Jkob 02.01.2017 23:59:57 | |
---|
|
Rambling Man 09.02.2017 23:11:06 | |
---|
Haluaisin saada varmuuden pitäisikö kynsien pidetä oikealle, vai vasemmalle. Täällähän kyllä joku kertoi itsellään pidentyvän oikealle. Jos oikealle, niin mihinkä se perustuu? Onko kellään kokemusta vitamiineista tai hivenaineista yms., jotka vahvistavat/voimistavat kynisä ja niiden kasuva? |
doomovertheworld 09.02.2017 23:47:33 | |
---|
Juniper: Mä soitan teräskielistä kynsillä. Vähän pakkokin, jos haluaa erottua peukkuplekun mäiskeestä. Kynnen kovetin on kyl kova sana. Mäs sain yhdeltä kosmetologilta pullon sitä ja sen jälkeen on kynnet kestänyt melkein mitä vaan. Minkämerkkistä kynnenkovetin ainetta käytät? mulla on ongelma että kynnet katkeilee. Soittelen paljon John Fahey henkistä menoa ja kynnet on aika tärkeet semmoseen soittoon |
Brownie 10.02.2017 07:22:49 (muokattu 10.02.2017 07:23:34) | |
---|
Rambling Man: Haluaisin saada varmuuden pitäisikö kynsien pidetä oikealle, vai vasemmalle. Ei kumpaankaan. Ihan turhaa kikkailua. Tasapitkät rules. Btw, mulla ei kynnet tahdo kestää. Eikä niitä tarvitse pahemmin viilailla, kun lyhentyvät ihan itsestään sitä mukaa kun soittelee. Pitäisi varmaan hommata jotain kynnenkovetinta. Vaikka joku sanoikin, että nehän ne vasta heikentääkin kynttä. Kynsi kun ei kuulemma saisi olla kova. No, tästä on varmaan tuhat mielipidettä. Joskus käytin kynsilakkaa, mutta en osaa sanoa oliko siitä mitään hyötyä. |
JPHappo 15.02.2017 22:34:53 | |
---|
Minä käytän Alaskapiksejä. Suosittelen, jos kynnet ei kestä. Slack'n Rag Music |
Gary Enfield 14.06.2017 19:35:40 | |
---|
Nyt on tullut pidettyä kynsiä (i m a) pari kuukautta eikä vieläkään ole revennyt. Pitänee koputtaa puuta ja muistaa viilata säännöllisesti. |