piisi. Sitä yritän tässä näppäillä. Mulla vaan ei muisti pelaa näin monimutkaisissa jutuissa...
Chips
17.06.2007 21:46:58
TE:n Angelinaa olen yrittänyt opetella mutta taitaa olla vielä liian haastava mulle.
"You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw."
zene
02.07.2007 18:27:01
The Mars Volta - Asilos Magdalena
jämptiisä
Credence
09.07.2007 12:16:59
Moonlight Sonata on nyt ollu soitossa..
wrshredder
09.07.2007 13:17:14
Moonlight Sonata on nyt ollu soitossa..

Onko tämä se sama versio kun Timo Korhonen on soittanut? Öö siis itseasiassa Tarregan transkriptio. En kyllä diggaa tästä kovinkaan. Se on niin paljon erillainen kun alkuperäinen pianoversio ,vaikka hienoja transkriptioita Tarrega tekikin..
POST THIS COMMENT TO 2 PEOPLE AND YOU GET RAPED VIOLENTLY BY GROUP OF HORNY SAILORMEN! IT WORKS!!
Credence
14.07.2007 16:15:25
En ole kuullut... En ymmärrä.. Olen idiooti
Sikäli kun ymmärrän niin ei ole kyseessä tämän Tarregan väännelmä.
95% varma
Haitaristi
19.07.2007 20:45:14
Coheed&cambrian Welcome home on mukava. Ne soittaa sen 2 kitaralla, toinen soittaa sointuja ja toinen näppäilee jotain, mutta voi sitä yksinkin soitella.
Siinä linkki:
http://youtube.com/watch?v=mEyRkSAXCQ4

Eikä ole mikään hirvittävän vaikee. Osaan ite soittaa (tai ainakin luulen osaavani) kaikki muut osat paitsi soolot ja oon soittanut kitaraa vasta n. viikon.
IhmeHeebo
22.07.2007 21:21:52
Nothing Else Matters - Metallica
When a Man Lies He Murders Some Part of the World These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives All this I Cannot Bear to Witness Any Longer Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home... ...And Justice For All
papitsu
28.07.2007 02:50:09
Nothing Else Matters - Metallica

Ei ollutkaan mainittu kuin jo ekassa viestissä.

Minä tykkään näppäillä akustisella tuota Jeff Buckleyn versiointia Hallelujahista. Todella yksinkertainen mutta hieno. Capo vitoseen ja menoksi.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Strutsi
30.07.2007 20:27:32
Heh, soittelin opethin demon of the fallia akustisella :D Se kuulostaa sellasenaan yllättävän hyvältä. Pistin musanäytteeksi.

Minun suosikkeja akustiselle on tässä nyt ollut Zeppelinin over the hills and far away, opethin credence ja harvest, Blue bossa... mitähän vielä, DT:n Silent man.
Drown in the deep mire, with past desires
Oksakohta
02.08.2007 16:21:31 (muokattu 20.07.2008 16:03:18)
Beatles - Blackbird
Metallica - The Unforgiven
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Eric Clapton - Tears in heaven

Mikään ei oo älyttömän hankala.
joulupukk1
04.08.2007 16:16:45
Savatage - Silk And Steel. Mukavan kuuloinen kunnolla soitettuna
zene
06.08.2007 21:01:07 (muokattu 07.08.2007 21:01:14)
ruuvimeisseli
07.08.2007 18:49:56

Yes - Mood for a Day

Hankala, mutta loistava biisi.
Turder
08.08.2007 11:37:57
Paul Simonin Scarborough Fair.
"He soittivat myös Behind Blue Eyesin, josta Limp Bizkit teki muutama vuosi sitten melkoisen radiohitin. The Who tosin - toisin kuin Limp Bizkit - soittaa biisin kokonaan, myös siitä eteenpäin, kun pitää ihan oikeasti osata soittaa!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)